Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00258544/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
- 2022/BZP 00275838/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy energii elektrycznej na potrzeby Zamawiającego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych EKOWOD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531622986
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mariańska 2
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 410 52 22
1.5.8.) Numer faksu: +48 77 410 14 82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ekowod.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekowod.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ekowood.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i w zakresie zbiorowego odprowadzania ścieków.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy energii elektrycznej na potrzeby Zamawiającego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-857bba15-0426-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294940
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020539/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Dostawy energii elektrycznej na potrzeby Zamawiającego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258544/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.XIV/PZP/TP/D/2022.MA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1800711,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej na potrzeby Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: załączniku nr 3 do SWZ o nazwie „Wykaz miejsc dostarczania (punktów poboru) energii elektrycznej”; załączniku nr 4 do SWZ o nazwie „Warunki realizacyjne zamówienia” i załączniku nr 2 do formularza oferty o nazwie „Formularz cenowy”.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z późn. zmianami) oraz właściwymi przepisami szczególnymi.
4. Wykaz miejsc dostarczania (punktów poboru) energii elektrycznej oraz ich podstawowe parametry zawarte są w załączniku nr 3 do SWZ.
5. Szacunkowa ilość zamawianej energii obejmujące okres realizacji zamówienia zawarta jest w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 2 do formularza oferty.
6. Dodatkowe szczegóły związane z realizacją zamówienia zawarte są w załączniku nr 4 do SWZ o nazwie: Warunki realizacyjne zamówienia.
7. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny przedmiot:
09310000-5 Elektryczność.
Przedmioty dodatkowe:
09000000-3 Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii. 09300000-2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa.
8. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z zamówieniem i w następstwie podpisania umowy.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
10. Miejsce realizacji zamówienia: Punkty poboru energii elektrycznej Zamawiającego wymienione w załączniku nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważnia się na podstawie art. 255 pkt 3) wyżej cyt. ustawy, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 2 200 000,00 zł brutto, a cena zaproponowana w najkorzystniejszej ofercie (3 628 850,43 zł brutto) przewyższają tę kwotę o 1 428 850,43 zł brutto. W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do wysokości oferty niepodlegającej odrzuceniu, z najniższą ceną, zobowiązany jest unieważnić postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3628850,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4706608,38 PLN
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności powiatu namysłowskiego.
- Modernizacja toalet w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Smarchowicach Wielkich
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Ligotce
- Dostawa profesjonalnej chemii gospodarczej i sprzętu.
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Głuszynie
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i dystrybucję dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
- ZAOPATRZENIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W NISKU W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Rościszewie
- Zakup energii elektrycznej
- Montaż odnawialnych źródeł energii oraz magazynów energii na obiektach JST w Gminie Herby
- Dostawy energii elektrycznej.
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.