Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00236269/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie (ZSPU) Gniezno do potrzeb uczniów z niepełnosprawnością -wymiana wykładziny na antypoślizgową oraz adaptacja pomieszczenia na toaletę dla osób ze szczególnymi potrzebami na piętrze 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GNIEŹNIEŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Papieża Jana Pawła II 9/10
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-gniezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie (ZSPU) Gniezno do potrzeb uczniów z niepełnosprawnością -wymiana wykładziny na antypoślizgową oraz adaptacja pomieszczenia na toaletę dla osób ze szczególnymi potrzebami na piętrze 42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35fde42d-dbbc-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294944
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049945/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Dostosowanie ZSPU w Gnieźnie do potrzeb uczniów z niepełnosprawnościami - wymiana wykładziny na antypoślizgową oraz adaptacja pomieszczenia na toaletę dla osób ze szczególnymi potrzebami na piętrze 4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236269
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOA.272.4.2024.WI.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostosowanie Zespołu Szkół Przyrodniczo-Usługowych w Gnieźnie (ZSPU) Gniezno do potrzeb uczniów z niepełnosprawnością - wymiana wykładziny na antypoślizgową oraz adaptacja pomieszczenia na toaletę dla osób ze szczególnymi potrzebami na piętrze 4.
Zakres prac do wykonania:
1) ułożenie wykładziny antypoślizgowej na piętrze I. i II. w ciągach komunikacyjnych (powierzchnia całkowita 432,169 m2), w tym:
a) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych;
b) ułożenie posadzki z tworzyw sztucznych rulonowych PCW;
c) wywiezienie gruzu (odpadów budowlanych) z terenu rozbiórki;
d) utylizację gruzu (odpadów budowlanych);
2) dostosowanie pomieszczenia toalety dla osób ze szczególnymi potrzebami do odpowiednich standardów, w tym:
a) wymianę miski ustępowej;
b) wymianę lustra;
c) wymianę umywalki;
d) montaż dzwonka alarmowego;
e) montaż taśmy ostrzegawczej na posadzce.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie realizacji zamówienia zawierają:
załącznik nr 3 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia,
załącznik nr 4 do SWZ - przedmiar robót (wykładzina, toaleta),
załącznik nr 5 do SWZ - projektowane postanowienia umowy.
Załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Zadanie dofinansowane przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III”
3. Wymagania związane z realizacją zamówienia:
1) Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia końcowego
odbioru robót budowlanych.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w części XVIII SWZ.
Wykonawca będzie odpowiedzialny wobec Zamawiającego z tytułu rękojmi za
wady przedmiotu umowy przez okres równy okresowi gwarancji,
określonemu na podstawie oferty Wykonawcy (w graniach opisanych powyżej), nie krótszy jednak niż okres rękojmi wynikający z przepisów Kodeksu cywilnego. Zasady korzystania z gwarancji i rękojmi określone zostały w § 14 projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 5 do SWZ .
2) Ubezpieczenie:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia dysponował aktualnym i opłaconym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy na warunkach wskazanych w § 13 projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
3)Zamawiający wymaga, by Wykonawca we flocie pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym) użytkowanych przy wykonywaniu zadania publicznego dysponował odpowiednią liczbą pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, spełniając tym samym wymagania wynikające postanowień art. 68 ust. 3 w związku z art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, o ile wykonanie zamówienia będzie wymagało użycia pojazdów samochodowych.
Udział pojazdów, o których mowa powyżej oblicza się stosując zasadę, zgodnie z którą wielkość tego udziału poniżej 0,5 zaokrągla się w dół, a wielkość tego udziału równą 0,5 i powyżej zaokrągla się w górę.
4. Rozwiązania równoważne:
W przypadku, gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wszędzie tam Zamawiający wskazuje wyraz „lub równoważne” i dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. W przypadku składania przez Wykonawcę w ofercie propozycji równoważnych do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia (jeżeli takie występują), to na Wykonawcy ciąży wykazanie i przedstawienie dowodu, iż oferowane dostawy, usługi, roboty budowlane są zgodne z wymaganiami Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił w ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie wskazanych przez Zamawiającego kryteriów w celu oceny równoważności oferowanych przez niego produktów lub usług w stosunku do tych określonych w tych opracowaniach, np. kart technicznych lub innych dokumentów.
Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
W przypadku, gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych lub innych systemów odniesienia, o których stanowi art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej lub systemie referencji technicznych.
W takim przypadku Wykonawca przedstawi w ofercie dowód równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164820,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239727,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164820,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA HURT-POL Małgorzata Kluź
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481059105
7.3.3) Ulica: Tartaczna 16/18B
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "HURT-POL" Małgorzata Kluź
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "HURT-POL" Małgorzata Kluź
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164820,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-20INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Budowa sieci wodociągowej w m. Wierzbiczany działki nr 105/1, 160, 159/28, 159/21
- Projekt budowlany na rozbudowę ul. Zamiejskiej i ul. Zabłockiego w Gnieźnie
- Budowa sieci wodociągowej w m. Osiniec, Al. Dwunasta działki nr 60/34, 60/38
- Bieżące remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w Gminie Gniezno_postępowanie_2
- Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie konińskim
- Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2183P Świątniki - Dębłowo w m. Dębłowo
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.