eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BędzinoRemont drogi do banku w Będzinie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi do banku w Będzinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BĘDZINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 19

1.5.2.) Miejscowość: Będzino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-037

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943162530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bedzino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bedzino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bedzino

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi do banku w Będzinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b637903c-e064-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294999

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041562/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont drogi do banku w Będzinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241389

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej prowadzącej do Banku Spółdzielczego w Będzinie. Zakres robót obejmuje:
-zabezpieczenie i organizację placu budowy,
- projekt zagospodarowania placu budowy,
- roboty pomiarowe,
- frezowanie nawierzchni bitumicznej i betonowej,
- roboty rozbiórkowe,
- transport materiałów rozbiórki,
- transport nadmiaru gruntu i ziemi roślinnej,
- roboty ziemne,
- wykonanie rowków pod ławy krawężnikowe z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża,
- ułożenie warstwy gruntu stabilizowanego cementem pod ławy krawężników,
- oporników i obrzeży oraz odwodnienia liniowe,
- wykonanie ław betonowych z oporem pod krawężniki, oporniki i obrzeża,
- ustawienie krawężników, oporników oraz odwodnienia liniowego na podsypce cementowo-piaskowej i ławach z oporem,
- ułożenie odwodnienia z elementów betonowych,
- wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne na poszerzeniu i całej szerokości jezdni oraz pod warstwy konstrukcyjne wysepki dzielącej miejsc postojowych i mijanek, drogi z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża;
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni na odcinkach gdzie niweleta dna koryta przebiega w nasypie,
- wykonanie wzmocnienia podłoża poprzez stabilizację gruntu cementem pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni drogi, zjazdów, miejsc postojowych, chodnika,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie pod konstrukcję nawierzchni jezdni drogi, zjazdów, miejsc postojowych, chodnika,
- wykonanie nawierzchni jezdni drogi, mijanek, miejsc postojowych i zjazdów o nawierzchni bitumicznej,
- wykonanie nawierzchni zjazdów i chodników z kostki betonowej,
- profilowanie skarp i dna rowów,
- wykonanie zieleni drogowej niskiej,
• Sporządzenie operatu kolaudacyjnego wykonanych robót budowlanych.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania inwestycji zawarto w załączonej dokumentacji projektowej inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297777,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540970,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297777,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUA-BUD Patryk Kucharski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721957754

7.3.3) Ulica: Klonowa

7.3.4) Miejscowość: Nowe Bielice

7.3.5) Kod pocztowy: 76-039

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297777,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.