Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00252343/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
- 2021/BZP 00261725/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów z nadrukiem na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie (drugi etap)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.zamowienia.zut.edu.pl/przetargi-ebdp/dostawy/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nauka i edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów z nadrukiem na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie (drugi etap)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e360d9b-38cf-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295011
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00031656/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi druku na nośnikach papierowych i innych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252343/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/MRiD/IIB/2021/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 78042,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa różnych kalendarzy na rok 2022.2. Rodzaje materiałów (nośniki, rzeczy, przedmioty) do objęcia nadrukiem w ramach Zadania, treść która ma być wydrukowana na danym nośniku, jak też określenie minimalnych, oczekiwanych przez Zamawiającego, właściwości i innych cech jakościowych nadruku
i poszczególnych materiałów, na których ma być wykonany, a także wymagane ilości, w jakich wydrukowane materiały powinny być zaoferowane w wykonaniu Zadania, a także miejsce ich dostarczenia Zamawiającemu oraz ewentualne inne dodatkowe oczekiwania od Wykonawcy świadczenia do wykonania w ramach Zadania podaje SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 22900000-9 - Różne druki
4.5.5.) Wartość części: 37471,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa wizytówek, różnych gadżetów i innego rodzaju materiałów reklamowych na potrzeby Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Mechatroniki2. Rodzaje materiałów (nośniki, rzeczy, przedmioty) do objęcia nadrukiem w ramach Zadania, treść która ma być wydrukowana na danym nośniku, jak też określenie minimalnych, oczekiwanych przez Zamawiającego, właściwości i innych cech jakościowych nadruku
i poszczególnych materiałów, na których ma być wykonany, a także wymagane ilości, w jakich wydrukowane materiały powinny być zaoferowane w wykonaniu Zadania, a także miejsce ich dostarczenia Zamawiającemu oraz ewentualne inne dodatkowe oczekiwania od Wykonawcy świadczenia do wykonania w ramach Zadania podaje SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 18691,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa ulotek, druków, różnych gadżetów i innych materiałów reklamowych na potrzeby Regionalnego Centrum Innowacji i Transferu Technologii. (druk) teczek do dyplomów, dyplomów indywidualnych, listowników, zaproszeń oraz materiałów reklamowych na potrzeby Działu ds. Studenckich2. Rodzaje materiałów (nośniki, rzeczy, przedmioty) do objęcia nadrukiem w ramach Zadania, treść która ma być wydrukowana na danym nośniku, jak też określenie minimalnych, oczekiwanych przez Zamawiającego, właściwości i innych cech jakościowych nadruku
i poszczególnych materiałów, na których ma być wykonany, a także wymagane ilości, w jakich wydrukowane materiały powinny być zaoferowane w wykonaniu Zadania, a także miejsce ich dostarczenia Zamawiającemu oraz ewentualne inne dodatkowe oczekiwania od Wykonawcy świadczenia do wykonania w ramach Zadania podaje SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 19779,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa (druk) materiałów konferencyjnych i dyplomów konkursowych na potrzeby Wydziału Biotechnologii i Hodowli Zwierząt2. Rodzaje materiałów (nośniki, rzeczy, przedmioty) do objęcia nadrukiem w ramach Zadania, treść która ma być wydrukowana na danym nośniku, jak też określenie minimalnych, oczekiwanych przez Zamawiającego, właściwości i innych cech jakościowych nadruku
i poszczególnych materiałów, na których ma być wykonany, a także wymagane ilości, w jakich wydrukowane materiały powinny być zaoferowane w wykonaniu Zadania, a także miejsce ich dostarczenia Zamawiającemu oraz ewentualne inne dodatkowe oczekiwania od Wykonawcy świadczenia do wykonania w ramach Zadania podaje SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 22900000-9 - Różne druki
4.5.5.) Wartość części: 2100 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60998,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91551,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60998,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zapol Sobczyk Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810061291
7.3.3) Ulica: Al. Piastów 42
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-062
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60998,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18010,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22479,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18010,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDIO SIEDEM ZÓŁTOWSKI Grzegorz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792556413
7.3.3) Ulica: Myślenicka 186
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-698
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STUDIO SIEDEM ŻÓŁTOWSKI GRZEGORZ
jakie przetargi wygrała firma
STUDIO SIEDEM ŻÓŁTOWSKI GRZEGORZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18010,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3146,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WT PRINT Tomasz Walburg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511209260
7.3.3) Ulica: Generała Stanisława Maczka 42/1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-050
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usługi kompleksowej organizacji dwóch 3-dniowych wizyt studyjnych poza region w ramach projektu "Koordynacja polityki społecznej na Pomorzu Zachodnim"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, obejmujących wykonanie łazienek i zmianę sposobu ogrzewania w komunalnych lokalach mieszkalnych w Szczecinie.
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych.
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawy wyrobów medycznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie
- Usługa szkoleniowa na potrzeby przeprowadzenia warsztatów facylitacyjnych.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa koszulek promocyjnych z personalizowanym nadrukiem fotoluminescencyjnym
- (2) Dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych."
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- "Dostawa gadżetów reklamowych na potrzeby Uczelni".
- Wykonanie i dostarczenie materiałów reklamowych/promocyjnych dla Wydawnictwa Naukowego UwS.
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.