Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00190090/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-23
- 2021/BZP 00225860/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagosp. poprzez odzysk skratek i piasku tj. odpadów o kodzie 19 08 01 (Skratki) oraz 19 08 02 (zawartość piaskowników) z oczyszczalni ścieków w Kolbuszowej Dolnej, ul Łąkowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363020205
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 111A
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 744 41 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkim.kolbuszowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgkim.kolbuszowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://www.zgkim.kolbuszowa.pl/category/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i zagosp. poprzez odzysk skratek i piasku tj. odpadów o kodzie 19 08 01 (Skratki) oraz 19 08 02 (zawartość piaskowników) z oczyszczalni ścieków w Kolbuszowej Dolnej, ul Łąkowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ca3172e-1c57-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/WKO/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 100116,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie
i zagospodarowaniu poprzez odzysk skratek i piasku z Oczyszczalni Ścieków
w Kolbuszowej Dolnej ul Łąkowa.
2. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie
i zagospodarowaniu piasku z piaskownika (kod odpadu 19 08 02) oraz skratek (kod odpadu 19 08 01) z oczyszczalni ścieków w Kolbuszowej Dolnej.
Przewidywana przez Zamawiającego ilość odpadów wytwarzanych w okresie jednego (dwóch lat ) trwania umowy:
a) piasek z piaskownika około 150 Mg
b) skratki - około 60 Mg
Wskazane ilości odpadów do odbioru i zagospodarowania są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie rocznych ilości powstających odpadów i przewidywanej ilości odpadów, przyjętymi dla celu skalkulowania ceny oferty. Z tytułu zmniejszenia ilości wywożonych odpadów w czasie trwania umowy, Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów.
Odbiór odpadów (piasku i skratek) odbywać się będzie w terminach ustalonych z kierownikiem Oczyszczalni Ścieków w Kolbuszowej.
Zgodnie z ustawa o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. 2018r. poz. 992) przez gospodarowanie odpadami rozumie się - zbieranie, transport, przetwarzanie odpadów, łącznie z nadzorem nad tego rodzaju działaniami, jak również późniejsze postępowanie z miejscami unieszkodliwiania odpadów oraz działania wykonywane w charakterze sprzedawcy odpadów lub pośrednika w obrocie odpadami.
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia:
Dane techniczno-organizacyjne:
1) Wykonawca powinien posiadać zezwolenie na zbieranie odpadów i zezwolenie na przetwarzanie odpadów zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. 2018. poz. 992).
2) Wykonawca powinien posiadać wpis do rejestru (numer rejestrowy) prowadzonego przez Marszałka Województwa, który pozwala na prowadzenie działalności polegającej na transporcie odpadów zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b Ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. 2018. poz. 992).
3) Odpad o kodzie 19 08 02 zawartość piaskownika gromadzony jest w boksach, natomiast odpad o kodzie 19 08 01 skratki gromadzony jest w kontenerze typu KP- 7 .
4) Wytwórca odpadów własnym sprzętem (ładowarką) będzie wykonywał załadunek odpadu o kodzie 19 08 02 zawartość piaskownika na podstawione samochody.
5) Odbiorca odpadów będzie zabierał specjalistycznym samochodem kontener KP-7 wraz z odpadem o kodzie 19 08 01 skratki .
6) Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność i jest obowiązany do gospodarowania odpadem w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami w szczególności określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2018r. poz. 992.), wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami.
7) Z chwilą przekazania odpadów, Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność prawną i finansową za odbiór, transport i zagospodarowanie, a zwłaszcza wynikającą z przepisów ochrony środowiska - art. 27 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2018r. poz. 992).
8) Odebrane odpady tj. skratki i zawartości piaskowników wymagają potwierdzenia przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną na karcie przekazania odpadu przygotowanej w trzech egzemplarzach przez Zamawiającego, zgodnie z obowiązującym wzorem.
9) W przypadku kontroli służb Inspekcji Państwowych w następstwie których dojdzie do nałożenia ewentualnych kar finansowych na Zamawiającego (jako wytwórcę), a wynikających z transportu i zagospodarowania odpadu niezgodnego z prawem lub warunkami zawartymi w umowie Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu równowartości tych kar na rzecz Zamawiającego.
10) Odbiór i wywóz w/w odpadów będzie realizowany przez Wykonawcę własnym środkiem transportu, w godz. od 700 do 1500 w dni robocze, w terminie do 3 dni, po każdorazowym otrzymaniu od Zamawiającego powiadomienia na piśmie (faxem lub emailem). Każdorazowy odbiór odpadów będzie potwierdzony przez Wykonawcę na Karcie Przekazania Odpadów.
11) Wykonawca powinien dysponować środkami transportu drogowego dostosowanymi do odbioru przedmiotu zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
12) Wskazane jest dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej w miejscu odbioru odpadów, celem zapoznania się z warunkami technicznymi i przestrzennymi odbioru odpadów.
13) Na żądanie Wykonawcy Zamawiający udostępni wyniki badań odpadów o kodach 19 08 01 i 19 08 02 wykonane przez akredytowane laboratorium oraz karty charakterystyki w/w odpadów.
14) Wykonawca jest zobowiązany do zagospodarowania przedmiotu zamówienia stosownie do posiadanych zezwoleń. Sposób zagospodarowania przedmiotu zamówienia musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa.
15) Wykonawca musi dysponować środkami transportu przystosowanymi do przewozu odpadów.
16) Zamawiający posiada wagę samochodową (stacjonarną). Ważenie każdorazowe transportu odpadu będzie odbywało się na wadze Zamawiającego (przy wjeździe i wyjeździe). Waga zlokalizowana jest na bazie ZGKiM w Kolbuszowej przy ulicy Piłsudskiego 111 A .
Uwaga . Waga oddalona jest około 7 km od oczyszczalni ścieków .
17) Wykonawca przedstawi informację o planowanym sposobie i miejscu odzysku lub unieszkodliwiania odpadów.
18) Podstawą do zapłaty za wykonanie usługi będą faktury wystawione przez Wykonawcę oraz dokumenty potwierdzające zważenie odpadu za miesiąc, w którym usługa została wykonana.
4. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SIWZ, w szczególności z istotnymi postanowieniami umowy (Rozdział III SIWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100116,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100116,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100116,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe „Zieliński” Zbigniew Zieliński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka Gminy z o. o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 292675527
7.3.4) Miejscowość: ul. Klasztorna 27A
7.3.5) Kod pocztowy: 26-035
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100116,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gubin o statusie miejskim oraz z innych miejsc i terenów
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sochaczewie
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych wytworzonych przez Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
- Usługa odbierania odpadów komunalnych z koszy ulicznych na terenie gminy Osielsko na rok 2025
- Świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych bezpośrednio z nieruchomości CBA na terenie Polski.
- Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych (szamb) zlokalizowanych na drogowym przejściu granicznym w Malhowicach - Niżankowicach
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.