Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00197846/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na terenie Obwodów Drogowo – Mostowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151406009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343229222
1.5.8.) Numer faksu: 343785468
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@czestochowa.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na terenie Obwodów Drogowo – Mostowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0eaf08fb-e5a5-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295107
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197846
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.262.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 11. ODM – 1 Rudniki
DEMONTAŻ:
1) Demontaż 9 szt. istniejących opraw oświetleniowych
2) Demontaż 8 szt. istniejących wysięgników (7 wysięgników pojedynczych, 1 wysięgnik podwójny)
3) Demontaż 8 szt. skrzynek bezpiecznikowych na słupie betonowym typu ŻN
4) Demontaż 8 szt. istniejących słupów betonowych typu ŻN
MONTAŻ:
1) Montaż fundamentu prefabrykowanego np. FP-2 (F-100/43) lub równoważnego – 8 szt.
2) Montaż słupa stalowego np. CC 8m 60/148/3 lub równoważnego – 8 szt. (7 szt. dla wysięgnika jednoramiennego i 1 szt. dla wysięgnika dwuramiennego)
3) Montaż wysięgnika np. WGS 1/1/10 (jednoramienny - pojedynczy) lub równoważnego – 7 szt. i np. WGD 1/1/10 180 st. (dwuramienny - podwójny) lub równoważny - 1 szt.
4) Montaż 9 szt. opraw oświetleniowych LED 50 W
5) Montaż zabezpieczenia (bezpieczników) w słupie – 8 szt.
6) Montaż przewodów zasilających YDY 3x2,5 mm ² (od zabezpieczenia do oprawy oświetleniowej) – 9 kpl
7) Wykonanie uziemienia każdego słupa o wymaganych parametrach rezystancji doziemnej – 8szt.
8) Wykonanie niezbędnych pomiarów ochronnych (m.in. pomiar rezystancji izolacji, pomiar rezystancji uziemienia, pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej) – 1 kpl
W wycenie do zasilania obwodów oświetleniowych na ODM nr 1 w Rudnikach należy przyjąć wykorzystanie istniejącej linii kablowej.
Załączanie oświetlenia :
• Załączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego odbywać się będzie z wykorzystaniem istniejących urządzeń.
UWAGA: Zdemontowane słupy, wysięgniki i oprawy Wykonawca pozostawi na terenie Obwodu Drogowego. Koszt utylizacji słupów, wysięgników i opraw pozostaje po stronie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 50406,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 22. ODM – 2 Koniecpol
DEMONTAŻ:
1) Demontaż 6 szt. istniejących opraw oświetleniowych
2) Demontaż 4 szt. istniejących wysięgników (2 wysięgniki pojedyncze, 2 wysięgniki podwójne)
3) Demontaż 4 szt. skrzynek bezpiecznikowych na słupie betonowym typu ŻN
4) Demontaż 4 szt. istniejących słupów betonowych typu ŻN
MONTAŻ:
1) Montaż fundamentu prefabrykowanego np. FP-2 (100/43) lub równoważnego – 4 szt.
2) Montaż słupa stalowego np. CC 8m 60/148/3 lub równoważnego – 4 szt. (2 szt. dla wysięgnika jednoramiennego i 2 szt. dla wysięgnika dwuramiennego)
3) Montaż wysięgnika, np. WGS 1/1/10 (jednoramienny - pojedynczy) lub równoważnego - 2 szt. , lub np. WGD 1/1/10 180 st. (dwuramienny) - 2 szt.
4) Montaż 6 szt. opraw oświetleniowych LED 50 W
5) Montaż zabezpieczenia (bezpieczników) w słupie – 4 szt.
6) Montaż przewodów zasilających YDY 3x2,5 mm ² (od zabezpieczenia do oprawy oświetleniowej) – 6 kpl.
7) Wykonanie uziemienia każdego słupa o wymaganych parametrach rezystancji doziemnej – 4 szt.
8) Wykonanie niezbędnych pomiarów ochronnych (m.in. pomiar rezystancji izolacji, pomiar rezystancji uziemienia, pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej) – 1 kpl
W wycenie do zasilania obwodów oświetleniowych na ODM nr 2 w Koniecpolu należy przyjąć wykorzystanie istniejącej linii kablowej.
Załączanie oświetlenia :
• Załączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego odbywać się będzie z wykorzystaniem istniejących urządzeń.
UWAGA: Zdemontowane słupy, wysięgniki i oprawy Wykonawca pozostawi na terenie Obwodu Drogowego. Koszt utylizacji słupów, wysięgników i opraw pozostaje po stronie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 29268,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 31. ODM – 3 Poczesna – Plac Obwodu Drogowo-Mostowego
DEMONTAŻ:
1) Demontaż 14 szt. istniejących opraw oświetleniowych (11 opraw na pojedynczym wysięgniku, oraz 3 oprawy na potrójnym wysięgniku)
2) Demontaż 12 szt. istniejących wysięgników (11 wysięgników pojedynczych, 1 wysięgnik potrójny)
3) Demontaż 9 szt. skrzynek bezpiecznikowych na słupie betonowym typu ŻN
4) Demontaż 12 szt. istniejących słupów (3 słupy stalowe, 9 słupów betonowych typu ŻN)
MONTAŻ:
1) Montaż fundamentu prefabrykowanego np. FP-2 (100/43) lub równoważnego – 11 szt.
2) Montaż słupa stalowego np. CC 8m 60/148/3 lub równoważnego – 11 szt. (dla wysięgnika jednoramiennego).
3) Montaż wysięgnika np. WGS 1/1/10 (jednoramienny - pojedynczy) lub równoważnego – 11 szt.
4) Montaż 11 szt. opraw oświetleniowych LED 50 W
5) Montaż zabezpieczenia (bezpieczników) w słupie – 11 szt.
6) Montaż przewodów zasilających YDY 3x2,5 mm ² (od zabezpieczenia do oprawy oświetleniowej) – 11 kpl.
7) Montaż wyłącznika zmierzchowego w istniejącej rozdzielni (skrzynce żeliwnej) do załączania oświetlenia zewnętrznego na placu. Rozdzielnia (skrzynka żeliwna) zlokalizowana jest przy bramie wjazdowej na plac Obwodu Drogowo – Mostowego w Poczesnej
8) Wykonanie uziemienia każdego słupa o wymaganych parametrach rezystancji doziemnej – 11 szt.
9) Wykonanie niezbędnych pomiarów ochronnych (m.in. pomiar rezystancji izolacji, pomiar rezystancji uziemienia, pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej) – 1 kpl.
W wycenie do zasilania obwodów oświetleniowych na ODM nr 3 w Poczesnej należy przyjąć wykorzystanie istniejącej linii kablowej.
Załączanie oświetlenia :
• Załączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego odbywać się będzie z wykorzystaniem zabudowanego wyłącznika zmierzchowego (wyłącznik należy zabudować w istniejącej rozdzielni (skrzynce żeliwnej) zlokalizowanej przy bramie wjazdowej na plac Obwodu Drogowo – Mostowego w Poczesnej.
UWAGA: Zdemontowane słupy, wysięgniki i oprawy Wykonawca pozostawi na terenie Obwodu Drogowego. Koszt utylizacji słupów, wysięgników i opraw pozostaje po stronie Zamawiającego.
2. ODM – 3 Poczesna – Plac Magazynu na sól
DEMONTAŻ:
1) Demontaż 9 istniejących opraw oświetleniowych
2) Demontaż 9 istniejących wysięgników stalowych
MONTAŻ:
1) Montaż nowego wysięgnika na istniejących słupach ŻN – wysięgnik lampowy jedno ramienny 500 x 1000 stalowy ocynkowany – 9 szt.
2) Montaż 9 szt. opraw oświetleniowych LED 50 W na istniejących słupach ŻN
3) Montaż przewodu izolowanego AsXSn 2 x 25mm² (wraz z niezbędnym osprzętem) od istniejącej rozdzielni żeliwnej zlokalizowanej przy wjeździe na plac Obwodu Drogowo – Mostowego w Poczesnej – 250m. (przewód do zasilenia 9 szt. opraw zabudowanych na istniejących słupach ŻN)
4) Montaż zabezpieczenia (bezpieczników) na linii napowietrznej AsXSn 2x25mm² – 9 szt.
5) Montaż przewodów zasilających YDY 3x2,5 mm ² do oprawy oświetleniowej – 9 szt.
6) Podłączenie linii napowietrznej izolowanej AsXSn 2x25 mm² do istniejącego rozłącznika „ŁR” zabudowanego w obudowie żeliwnej przy wjeździe do ODM-3 w Poczesnej – 1 kpl.
7) Wykonanie uziemienia każdego słupa o wymaganych parametrach rezystancji doziemnej – 9 szt.
8) Wykonanie niezbędnych pomiarów ochronnych (m.in. pomiar rezystancji izolacji, pomiar rezystancji uziemienia, pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej) – 1 kpl.
9) Załączanie opraw oświetleniowych będzie odbywało się z istniejącego rozłącznika „ŁR” zabudowanego w rozdzielni żeliwnej zlokalizowanej przy wjeździe do Obwodu Drogowo – Mostowego.
10) Sprawdzić stan techniczny słupów oraz przeliczyć wytrzymałość słupów.
Załączanie oświetlenia :
• Załączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego odbywać się będzie poprzez istniejący rozłącznik „ŁR” zabudowany w obudowie żeliwnej. W wycenie należy przewidzieć podłączenie przewodu AsXSn 2 x 25mm² pod istniejący rozłącznik ŁR”.
UWAGA: Zdemontowane oprawy i wysięgniki Wykonawca zostawia na terenie danego Obwodu Drogowego. utylizacja słupów i opraw po stronie Zamawiającego.
3. ODM – 3 Poczesna Magazyn na sól
DEMONTAŻ:
1) Demontaż 4 szt. istniejących opraw oświetleniowych halogenowych zabudowanych na blaszanej ścianie magazynu na sól.
2) Demontaż 1 szt. istniejącej oprawy oświetleniowej halogenowej zabudowanej nad wejściem do magazynu soli na blaszanej ścianie magazynu na sól.
MONTAŻ:
1) Montaż 4 szt. wysięgników na blaszanej ścianie magazynu na sól (wysięgnik lampowy jednoramienny stalowy ocynkowany 500x1000).
2) Montaż 1 szt. wysięgnika na blaszanej ścianie magazynu na sól (nad wejściem do magazynu) - (wysięgnik lampowy jednoramienny stalowy ocynkowany 500x1000).
3) Montaż 4 sztuk opraw oświetleniowych LED 30 W na wysięgniku zabudowanym na blaszanej ścianie magazynu na sól
4) Montaż 1 sztuki oprawy oświetleniowej LED 50 W na wysięgniku zabudowanym na blaszanej ścianie magazynu na sól nad wejściem głównym do magazynu
5) Zabudowa wyłącznika nadprądowego S301 10A w istniejącej skrzynce bezpiecznikowej zabudowanej na zewnętrznej elewacji (blaszanej ścianie) obok drzwi wejściowych do magazynu soli – 1 szt. (jako zabezpieczenie do oprawy oświetleniowej nad wejściem do magazynu)
6) Zabudowa obok istniejącej skrzynki bezpiecznikowej zabudowanej na zewnętrznej elewacji (blaszanej ścianie) przy wejściu do magazynu na sól 1 szt. wyłącznika hermetycznego (np. łącznik krzywkowy w obudowie hermetycznej IP 65 0-1) do ręcznego załączania 1 oprawy oświetleniowej zabudowanej nad wejściem do magazynu na sól.
7) Podłączenie 5 szt. opraw oświetleniowych LED do istniejącego zasilania
8) Wykonanie niezbędnych pomiarów ochronnych – 1 kpl
Do wyceny należy przyjąć wykorzystanie istniejącego instalacji elektrycznej zasilającej.
Załączanie oświetlenia :
• Załączanie i wyłączanie zasilania 4 szt. wymienionych opraw LED 30W będzie odbywało się z wykorzystaniem istniejącego wyłącznika.
• Załączanie i wyłączanie 1 szt. wymienionej oprawy LED 50W odbywać się będzie poprzez wyłącznik hermetyczny (np. łącznik krzywkowy w obudowie hermetycznej IP 65 0-1). Wyłącznik należy zabudować obok istniejącej skrzynki bezpiecznikowej zabudowanej na zewnętrznej elewacji (blaszanej ścianie) przy wejściu głównym do magazynu na sól.
• Koszt utylizacji zdemontowanych 5 szt. opraw halogenowych pozostaje po stronie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 123577,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77490,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO-MONTEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9492218613
7.3.3) Ulica: ul. Sobieskiego 44a
7.3.4) Miejscowość: Nieznanice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-270
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO-MONTEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9492218613
7.3.3) Ulica: ul. Sobieskiego 44a
7.3.4) Miejscowość: Nieznanice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-270
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ETEC Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6372028676
7.3.3) Ulica: ul. Kluczewska 2
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Brak odpowiedzi na wniosek Zamawiającego o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o czas oznaczony, potraktowany został przez Zamawiającego jako brak zgody Wykonawcy na przedłużenie terminu zwią-zania ofertą co skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 12 ustawy Pzp.
ZADANIE 3 - Zamawiający informuje, że oferta dodatkowa nr 2 - MBM-INSTAL Bartłomiej Musik, ul. Sosnowa 8K, 42-274 Aleksandria została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ponieważ oferta nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywa-nia ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego. Oferta ta nie spełniała wymogów jakie Zamawiający określił w treści SWZ w pkt 11 pkt 1
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie ewidencji i pełnej inwentaryzacji pasa drogowego nowo wybudowanych i przebudowanych dróg w granicach administracyjnych miasta Częstochowa - aktualizacja
- Zakup samochodu dostawczego
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy owoców oraz pieczarek do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- dostawa zestawów komputerowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa oświetlenia drogowego w gminie Mykanów etap III "
- Budowa elektroen. linii oświet. ulicz. pasadrogi gm.zlokaliz. na dz nr174 i 164/2 w Krzywczy wraz z przezn.do jej zasil. przyłącz nn i podwie. n. opraw oświetl. LED i przewod AsXSn 2x25mm2 w m. Babice
- Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Ząbkowic Śląskich
- Utworzenie parku kieszonkowego
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- Dostawa i montaż oświetlenia solarnego oraz progów zwalniających Zadanie Nr I - Dostawa i montaż oświetlenia solarnego Zadanie Nr II - Dostawa i montaż progów zwalniających
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.