Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00231420/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów opatrunkowych i szewnych oraz pieluchomajtek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zamojski Szpital Niepubliczny Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 951217536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Peowiaków 1
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamojskiszpital.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów opatrunkowych i szewnych oraz pieluchomajtek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b6c7bfd-fa27-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295164
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231420
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gaza bawełniana 17 nitkowa 1 m2 jałowa, klasa 2a szt. 700Gaza bawełniana 17 nitkowa szer. 90 cm , klasa 2a x 100m szt. 400
Gaza bawełniana 17 nitkowa jałowa 0,5 m2, klasa 2a szt. 500
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 32750,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompresy gazowe niejałowe 7,5x7,5, 17 nitkowe 8 warstw, podwijane brzegi/ do zabiegów inwazyjnych klasa 2a, do krótkotrwałego użytku, opak. a 100szt op 3 000Kompresy gazowe niejałowe 10x20cm, 17 nitkowe 8 warstw, podwijane brzegi/ do zabiegów inwazyjnych klasa 2a, do krótkotrwałego użytku, opak. a 100szt op 350
Kompresy gazowe jałowe 5x5 cm 17 nitkowe 8 warstw, podwijane brzegi, do zabiegów inwazyjnych , sterylizowane parą wodną, do krótkotrwałego użytku, pakowane po 2 szt op. 4 000
Kompresy gazowe jałowe 7,5x 7,5cm 17 nitk. 8 warstw.podwijane brzegi, sterylizowane parą wodną, do krótkotrwałego użytku, pakow. po 2 szt op. 12 000
Kompresy gazowe jałowe 7,5x 7,5cm 17 nitk. 8 warstw. Podwijane brzegi, sterylizowane parą wodną, do krótkotrwałego użytku, opak. a 10 sztuk op. 2 000
Kompresy gazowe niejał. 5 x 5 cm . 17 nitkowa 8 warstwowa, podwijane brzegi,do zabiegów inwazyjnych, klasa 2a, do krótkotrwałego użytku, opak. a 100 szt op 700
Kompresy gazowe niejałowe 10x10 cm 17 nitk. 8 warstw, podwijane brzegi, do zabiegów inwazyjnych, klasa 2a, do krótkotrwałego użytku, opak. a 100 szt. op 2 000
Kompresy gazowe jałowe 10 x 10 cm 17 nitk. 8 warstw, podwijane brzegi, do zabiegów inwazyjnych , sterylizowane parą wodną, do krótkotrwałego użytku, pakowane po 2 szt op. 10 000
Kompresy gazowe jałowe 10x10 cm 17 nitk. 8 warstw. Podwijane brzegi , sterylizowane parą wodną, do krótkotrwałego użytku, opak. a 10 sztuk op. 2 000
Kompresy gazowe jałowe 10x 10cm 17 nitk. 8 warstw. Podwijane brzegi, sterylizowane parą wodną, do krótkotrwałego użytku, opak. a 20 sztuk op. 2 000
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
4.5.5.) Wartość części: 130710,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Elastyczna siatka opatrunkowa na dłoń w stanie rozciągliwym op 300Elastyczna siatka opatrunkowa na głowę w stanie rozciągliwym op 10
Elastyczna siatka opatrunkowa na nogę stanie rozciągliwym op 20
Elastyczna siatka opatrunkowa na palec w stanie rozciągliwym op 10
Elastyczna siatka opatrunkowa na tułów w stanie rozciągliwym op 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 4710,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opaska gipsowa obustronnie pokryta masą gipsową ,min. 90% masy gipsowej, szybkowiążąca, czas wiązania max.4-5 min. 12 cm x 3 m. a 1 szt,czas namaczania do ok.4 sek szt. 2 200Opaska gipsowa obustronnie pokryta masą gipsową, min. 90% masy gipsowej, szybkowiążąca, czas wiązania max.4-5 min. 10 cm x 3 m. a 1szt,czas namaczania do ok .4 sek. szt. 1 300
Opaska gipsowa obustronnie pokryta masą gipsową, min. 90% masy gipsowej, szybkowiążąca, czas wiązania max.4-5 min. 15 cm x 3 m. a 1 szt.,czas namaczania do ok.4sek. szt. 4 800
Opaska gipsowa obustronnie pokryta masą gipsową, min. 90% masy gipsowej, szybkowiążąca, czas wiązania max.4-5 min. 8 cm x 3 m. a 1 szt.,czas namaczania do ok.4 sek. szt. 300
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 18490,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Plaster na włókninie do mocowania kaniul ((6 cm x 8 cm)+/- 0,5 cm ) x100 szt op 320Przezroczysty opat. do wkłuć centr.10cm/14cm (+/-2cm) x 100 szt op 10
Przezroczysty opat. do wkłuć centr.6cm/7cm x 100szt op 5
Przylepce z włókniny do łączenia brzegów ran, zastępujące nici chirurgiczne 12mm x 101mm( +/- 1mm)x 6 szt op 1
Przylepce z włókniny do łączenia brzegów ran, zastępujące nici chirurgiczne 3mm x 76mm( +/- 1mm)x 5 szt op 2
Przylepce z włókniny do łączenia brzegów ran, zastępujące nici chirurgiczne 6mm x 101mm( +/- 1mm)x 10 szt op 1
Przylepce z włókniny do łączenia brzegów ran, zastępujące nici chirurgiczne 6mm x 38mm( +/- 1mm)x 6 szt op 5
Przylepce z włókniny do łączenia brzegów ran, zastępujące nici chirurgiczne 6mm x 76mm( +/- 1mm)x 3 szt op 10
Przylepiec na tkaninie 1,25 cm koloru białego szt. 1 200
Przylepiec na tkaninie 2,5 cm koloru białego szt. 300
Przylepiec na tkaninie 5,0 cm koloru białego szt. 100
Przylepiec z opatrunkiem na tkaninie 6 cm x 8cm szt. 150
Włókninowy przylepiec chirurgiczny 10 m. x 10 cmx 100 szt. op 300
Włókninowy przylepiec chirurgiczny 10 m. x 15 cm x 100 szt op 300
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 14684,60 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw do wkłucia centralnego CVC (6x kompresy z gazy bawełnianej, 4x tampony z gazy bawełnianej, 1x kleszcze plastikowej, 1x pęseta plastikowa, 1x serweta włókninowa nieprzylepna, 1x serweta włókninowa z regulacją otworu, 1x stryzkawka Luer, 1x igła 1,2x40mm, 1x igła 0,8x40mm, 1x ostrze-skalpel, 1x igłotrzymacz, 1x opatrunek transparentny z folii poliuretanowej) op 150Zestaw do cewnikowania sterylny (1x kleszcze plastikowe, 1x pęseta plastikowa, 5x kompresy z gazy bawełniane, 4x tampony z gazy bawełnianej, 1x serweta włókninowa nieprzylepna, 1x serweta włókninowa nieprzylepna z otworem, 1x strzykawka Luer 20ml, 1x igła 1,2x40mm różowa, 1x żel poślizgowy w saszetce, 1x woda sterylna w ampułce, 1x para rękawiczek diagnostycznych ) op 550
Zestaw do założenia szwów sterylny (1x kleszcze plastikowe, 1x pęseta metalowa chirurgiczna, 6x tampony z gazy bawełnianej, 1x igłotrzymacz, 1x nożyczki metalowe ostre, 1x strzykawka typu Luer-Lock, 1x igła 1,2x40mm, 1x igła 0,8x40mm, 1x serweta włókninowa z przylepnym otworem, 1x serweta włókninowa nieprzylepna) op 15
Zestaw do zdjęcia szwów sterylny (3x tampony włókninowe, 1x pęseta anatomiczna metalowa, 1x pęseta plastikowa, 1x ostrze – skalpel) op 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
4.5.5.) Wartość części: 8905,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lignina bielona arkusze x 5 kg op 40Serwety ,dwu-lub trójwarstwowa ,nieprzylepne, jałowa 50 cm x 50 cm x 1szt szt 1500
Serwety dwu-lub trójwarstwowe,jałowe, samoprzylepne 80cm x 90 cm(+- 20cm) z 3 warstw laminatu x 1szt szt 50
Serwety dwu-lub trójwarstwowe,jałowa, samoprzylepne 50cm x 75 cm (+- 20cm) z otworem 7 cm x 1szt szt. 550
Tampony z waty ,w rolce,4x5cm a 500szt op. 500
Wata opatrunkowa bawełniano wiskozowa a 500 g op 20
Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa a 200 g op 30
Serweta brzuszna niejałowa z gazy opat. 17 nitkowej z chipem radiocieniującym lub nitką cieniująca,wstepnie prana 45 x70 cm x 20szt op 1
Serweta brzuszna jałowa z gazy opat. 17 nitkowej z chipem radiocieniującym lub nitką cieniującą 45 x70 cm ,wstepnie prane x 2 szt op 1
Opatrunek poiniekcyjny dializacyjny jałowy hemostatyczny na drobne rany 7,2 cmx3,1 cm x100 op 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 10477,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jałowy opatrunek o działaniu absorbsyjnym i przeciwbakteryjnym, impregnowany srebrem, zbudowany z materiału hydrofiber i jonowego srebra,rozmiar 10x10cm x 10 szt. op 20Jałowy opatrunek hydrokoloidowy przeznaczony do leczenia ran z małym i średnim wysiękiem. Zbudowany z trzech różnych hydrokoloidów (karboxymetyloceluloza sodowa, pektyny, żelatyna), rozmiar 10x10cm x 10 szt. op 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 8600,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestawy do opieki nad pacjentem leżącym (głowa) op 20Chusteczki do dekontaminacji przy zmianie opatrunków ( czyszczenia otoczenia przy zmianie opatrunków) spektrum : B,V (HBV, HCV, Noro), F, Tbc/ 20 x20 cm/ max ilość w opakow.200 szt op 1000
Chusteczka aktywowana wodą lub płynem fizjologicznym do czyszczenia otoczenia po zmianie opatrunków o spektrum B,V,F,Tbc,S w czasie do 2 min x 25 op 400
Pakiet bezpieczeństwa do samochodów przewożących pacjentów składających się z : mata absorpcyjna do neutralizacji płynów fizjologicznych( spektrum B,V,F,tbc,S, dwie chusty do wytarcia pozostałości (spektrum B,V,F,Tbc) opakowanie z zamknięciem umożliwiający transport oraz utylizację zużytego zestawu.x 1 szt op 36
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 45540,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opatrunek maściowy 10 cm x 10 cm, pakowane po 10 szt op 150Opatrunek maściowy ze srebrem 10 cm x 10cm, pakowane po 10 szt op 80
Samoprzylepny opatrunek na rany pooperacyjne z hydrofobową mikrosiatką 35 x 10 cm, pakowane po 25 szt op 50
Samoprzylepny opatrunek na rany pooperacyjne z hydrofobową mikrosiatką 6 x 10 cm, pakowane po 25 szt op 70
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 13341 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podkład podgipsowy syntetyczny 10cm x 3 m. szt. 3 500Podkład podgipsowy syntetyczny 15cm x 3 m. szt. 3 300
Podkład podgipsowy syntetyczny 20cm x 3m. szt. 500
Podkład podgipsowy syntetyczny 8cm x 3m. szt. 24
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 8379,20 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opaska dziana podtrzymująca 4 m. x 10 cm szt. 10 000Opaska dziana podtrzymująca 4 m. x 15 cm szt. 3 500
Opaska dziana podtrzymująca 4 m. x 5 cm szt. 600
Opaska elastyczna tkana z zapinką 5 m. x 12 cm szt. 8 000
Opaska elastyczna tkana z zapinką 4 m x 10 cm szt. 200
Opaska elastyczna tkana z zapinką 4 m x 8 cm szt. 600
Opaska elastyczna tkana 4 m x 4 cm szt. 800
Opaska elastyczna tkana 4 m x 6 cm szt. 400
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 22130,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gaziki do dezynfekcji skóry nasaczone 70% alkoholem izopropylowym.Gaziki złozone 3-krotnie,6-warstw,wykonane z wysokogatunkowej włókniny o gramaturze 70g/m2.wielkość gazika po rozłożeniu 9x12cm, a złożonego 4x4,5 cm, pakowane pojedynczo saszetki o rozm.7x7 cm, op.100 szt. op 8004.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 14400 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pianka oczyszczająca do skóry dla pacjentów z nietrzymaniem moczu oraz kału,posiadająca właściwości antybakteryjne, oczyszczające oraz ochronne dla skóry.Pojemność 400 ml z polem do opisu danych pacjenta.Posiadająca udowodnione i opublikowane badania potwierdzające skuteczność antybakteryjną.Zawierająca w składzie m.in. triklosan oraz dimetikon.Zarejestrowana jako wyrób medyczny szt. 504.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 550 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grubość nici Długość Wielkość igły Krzywizna igły Ilość saszetek2/0 75 cm 26 mm 3/8 c 120
2/0 75 cm 40mm 3/8 c 840
3/0 75cm 26 mm 3/8 c 1 200
4/0 75cm 19 mm 3/8 c 360
6/0 45cm 13 mm 3/8 c 36
8/0 45cm 10mm 3/8 c 12
2/0 75 cm 30mm 3/8 c 840
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
4.5.5.) Wartość części: 13632,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grubość nici Długość Wielkość igły Krzywizna igły Ilość saszetek3/0 70 cm 22 mm 1/2 c 120
4/0 70 cm 17 mm 1/2 c 36
1 70 cm 40 mm wzmocniona 1/2 c 12
2 70 cm 40 mm 1/2 c 36
0 70 cm 37 mm 1/2 c 12
5/0 45 cm 17 mm 1/2 c 12
2/0 75 cm 26 mm 1/2 c 12
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
4.5.5.) Wartość części: 1152,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grubość nici Długość Wielkość igły Krzywizna igły Ilość saszetek5/0 45 17mm 1/2 c okrągła 12
4/0 45cm 17 mm 1/2 c okrągła 120
3/0 45cm 22 mm 1/2 c okrągła 120
0 70cm 37 mm 1/2 c okrągła 60
1 70 cm 40 mm wzmocniona 1/2 c okrągła 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
4.5.5.) Wartość części: 2175,60 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grubość nici Długość Wielkość igły Krzywizna igły Ilość saszetek"2" 75 cm 43 mm 1/2 c okrągła 720
"1" 75 cm 43 mm 1/2 c okrągła 300
"0" 75 cm 37 mm 1/2 c okrągła 480
2/0 75 cm 26 mm 1/2 c okrągła 240
2/0 75 cm 30 mm 1/2 c okrągła 144
2/0 75cm 40 mm pogrubiona 192
2/0 75cm 48 mm 1/2 c okrągła 540
3/0 75cm 26 mm 1/2 c okrągła 264
4/0 75cm 17 mm 1/2 c okrągła 120
5/0 75cm 15 mm 1/2 c okrągła 360
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
4.5.5.) Wartość części: 19074,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gaza opatrunkowa kopertowa 13 nitkowa o pow. 1 m2, jałowa, sterylizowana parą wodną, klasa 2a, opak. a 10 szt. op. 6004.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 8400,00 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieluchomajtki dla dorosłych rozm. M o obwodzie 90 - 120 cm (+/- 17 cm) szt. 3 000Pieluchomajtki dla dorosłych rozm. L o obwodzie 120 - 150 cm (+/- 20 cm) szt. 55 000
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 103500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30220,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32271,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.4) Miejscowość: ZABRZE
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30220,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57109,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68388,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57109,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.4) Miejscowość: ZABRZE
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57109,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5568,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12168,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5568,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.4) Miejscowość: ZABRZE
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5568,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23345,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30098,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23345,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.4) Miejscowość: ZABRZE
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23345,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18066,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18066,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18066,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.4) Miejscowość: ZABRZE
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18066,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19324,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19324,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19324,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paul Hartmann Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7310004993
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19324,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8638,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8638,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8638,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.4) Miejscowość: ZABRZE
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8638,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta od wykonawcy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta od wykonawcy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14220,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17456,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14220,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paul Hartmann Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7310004993
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14220,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9551,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16257,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9551,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.4) Miejscowość: ZABRZE
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9551,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22860,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47269,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22860,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.4) Miejscowość: ZABRZE
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22860,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12096,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12096,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: J.CHODACKI, A.MISZTAL, MEDICA sp. j.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921008620
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12096,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 627,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 730,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 627,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 627,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12882,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14905,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12882,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tramco Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242625887
7.3.4) Miejscowość: Płochocin
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
J.CHODACKI, A.MISZTAL, "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
J.CHODACKI, A.MISZTAL, "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12882,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1254,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1254,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1254,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Yavo Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691925826
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1254,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2944,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2944,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2944,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Yavo Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691925826
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2944,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17865,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19219,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17865,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17865,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6402,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11275,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6402,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6402,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97902,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101073,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97902,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97902,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 32WOG oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu w ich miejscach dyslokacji w zakresie 4 części
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Szkoły Podstawowej w Żdanowie, Gmina Zamość w 2025 r.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynków będących własnością Powiatu Zamojskiego
- Dostawa sukcesywnie w 2025 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu
- Usługa dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Płoskiem, Gmina Zamość 2025
- Zimowe utrzymanie gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zamość w sezonie 2024-2025 - nr 3
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Środków opatrunkowych dla pacjentów z Epidermolysis Bullosa - pęcherzowe oddzielanie się naskórka
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Dostawa materiałów opatrunkowych i siatek chirurgicznych w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materiałów do pielęgnacji pacjentów
- Dostawa materiałów jednorazowych do SPZOZ w Choszcznie - III.24
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.