eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OkonekPrzebudowa (modernizacja) i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Okonku.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa (modernizacja) i rozbudowa oczyszczalni ścieków
w Okonku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Okonek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791388

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 53

1.5.2.) Miejscowość: Okonek

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-965

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672669003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@okonek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.okonek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://Platformazakupowa.pl/okonek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa (modernizacja) i rozbudowa oczyszczalni ścieków
w Okonku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79dc4e68-ee32-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295195

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057576/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa (modernizacja) i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Okonku - I etap.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITRiŚ.271.3.2023.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa (modernizacja) i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Okonku”, poprzez wykonanie rozbudowy i przebudowy obiektów istniejących oraz budowę nowych obiektów oczyszczalni ścieków.
Obiekty oczyszczalni ścieków oraz wylot ścieków zlokalizowane są we wschodniej części miasta przy ul. Niepodległości (kierunek Łomczewo) na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 306/3 – obręb Okonek 139, Jednostka ewidencyjna 303105_4, gmina Okonek, powiat złotowski, województwo wielkopolskie. Działka stanowi własność Miasta i Gminy Okonek, ul. Niepodległości 53, 64 – 965 Okonek. Użytkownikiem przedmiotowej oczyszczalni jest Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Leśna 46, 64 – 965 Okonek.
W związku ze znacznym wyeksploatowaniem oczyszczalni (złym stanem technicznym obiektów i urządzeń), rozbudową sieci kanalizacyjnej na terenie gminy oraz planowanym wyłączeniem z eksploatacji oczyszczalni w Lotyniu i zakładanym przerzucaniem ścieków na oczyszczalnię w Okonku, Gmina podjęła decyzję o jej modernizacji.
Celem przebudowy (modernizacji) i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Okonku jest optymalizacja i usprawnienie obecnie funkcjonującego systemu gospodarki ściekowej.
Cele modernizacji oczyszczalni są następujące:
a) zapewnienie niezawodnej efektywności oczyszczania ścieków poprzez:
- budowę nowego węzła części mechanicznej oczyszczania ścieków,
- modernizację systemu natleniania ścieków w procesie osadu czynnego,
b) zapewnienie przepustowości oczyszczalni pod docelowe potrzeby gminy w zakresie ilości oczyszczanych ścieków,
c) budowa węzła gospodarki osadowej pod docelową ilość powstających osadów (obecnie na oczyszczalni funkcjonują poletka osadowe),
d) wyposażenie obiektów oczyszczalni pod kątem nowego układu technologicznego,
e) wymiana zużytych urządzeń oraz osprzętu na obiektach oczyszczalni,
f) wprowadzenie na oczyszczalni układów nowoczesnej automatyki, pomiarów i sterowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11424258,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18741092,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11592135,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HMK Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6332236687

7.3.3) Ulica: Dworcowa

7.3.4) Miejscowość: Pszczyna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11592135,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.