Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00231549/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-13
- 2021/BZP 00238810/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-20
- 2021/BZP 00248364/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Instalowanie instalacji klimatyzacji na oddziale chirurgii ogólnej, oddziale urazowo-ortopedycznym i części oddziału chorób wewnętrznych w Szpitalu Ogólnym w Wysokiem Mazowieckiem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450666236
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul., Szpitalna 5
1.5.2.) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48864775501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.jeglikowska@szpitalwysmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalwysmaz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalwysmaz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Instalowanie instalacji klimatyzacji na oddziale chirurgii ogólnej, oddziale urazowo-ortopedycznym i części oddziału chorób wewnętrznych w Szpitalu Ogólnym w Wysokiem Mazowieckiem”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfd7871b-2c0e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295250
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00040082/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Instalowanie instalacji klimatyzacji na oddziale chirurgii ogólnej, oddziale urazowo-ortopedycznym i części oddziału chorób wewnętrznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231549/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 450222,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest : „Instalowanie instalacji klimatyzacji na oddziale chirurgii ogólnej, oddziale urazowo-ortopedycznym i części oddziału chorób wewnętrznych w Szpitalu Ogólnym w Wysokiem Mazowieckiem”.
Zamawiający Zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania prace budowlane polegające na: „Instalowanie instalacji klimatyzacji na oddziale chirurgii ogólnej, oddziale urazowo-ortopedycznym i części oddziału chorób wewnętrznych w Szpitalu Ogólnym w Wysokiem Mazowieckiem”, zgodnie z ofertą Wykonawcy, będącą integralną częścią niniejszej SWZ.
2. Szczegółowy zakres robót Wykonawcy określa dokumentacja projektowa, na którą składają się w szczególności:
a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ( branża elektryczna)– załącznik nr 1,
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża sanitarna)– załącznik nr 2,
c) Projekt budowlany ( branża elektryczna)– załącznik nr 3,
d) Projekt budowlany ( branża sanitarna)– załącznik nr 4,
e) Przedmiar robót (branża elektryczna) – załącznik nr 5,
f) Przedmiar robót (branża sanitarna)– załącznik nr 6,
Zamawiający zastrzega, iż przedmiary robót wykonane przez Zamawiającego nie stanowią o przedmiocie umowy, zaś dokumentacją nadrzędną w stosunku do przedmiarów są projekty – dokumentacja projektowa i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
3. Prace będą prowadzone w funkcjonującym budynku Szpitala podczas obecnie realizowanej inwestycji pn.: „Modernizacja Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem’’- Etap IV . Wykonanie zadania należy skoordynować z wykonawcą prowadzonego zamówienia.
4. Wykonawca zapewnia wykonanie i dostarczy dokumenty:
a) Wykonawca będzie prowadził dziennik budowy dla przedmiotowego zadania.
b) wykona dokumentacje powykonawczą oraz pokryje koszty związane z jej opracowaniem
c) protokoły ze sprawdzenia wykonanych instalacji,
d) atesty, certyfikaty, atesty higieniczne materiałów, instrukcje obsługi i eksploatacji instalacji oraz urządzeń (wszystkie materiały w języku polskim), karty gwarancyjne urządzeń,
e) kopie dokumentów potwierdzające utylizację bądź zagospodarowanie materiałów pochodzących z rozbiórki,
f) złoży oświadczenie kierownika budowy o przejęciu obowiązków kierownika budowy razem z kopią uprawnień i aktualnym zaświadczeniem z izby inżynierów.
g) po wykonaniu prac należy przedstawić niezbędne protokoły końcowe odbioru prac różnych branż, podpisane przez osoby posiadające stosowne uprawnienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 523980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 554622,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 523980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skarsan Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9662116002
7.3.3) Ulica: UL. Składowa 12 lok.205
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-399
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SKARSAN SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SKARSAN SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 523980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI WYSOKIE MAZOWIECKIE
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Wysokiem Mazowieckiem
- Sprzedaż paliw płynnych tj. benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON.
- ,,Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu miasta w 2024 roku do kwoty 10 000 000,00 zł"
- Dostawa artykułów spożywczych, środków czystości, chemii basenowej oraz artykułów biurowych do Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem.
więcej: przetargi WYSOKIE MAZOWIECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
- (2) Modernizacja krytej pływalni 'Błekitna w Wyszkowie - wymiana dwóch zużytych central wentylacji mechanicznej obsługujących halę basenowa w tym nawiew na trybuny dla publiczności"
- Modernizacja budynku w miejscowości Mrzygłód z przeznaczeniem na wypożyczalnię
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.