Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00236535/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
- 2024/BZP 00249083/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-18
- 2024/BZP 00253006/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oczyszczanie mechaniczne i ręczne dróg, chodników, ciągów pieszych i rowerowych oraz parkingów na terenie miasta Knurów w ramach zadania pn.: Oczyszczanie mechaniczne i ręczne dróg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a73068c-d705-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oczyszczanie mechaniczne i ręczne dróg, chodników, ciągów pieszych i rowerowych oraz parkingów na terenie miasta Knurów w ramach zadania pn.: Oczyszczanie mechaniczne i ręczne dróg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a73068c-d705-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009436/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Oczyszczanie mechaniczne i ręczne dróg, chodników, ciągów pieszych i rowerowych oraz parkingów na terenie miasta Knurów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236535
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 208083,03 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 171045,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości.
2. Zakres rzeczowy obejmuje:
1) Pozimowe oczyszczenie wyznaczonych w załącznikach nr 1 i 3 do wzoru umowy dróg, chodników, ciągów pieszych i rowerowych oraz parkingów – na wskazanie Zamawiającego w/g wzoru, który jest załącznikiem nr 4 do wzoru umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
2) Oczyszczanie mechaniczne i ręczne wyznaczonych w załącznikach nr 1, 2, 3 do wzoru umowy dróg, chodników, ciągów pieszych i rowerowych oraz parkingów wraz z powierzchniowym oczyszczaniem odwodnień liniowych i przykrawężnikowych (oczyszczanie krat wpustów kanalizacji deszczowej) – na wskazanie Zamawiającego w/g wzoru, który jest załącznikiem nr 4 do wzoru umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
3) Interwencyjne oczyszczenie dróg, chodników, ciągów pieszych i rowerowych oraz parkingów w przypadku zanieczyszczenia zagrażającego bezpieczeństwu ruchu – na wskazanie telefoniczne Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu lub w/g wzoru, który jest załącznikiem nr 4 do wzoru umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
4) Oczyszczenie dróg, chodników, ciągów pieszych i rowerowych oraz parkingów na wskazanie – na wskazanie Zamawiającego w/g wzoru, który jest załącznikiem nr 4 do wzoru umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
3. Interwencyjne czyszczenie dróg, chodników, ciągów pieszych, rowerowych
i parkingów: z piasku i innych zanieczyszczeń powstałych w wyniku nagłych, obfitych opadów deszczu lub wiatrów, bądź też powstałych w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych, np. z części samochodowych powstałych w wyniku kolizji lub wypadków (reflektory, szkło i inne) stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników – usługa realizowana będzie na zgłoszenie telefoniczne pracowników Wydziału Inwestycji Miejskich i Spraw Drogowych Urzędu Miasta lub Straży Miejskiej
w Knurowie w godzinach pracy Urzędu. Przystąpienie Wykonawcy do prac nastąpi w czasie zadeklarowanym w ofercie, który nie może być dłuższy niż 60 minut od otrzymania zgłoszenia telefonicznego od pracowników Urzędu Miasta lub Straży Miejskiej w Knurowie.
4. Przedmiot umowy wykonawca realizował będzie przy użyciu pojazdów (samochodów, zamiatarek) zgodnych z normą min. EURO 5 lub wyższą w zakresie emisji spalin, a zamiatarek chodnikowych spełniających normy pyłowe PM10.
5. Szczegółowy zakres zamówienia określa wzór umowy wraz z załącznikami - stanowiące załącznik do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192186,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246250,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192186,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUDIK DROMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389885936
7.3.3) Ulica: UL. PRZEMYSŁOWA 7
7.3.4) Miejscowość: Knurów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-190
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Wykonywanie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń i obejść budynków mieszkalnych i użytkowych, stanowiących własność gminy Knurów, zarządzanych przez MZGLiA w Knurowie
- Termomodernizacja budynku przy ul. Stefana Batorego 4 wraz z modernizacją przyłącza elektroenergetycznego
- Budowa drogi p.poż. przy ZPO1
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie miasta Rogoźno w 2025 roku
- Usługa prowadzenia i obsługi szaletów miejskich w Gliwicach
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg powiatowych - zamiatania dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie pasa drogowego na terenie powiatu iławskiego w 2025 r.
- "Dostawa wraz z montażem bramek obrotowych i urządzeń do poboru opłat wraz z integralnym systemem płatnych toalet oraz obsługa 5 szaletów miejskich w Koszalinie"
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.