eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynTransport i zagospodarowanie odpadów o kodach 15 01 02, 16 01 03, 17 09 04, 20 02 01, 20 03 01, 20 03 07 z Punktu Przeładunku przy ulicy Ceglarskiej w Krotoszynie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport i zagospodarowanie odpadów o kodach 15 01 02, 16 01 03, 17 09 04, 20 02 01, 20 03 01, 20 03 07 z Punktu Przeładunku przy ulicy Ceglarskiej w Krotoszynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250468650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rawicka 41

1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@pgkimkrotoszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimkrotoszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pgkimkrotoszyn.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transport i zagospodarowanie odpadów o kodach 15 01 02, 16 01 03, 17 09 04, 20 02 01, 20 03 01, 20 03 07 z Punktu Przeładunku przy ulicy Ceglarskiej w Krotoszynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b89bb3a-e35a-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295312

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192234

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/TT/PN/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 637961,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje świadczenie usługi związanej z transportem i zagospodarowaniem odpadów o kodzie: 15 01 02 (opakowania z tworzyw sztucznych) z Punktu Przeładunku przy ul. Ceglarskiej 45 w Krotoszynie w ilości maksymalnej do 80 Mg w całym okresie obowiązywania Umowy, realizowane w oparciu o zgłoszenie potrzeby transportu i zagospodarowania w/w kategorii odpadów przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje zmniejszenie zakresu zamówienia, które polegać będzie na zmniejszeniu ilości odpadów podlegających transportowi i zagospodarowaniu w stosunku do ilości maksymalnych określonych powyżej, przy czym wielkość tak dokonywanych zmian (ograniczenie zakresu) nie będzie przekraczać 30% ilości odpadów wskazanych powyżej. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zmianach w wielkości zamówienia, o których mowa wyżej z 7-dniowym uprzedzeniem przed planowaną datą początku obowiązywania zmiany. Zmiana, o której mowa powyżej nie wymaga aneksu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 34186,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje świadczenie usługi związanej z transportem i zagospodarowaniem odpadów o kodzie: 16 01 03 (zużyte opony) z Punktu Przeładunku przy ul. Ceglarskiej 45 w Krotoszynie w ilości maksymalnej do 40 Mg w całym okresie obowiązywania Umowy, realizowane w oparciu o zgłoszenie potrzeby transportu i zagospodarowania w/w kategorii odpadów przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje zmniejszenie zakresu zamówienia, które polegać będzie na zmniejszeniu ilości odpadów podlegających transportowi i zagospodarowaniu w stosunku do ilości maksymalnych określonych powyżej, przy czym wielkość tak dokonywanych zmian (ograniczenie zakresu) nie będzie przekraczać 30% ilości odpadów wskazanych powyżej. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zmianach w wielkości zamówienia, o których mowa wyżej z 7-dniowym uprzedzeniem przed planowaną datą początku obowiązywania zmiany. Zmiana, o której mowa powyżej nie wymaga aneksu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 41024,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje świadczenie usługi związanej z transportem i zagospodarowaniem odpadów o kodzie: 17 09 04 (zmieszane odpady z budowy) z Punktu Przeładunku przy ul. Ceglarskiej 45 w Krotoszynie w ilości maksymalnej do 400 Mg w całym okresie obowiązywania Umowy, realizowane w oparciu o zgłoszenie potrzeby transportu i zagospodarowania w/w kategorii odpadów przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje zmniejszenie zakresu zamówienia, które polegać będzie na zmniejszeniu ilości odpadów podlegających transportowi i zagospodarowaniu w stosunku do ilości maksymalnych określonych powyżej, przy czym wielkość tak dokonywanych zmian (ograniczenie zakresu) nie będzie przekraczać 30% ilości odpadów wskazanych powyżej. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zmianach w wielkości zamówienia, o których mowa wyżej z 7-dniowym uprzedzeniem przed planowaną datą początku obowiązywania zmiany. Zmiana, o której mowa powyżej nie wymaga aneksu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 168000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje świadczenie usługi związanej z transportem i zagospodarowaniem odpadów o kodzie 20 02 01 (odpady ulegające biodegradacji) z Punktu Przeładunku przy ul. Ceglarskiej 45 w Krotoszynie w ilości maksymalnej do 350 Mg w całym okresie obowiązywania Umowy, realizowane w oparciu o zgłoszenie potrzeby transportu i zagospodarowania w/w kategorii odpadów przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje zmniejszenie zakresu zamówienia, które polegać będzie na zmniejszeniu ilości odpadów podlegających transportowi i zagospodarowaniu w stosunku do ilości maksymalnych określonych powyżej, przy czym wielkość tak dokonywanych zmian (ograniczenie zakresu) nie będzie przekraczać 30% ilości odpadów wskazanych powyżej. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zmianach w wielkości zamówienia, o których mowa wyżej z 7-dniowym uprzedzeniem przed planowaną datą początku obowiązywania zmiany. Zmiana, o której mowa powyżej nie wymaga aneksu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 157150,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje świadczenie usługi związanej z transportem i zagospodarowaniem odpadów o kodzie 20 03 01 (zmieszane odpady komunalne) z Punktu Przeładunku przy ul. Ceglarskiej 45 w Krotoszynie w ilości maksymalnej do 360 Mg w całym okresie obowiązywania Umowy, realizowane w oparciu o zgłoszenie potrzeby transportu i zagospodarowania w/w kategorii odpadów przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje zmniejszenie zakresu zamówienia, które polegać będzie na zmniejszeniu ilości odpadów podlegających transportowi i zagospodarowaniu w stosunku do ilości maksymalnych określonych powyżej, przy czym wielkość tak dokonywanych zmian (ograniczenie zakresu) nie będzie przekraczać 30% ilości odpadów wskazanych powyżej. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zmianach w wielkości zamówienia, o których mowa wyżej z 7-dniowym uprzedzeniem przed planowaną datą początku obowiązywania zmiany. Zmiana, o której mowa powyżej nie wymaga aneksu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 225720,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje świadczenie usługi związanej z transportem i zagospodarowaniem odpadów o kodzie 20 03 07 (odpady wielogabarytowe) z Punktu Przeładunku przy ul. Ceglarskiej 45 w Krotoszynie w ilości maksymalnej do 30 Mg w całym okresie obowiązywania Umowy, realizowane w oparciu o zgłoszenie potrzeby transportu i zagospodarowania w/w kategorii odpadów przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje zmniejszenie zakresu zamówienia, które polegać będzie na zmniejszeniu ilości odpadów podlegających transportowi i zagospodarowaniu w stosunku do ilości maksymalnych określonych powyżej, przy czym wielkość tak dokonywanych zmian (ograniczenie zakresu) nie będzie przekraczać 30% ilości odpadów wskazanych powyżej. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zmianach w wielkości zamówienia, o których mowa wyżej z 7-dniowym uprzedzeniem przed planowaną datą początku obowiązywania zmiany. Zmiana, o której mowa powyżej nie wymaga aneksu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 22245,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000808156

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część I zamówienia: P.W. Skoczylas Maciej Skoczylas; Cementownia "Warta" S.A.; P.P.H.U. "Lech-Met"; ATF Sp. z o.o.; Makpol Recycling Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000808156

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Cześć II zamówienia: P.W. Skoczylas Maciej Skoczylas; Cementownia "Warta" S.A.; P.P.H.U. "Lech-Met"; ATF Sp. z o.o.; Makpol Recycling Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EkoPartner Recykling Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000354103

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu odnoszącym się do części IV zamówienia, wszystkie złożone oferty, w tym w szczególności oferta z najniższą ceną (cena stanowiła jedyne kryterium oceny ofert) tj. oferta złożona przez EkoPartner Recykling Sp. z o.o. przewyższała kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Po analizie możliwości finansowych Zamawiającego stwierdzono, że nie może on zwiększyć tej kwoty do ceny tej najkorzystniejszej oferty, unieważnienie w/w postępowania w części IV stało się konieczne i znajduje oparcie w przywołanym wyżej przepisie ustawy Pzp.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EkoPartner Recykling Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000354103

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19110,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24330,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19110,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EkoPartner Recykling Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000354103

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19110,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zarząd Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. postanawia zwiększyć środki przeznaczone na realizację zadania pn.Transport i zagospodarowanie odpadów o kodach 15 01 02, 16 01 03, 17 09 04, 20 02 01, 20 03 01, 20 03 07 z Punktu Przeładunku przy ulicy Ceglarskiej w Krotoszynie: dla części I zamówienia: 10 972,80 zł
dla części III zamówienia: 16 848,00 zł
dla części VI zamówienia: 1 198,80 zł
Środki będą pochodzić z bieżącej działalności.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.