Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00212111/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokali mieszkalnych nr A/1, A/7, A/8 w budynku wielorodzinnym w Knurowie przy ul. Ks. Alojzego Koziełka 49
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZESPÓŁ GOSPODARKI LOKALOWEJ I ADMINISTRACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271216856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Floriana 4
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323394500
1.5.8.) Numer faksu: 323394501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzglia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzglia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont lokali mieszkalnych nr A/1, A/7, A/8 w budynku wielorodzinnym w Knurowie przy ul. Ks. Alojzego Koziełka 492.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dab35cf9-ecbb-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033022/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Ks. A. Koziełka 49A/1; ul. Ks. A. Koziełka 49A/7; ul. Ks. A. Koziełka 49A/8
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212111/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TA.251.23.22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 59364,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont lokali mieszkalnych nr A/1, A/7, A/8 w budynku wielorodzinnym w Knurowie przy ul. Ks. Alojzego Koziełka 49
Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
- rozebranie wbudowanych szafek, drewnianych pawlaczy i schowków,
- zerwanie starych tapet, okładzin ścian i sufitów,
- zamurowanie drobnych otworów w ścianach murowanych,
- rozbiórkę podłóg z deszczułek , płyt pilśniowych,
- położenie nowych wykładzin PCV/ paneli podłogowych wraz z listwami systemowymi,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
- położenie podłóg z gresu,
- wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych w pomieszczeniu łazienek/ kuchni,
- przełożenie częściowe posadzki z deszczułek i/lub klepki, wymianę/uzupełnienie listew przyściennych,
- przetarcie ścian i stropów z naprawą drobnych uszkodzeń i pomalowanie ich farbą
emulsyjną,
- zbicie tynków w pomieszczeniach zagrzybionych, zabezpieczenie substancjami
przeciwgrzybicznymi, położenie i zatarcie nowych tynków, malowanie farbą emulsyjną,
- wymianę naświetla między pokojem a kuchnią - wykonanie ścianki z pustaków przeźroczystych - luksfer,
- wymianę kratek wentylacyjnych,
- wymianę drzwi wejściowych,
- wymianę/uzupełnienie progów w drzwiach wejściowych,
- wymianę drzwi/skrzydeł drzwiowych wewnętrznych,
- naprawę drzwi wewnętrznych,
- utylizację odpadów budowlanych.
Zakres robót w instalacji sanitarnej obejmuje m.in.:
- montaż lub wymianę instalacji sanitarnej wraz z urządzeniami (zlewozmywaki, miski ustępowe, baterie, deski sedesowe),
- przełożenie instalacji sanitarnej,
- wykonanie odcinków instalacji wodnej i kanalizacyjnej,
- usunięcie zbędnych instalacji wodnych, kanalizacyjnych i c.o.,
- wykonanie podejść i/lub przełożenie wodomierzy w instalacjach,
- wymian grzejników w instalacji centralnego ogrzewania,
- wymiana/ podłączenie kuchenek gazowych czteropalnikowych z piekarnikiem elektrycznym,
Zakres robót w instalacji elektrycznej obejmuje m.in.:
- remont instalacji elektrycznej,
- demontaż starej instalacji wraz z osprzętem,
- wymianę gniazd i wyłączników instalacji elektrycznej,
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej,
- remont/montaż nowych tablic bezpiecznikowych lokatorskich,
- wykonanie pomiarów instalacji.
Szczegółowy zakres rzeczowo - ilościowy zamówienia, zawiera opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót będące integralną częścią dokumentacji przetargowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85476,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85476,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85476,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energocomplex Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6480006370
7.3.3) Ulica: Bernardyńska 69a
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85476,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.