eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 2 przejściach dla pieszych w Sulejówku na ul.Moraczewskiego i Aleksandra Puszkina na drogach nr 2285W i 221652W w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2285W



Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 2 przejściach dla pieszych w Sulejówku na ul.Moraczewskiego i Aleksandra Puszkina na drogach nr 2285W i 221652W w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2285W

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W MIŃSKU MAZOWIECKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711586700

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 219

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpmm@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatminski.pl/strona-47-zamowienia_publiczne.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/b942ad48-c14b-4b9b-84ec-dccd482348a5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 2 przejściach dla pieszych w Sulejówku na ul.Moraczewskiego i Aleksandra Puszkina na drogach nr 2285W i 221652W w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2285W

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f8c5788-3628-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295331

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004932/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 2 przejściach dla pieszych w Sulejówku na ul. Moraczewskiego i Aleksandra Puszkina na drogach nr 2285W i 221652W

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245527/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP. 3.272.62.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 146341,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 2 przejściach dla pieszych w Sulejówku na ul. Moraczewskiego i Aleksandra Puszkina na drogach nr 2285W i 221652W w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2285W w trybie „projektuj i buduj”.
Zakres prac projektowych obejmuje:
1) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień, zgód, ekspertyz i decyzji,
2) opracowanie i uzgodnienie projektu podziałów działek
3) opracowanie projektu wstępnego-koncepcyjnego
4) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z przepisami prawa, w tym aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi i obowiązującymi normami, a także zasadami wiedzy technicznej oraz przy zastosowaniu rozwiązań racjonalizujących koszty budowy i eksploatacji. Dokumentacja projektowa musi być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami
5) złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku wraz z dokumentacją o decyzję ZRID, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2020r. poz. 1363 ze zm.) oraz uzyskanie decyzji ZRID,
6) sporządzenie stałej organizacji ruchu,
7) opracowanie przedmiaru robót. Przedmiar robót powinien zawierać opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonywania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstawy do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych,
8) sporządzenie kosztorysu inwestorskiego,
9) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
10) sporządzenie dokumentacji w wersji elektronicznej na płycie CD.
Roboty budowlane obejmują między innymi:
1) realizacja inwestycji na podstawie uzyskanej decyzji ZRiD
2) przygotowanie terenu pod budowę,
3) wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową,
4) opracowanie czasowej organizacji ruchu (projekt, wykonanie, utrzymanie, likwidacja),
5) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 12 do SWZ – program funkcjonalno-użytkowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255, pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.): „(…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (…)”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.