Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00244764/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
konsultacje eksperckie oraz doradztwo z zakresu zarządzania wiekiem w projekcie „Bonus dla biznesu" (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357114075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Na Stawach
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-107
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@wup-krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d55d530-3574-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
konsultacje eksperckie oraz doradztwo z zakresu zarządzania wiekiem w projekcie „Bonus dla biznesu" (2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d55d530-3574-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295382
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003356/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Konsultacje eksperckie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244764/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.1.21.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 317733,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy są konsultacje eksperckie oraz doradztwo z zakresu zarządzania wiekiem w projekcie „Bonus dla biznesu”, polegającego na:
a) zapewnieniu do realizacji przedmiotu zamówienia niezbędnych ekspertów spełniających wymagania wskazane w OPZ (pkt. I. ppkt 1),
b) opracowaniu i konsultacji dokumentów niezbędnych do realizacji projektu (etap I),
c) przeprowadzeniu indywidualnego wsparcia doradczego u 20 pracodawców w zakresie diagnozy i analizy sytuacji pracodawcy oraz opracowania propozycji wsparcia w ramach projektu (etap II),
d) przeprowadzeniu indywidualnego wsparcia doradczego u 20 pracodawców w zakresie wdrażania Indywidualnych Planów Wsparcia (IPW) oraz opracowania indywidualnych Strategii Zarządzania Wiekiem (SZW) dla 20 firm (etap III),
e) przygotowaniu założeń ewaluacji oraz sposobu implementacji do porządku prawnego testowanych rozwiązań (etap IV),
f) opracowaniu i prowadzeniu dokumentacji ze świadczonej usługi doradczej wskazanej w załączniku nr 1 do niniejszej umowy – OPZ (pkt. I ppkt 3).
4.5.3.) Główny kod CPV: 73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Formac spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowo Akcyjna
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FIDES Szkolenia i Doradztwo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252525101
7.3.3) Ulica: Długa 29, lok. 104,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-238
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FORMAC SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
FORMAC SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług pocztowych oraz kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym
- Wymiana grzejników na klatkach schodowych i suszarniach w budynkach ul. Lipińskiego 6, 20, ul. Miłkowskiego 6, ul. Grota Roweckiego 27.
- 105.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz instalacji dwóch stanowisk multimedialnych składających się z monitorów dotykowych na zmienno-kątowych statywach dla potrzeb Inst. GiG UJ.
- Zakup usług przeprowadzenia kursów dla nauczycieli biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego"
- Wykonanie klapy oddymiającej w budynku ul. Lipińskiego 14.
- Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.