Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00193828/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa chodnika przy świetlicy w m. Redaki” - II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748086
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Susz
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-240
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55 278 60 15
1.5.8.) Numer faksu: 55 278 62 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: susz@susz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/susz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa chodnika przy świetlicy w m. Redaki” - II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf1f8686-201e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006489/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa chodnika przy świetlicy w m. Redaki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193828/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RLZP.I.271.23.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 23989,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: „Przebudowa chodnika przy świetlicy w m. Redaki”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”. 1. Opis przedmiotu zamówienia : Zakres rzeczowy obejmuje: 1 ) Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne. Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - koryta pod nawierzchnie placów postojowych- kpl., Mechaniczne wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni, w gruncie kat. II-IV, głęb. koryta do 45 cm, wraz z wywozem samochodami samowyładowczymi na miejsce wskazane przez inwestora (odległość uzgodnić z inwestorem) grunt, kat, I-IV – 74,88 m3; 2) Jezdnia. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 160,00 m2; Warstwa odcinająca zagęszczana mechanicznie – 15 cm grubości po zagęszczeniu mieszanka kruszywa o CBR>=35% podsypka piaskowa – 160,00 m2; Podbudowa z kruszywa łamanego niezwiązane.C50/30 stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 25 cm – 160,00 m2; Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej "Holand" o grubości 8 cm na pod-sypce cementowo-piaskowej – 160,00 m2; 3) OBRAMOWANIA Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 90,00 m; Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 3,00 m; Ława pod krawężniki betonowa z oporem beton C12/15 – 4,0 m3;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24990,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25270,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24990,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy Łukasz kamiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811774548
7.3.3) Ulica: ul. Chopina 11
7.3.4) Miejscowość: Prabuty
7.3.5) Kod pocztowy: 82-550
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY ŁUKASZ KAMIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY ŁUKASZ KAMIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24990,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SUSZ
- Modernizacja stacji zlewnej na oczyszczalni ścieków w Suszu
- Zakup i dostawa nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu 8 osób niepełnosprawnych
- Modernizacja zadaszenia wejścia do Szkoły Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich
więcej: przetargi SUSZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Przebudowa drogi wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w ul. Okólnej w m. Nowe Skalmierzyce.
- Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ew. 306/1 oś. Klemensów
- "Przebudowa drogi gminnej nr 119021 N pomiędzy miejscowościami Czyprki i Woryny w gminie Górowo Iławeckie"
- Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Apteczna w Krynkach i ul. Staszica w Brodach wraz z budową chodnika i oświetlenia
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.