Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00055327/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa AMBULANSU typu C
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej W Ostrowie Wielkopolskim
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000314187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Limanowskiego 20/22
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.osw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.osw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_osw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa AMBULANSU typu C2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-224d211a-b49c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295462
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00053352/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa AMBULANSU typu C
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055327/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FDZP.226.06.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ambulansu typu C
a) fabrycznie nowy i nieeksploatowany samochód sanitarny typu „C” o parametrach technicznych zgodnych z treścią swz; rok produkcji 2021 r.
b) oferowany ambulans musi posiadać fabrycznie nowe wyposażenie, wolne od wad,
objęte gwarancją producenta pojazdu, spełniające wymagania określone w aktualnej
Polskiej Normie PN-EN 1789 lub normy równoważnej dla samochodu
c) Oferowany przedmiot zamówienia w dniu składania ofert nie może być przeznaczony
przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
d) Oferowany samochód sanitarny musi posiadać świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną), wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dn. 25.03.2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1475). Zaoferowane wyposażenie i sprzęt medyczny muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce, oraz spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dn. 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 186 ze zm.) e) Wymagany jest minimalny 24 miesięczny okres gwarancji na samochód bazowy oraz 24 miesiące na wszystkie elementy zabudowy medycznej, liczony od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo- odbiorczego.
f) Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokument wystawiony przez niezależną jednostkę notyfikowaną , potwierdzający zgodność z Polską Normą PN EN 1789 lub równoważną i Polską Normą PN EN 1865 lub równoważną, instrukcję obsługi, książkę gwarancyjną oraz wszelkie inne dokumenty
umożliwiające prawidłowe korzystanie przez Zamawiającego z przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do instruktażu personelu medycznego w zakresie działania, obsługi i konserwacji samochodu sanitarnego oraz sprzętu medycznego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; przeszkolenie to powinno się
odbyć w siedzibie Zamawiającego nie później jednak niż w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia.
g) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przedmiot umowy do czasu odbioru przez
Zamawiającego.
h) Aktualne zaświadczenie o zwolnieniu z opłaty akcyzowej dla zamawianego ambulansu przekazać przed dostawą. W okresie do 2 miesięcy Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument zwalniający z opłaty akcyzowej wydany przez właściwy Urząd Celny który zawierał będzie niezbędne dane identyfikacyjne ambulansu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 600000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 600000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 600000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO-FORM Distribution Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220898694
7.3.3) Ulica: Inwestycyjna 5
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-408
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AUTO-FORM DISTRIBUTION SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AUTO-FORM DISTRIBUTION SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 600000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-31INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Remont elewacji - I/Jarocin"
- "ZAOPATRZENIE JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU OSTROWSKIEGO W TYM STAROSTWA POWIATOWEGO ORAZ GALERII SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026"
- Dostawa leku: IMMUNOGLOBULINY LUDZKIEJ w ramach programu lekowego B.67.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wlkp.
- Prace geodezyjne polegające na aktualizacji ewidencji budynków i lokali, aktualizacji użytków gruntowych oraz redakcji baz danych dla obrębów z Gminy Ostrów Wielkopolski z podziałem na zadania
- "Chruszczyny - budowa szatni dla sportowców", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.