Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów o kodzie 19 05 03 w celu dalszego ich zagospodarowania w procesie odzysku R3 - zamówienie w trybie z
wolnej ręki zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 7
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW W POZNANIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302144863
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratajczaka 19
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-814
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzetargi@zzo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzo.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów o kodzie 19 05 03 w celu dalszego ich zagospodarowania w procesie odzysku R3 - zamówienie w trybie zwolnej ręki zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 7
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48d30c88-1ca0-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie dotyczące odbioru odpadów o kodzie 19 05 03 – kompost nieodpowiadający wymaganiom (zgodnie zRozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów) w celu dalszego ich
zagospodarowania w procesie odzysku R3 udzielane jest na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Jest to zamówienie w trybie z wolnej ręki zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP do zamówienia podstawowego
udzielonego umową ZZO.342.7.2023. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi zwiększenie krotności prac dla zadania
podstawowego Zamówienie jest udzielane dotychczasowemu wykonawcy usług, z którym umowa dla zamówienia
podstawowego została zawarta w 2022 r.
Zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, jest zgodne z jego
przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZO.341.22.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze odpadów o kodzie 19 05 03 – kompost
nieodpowiadający wymaganiom (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu
odpadów) w celu dalszego ich zagospodarowania w procesie odzysku R3 w ilości do 500 MG, w okresie od dnia podpisania
umowy do dnia 31 grudnia 2023r zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S4F Services For Foubdries Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961875932
7.3.3) Ulica: Lipowa 2A
7.3.4) Miejscowość: Gostyń
7.3.5) Kod pocztowy: 63-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
zagospodarowania odpadów
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
S4F SERVICE FOR FOUNDRIES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
S4F SERVICE FOR FOUNDRIES SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91260,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie Poznania realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj
- AD/ZP/41/25 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu świetlików dachowych Centrum Wykładowego i Biblioteki Technicznej Politechniki Poznańskiej .
- "Zakup drobnego sprzętu medycznego"
- Dostawa testów antygenowych COMBO wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawa środków ochrony roślin na potrzeby Zakładów Doświadczalnych Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich - Państwowego Instytutu Badawczego
- "Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 15 filmów, w ramach projektu " Cinema Without Barriers", (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część II"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów rekreacyjnych tj. Ośrodka Wypoczynkowego Zalew Nakło - Chechło zarządzanego przez Gminę Świerklaniec
- Zagospodarowanie odpadów komunalno - bytowych odbieranych przez Spółkę Gmin Dolnej Odry sp. z o.o. od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.