Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00239244/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121506645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Rząska
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-199
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 35wog.szp1@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 35wog.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/35wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowe na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c83e0e08-febc-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295514
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017709/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Roboty remontowe na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239244
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 23/INFR/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406190,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) CZĘŚĆ NR 1: Remont pomieszczeń magazynowych w bud. nr 10 na terenie kompleksu wojskowego w Rząsce.Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń magazynowych w bud. nr 10
na terenie kompleksu wojskowego w Rząsce.
Zakres prac remontowych obejmował będzie:
roboty budowlane;
roboty rozbiórkowe;
roboty izolacyjne;
roboty murarskie i murowe;
instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów;
roboty tynkarskie;
roboty malarskie;
pokrywanie podłóg i ścian.
UWAGA:
a) Prace remontowe będą się odbywały w kompleksie czynnym.
b) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu
art. 4, ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021, poz. 1990 z późn. zmianami).
c) Realizacja robót remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do 15.00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej oraz przedstawicielami Zamawiającego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawiera dokumentacja obejmująca:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB).
b) Przedmiar inwestorski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 163540,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
b) CZĘŚĆ NR 2: Remont schodów zewnętrznych do budynków nr 1, 3, 6 na terenie kompleksu wojskowego w RząscePrzedmiotem zamówienia jest naprawa części ogrodzenia zewnętrznego na terenie kompleksu wojskowego w Rząsce wraz z pracami towarzyszącymi przy ul. Krakowskiej
w Rząsce.
Zakres prac remontowych obejmował będzie:
roboty rozbiórkowe;
roboty budowlane;
tynkowanie;
roboty malarskie;
pokrywanie podłóg i ścian.
UWAGA:
a) Prace remontowe będą się odbywały w kompleksie czynnym.
b) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu
art. 4, ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021, poz. 1990 z późn. zmianami).
c) Realizacja robót remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do 15.00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej oraz przedstawicielami Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zawiera dokumentacja obejmująca:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB).
b) Przedmiar inwestorski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 162575,19 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
c) CZĘŚĆ NR 3: Remont miejsc postojowych na terenie kompleksu wojskowego przyul. Krakowskiej 2 w Rząsce.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy nawierzchni miejsc postojowych znajdujących się na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce.
Zakres prac remontowych obejmował będzie:
roboty budowlane w zakresie parkingów;
roboty budowlane w zakresie budowy dróg;
roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania.
UWAGA:
a) Prace remontowe będą się odbywały w kompleksie czynnym.
b) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu
art. 4, ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021, poz. 1990 z późn. zmianami).
c) Realizacja robót remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do 15.00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej oraz przedstawicielami Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 zawiera dokumentacja obejmująca:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB).
b) Przedmiar inwestorski
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 80075,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196791,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230507,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196791,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo – Budowlane Andrzej Rerak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771479713
7.3.4) Miejscowość: Skała
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ RERAK USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ RERAK USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196791,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
I. Do Zamawiającego w terminie wskazanym w SWZ tj. do dnia 16.06.2023 do godz. 10:00 wpłynęły oferty niżej wskazanych Wykonawców:
1. JAWOR Sp. z o .o.
ul. Solskiego 9,
32-800 Brzesko
NIP: 8691998955; REGON: 386895035
Rodzaj wykonawcy: małe przedsiebiorstwo,
część nr 2:
Kwota brutto – 248 662,91 zł
Termin gwarancji jakości wykonania: 60 miesięcy
2. PPUH JMP Paulina Jarosz
ul.Wielicka 42 lok B3
30-552 Kraków,
NIP: 6852261734; REGON: 122553262
Rodzaj wykonawcy: średnie przedsiebiorstwo,
część nr 2:
Kwota brutto – 229 551,89 zł
Termin gwarancji jakości wykonania: 60 miesięcy
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) zawiadamia, że unieważnia w części nr 2 („Remont schodów zewnętrznych do budynków nr 1, 3, 6 na terenie kompleksu wojskowego w Rząsce.”) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn. „Roboty remontowe na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce.” – Sygn. 23/INFR/23
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
Oferta Wykonawcy: PPUH JMP Paulina Jarosz ul. Wielicka 42 lok B3, 30-552 Kraków złożona na część nr 2 opiewała na kwotę 229 551,89 zł brutto i jest ofertą z najniższą ceną spośród ofert złożonych na ww. część. Zamawiający na sfinansowanie części nr 2 przedmiotowego postępowania przeznaczył kwotę: 199 968,00 zł brutto.
W związku z powyższym oferta z najniższą ceną, która została złożona przez
ww. Wykonawcę na część nr 2 znacznie przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i której to nie może zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.
Mając powyższe na uwadze Zamawiający unieważnia w części nr 2 postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn. „Roboty remontowe na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Krakowskiej 2 w Rząsce.” – Sygn. 23/INFR/23, z mocy przepisów wskazanych w uzasadnieniu prawnym.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96293,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140383,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96293,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo – Budowlane Andrzej Rerak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771479713
7.3.4) Miejscowość: Skała
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96293,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Rewitalizacja budynku gospodarczego w Złotopolu
- Modernizacja pochylni i naświetli piwnicznych oraz pomieszczeń archiwum w budynku A2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.