Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00196902/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
- 2021/BZP 00241558/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup sprzętu i wyposażenia do Kina BCK Piekoszów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka Centrum Kultury w Piekoszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292832168
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Częstochowska
1.5.2.) Miejscowość: Piekoszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-065
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 306 11 83
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bck@bckpiekoszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bckpiekoszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.bckpiekoszow.pl/przetargi oraz https://miniportal.uzp.gov.pl.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup sprzętu i wyposażenia do Kina BCK Piekoszów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c6a2e6e-2127-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295527
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00134392/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu i wyposażenia do Kina BCK Piekoszów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196902/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/PZP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 290304,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.:
„Zakup sprzętu i wyposażenia do Kina BCK Piekoszów”.
2) Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu i wyposażenia do kina BCK Piekoszów przy ul. Kolejowej 2 w Piekoszowie, woj. świętokrzyskie, wraz montażem, podłączeniem, konfiguracją, zaprogramowaniem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego.
3) Przedmiot zamówienia został opisany w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym zał. nr 1 do SWZ.
4) Sprzęt i wyposażenie będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, kompletne, wolne od wszelkich wad fizycznych i prawnych oraz nie mogą być obciążone prawami na rzecz osób trzecich. Przez stwierdzenie "fabrycznie nowy" należy rozumieć sprzęt opakowany oryginalnie (opakowanie musi posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta). Zamawiający dopuszcza naruszenie opakowania lub rozpakowanie sprzętu w siedzibie Wykonawcy w celu wcześniejszego przygotowania go do dostawy, instalacji i konfiguracji. Przez "wadę fizyczną" należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (zał. nr 1 do SWZ). Całość sprzętu i wyposażenia, stanowiącego przedmiot zamówienia, musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji producenta na rynek polski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38653400-1 - Ekrany projekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39113100-8 - Fotele
48952000-6 - System nagłaśniający
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 331337,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367442,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367442,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kineksper Bojakowski, Jankowski, Kostrzewa Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7291600434
7.3.3) Ulica: ul. S. Przybyszewskiego 167
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-120
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367442,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-28PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa krzeseł
- DOSTAWA KRZESEŁ I SZAFEK NOCNYCH
- Dostawa ekranu holograficznego
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych na potrzeby Zespołu Szkolno- Przedszkolnego im. Stefana Czarnieckiego w Tykocinie
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
więcej: Ekrany projekcyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.