Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00209053/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MIELECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581442
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyspiańskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 177800400
1.5.8.) Numer faksu: +48 177800530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-mielecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-mielecki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-mielecki.logintrade.net/zapytania_email,156917,6f9158bc811668d6b4f38b44838801fa.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: I Liceum Ogólnokształcące im. St. Konarskiego w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8171038048
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jędrusiów 1
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 177731577
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: konarski.mielec@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.konarski.mielec.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: II Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8171069451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 177885168
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kopernik@powiat.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kopernik.mielec.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8172154704
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 2B
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 177885194
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckp@ckp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckp.edu.pl/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8171847457
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 177888402
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dps.mielec.pl/
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpacka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8171945415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 177736301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pspr@pogotowie-mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pogotowie-mielec.pl/
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8171778348
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 34
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 177800470
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@powiat-mielecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcprmielec.pl/
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8171033080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chopina 16A
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 177880050
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pup.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mielec.praca.gov.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8171761112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Korczaka 6A
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 175837521
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd.mielec.pl/
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczych w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8172184668
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Królowej Jadwigi 1
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.8.) Numer faksu: +48 175862916
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzpsw.powiat-mielecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://soswmielec.szkolnastrona.pl/
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ekonomicznych im. Bł. Ks. Romana Sitki w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8171211920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 1
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 177731580
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ekonomik.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekonomik.mielec.pl/
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. Prof. J. Groszkowskiego w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8171072306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 24
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 177888850
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs.mielec@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zs.mielec.pl/zs/
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Technicznych w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8171093018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Jagiellończyka 3
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 177881310
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zst@zstmielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zstmielec.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych w 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5474e1a-ce8b-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044313/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów z budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego i Jednostek Organizacyjnych Powiatu Mieleckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209053
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA.272.1.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 560387,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych (niesegregowanych - zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych) wytworzonych w obrębie nieruchomości niezamieszkałych, które obejmują:1.1. odbiór odpadów bezpośrednio z nieruchomości wraz z zagospodarowaniem - odpady odbierane będą z punktów gromadzenia odpadów (wskazane miejsca gromadzenia odpadów stałych np. altanki śmietnikowe itp.):
- niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (pozostałości po selektywnej zbiórce odpadów lub zmieszanych odpadów komunalnych) (kod odpadów: 20 03 01);
- segregowanych tj.: papier i tektura, w tym opakowania z papieru i tektury, tworzywa sztuczne, w tym opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, metale, w tym opakowania metalowe – zbierane łącznie, szkło bezbarwne i kolorowe, opakowania ze szkła, odpady BIO rozumiane jako odpady kuchenne ulegające biodegradacji, pochodzenia roślinnego z wyłączeniem odpadów pochodzenia zwierzęcego oraz tłuszczy (kody odpadów: 15 01 01, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 08, 20 01 38, 20 01 39, 20 01 40, 20 01 99, 20 01 99, 20 02 01, 20 02 03);
1.2. wyposażenie nieruchomości, na okres realizacji Przedmiotu umowy, w pojemniki/worki do zbierania odpadów komunalnych, w tym dbanie o ich stan obejmujące naprawę lub wyminę w przypadku uszkodzenia oraz dbanie o ich czystość;
1.3. uprzątnięcie punktu odbioru odpadów oraz jego bezpośredniego otoczenia po dokonanym odbiorze;
1.4. przekazywanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią sposobu postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
1.5. przekazywanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych bezpośrednio do instalacji komunalnej.
Część nr 1 obejmuje: Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych wytworzonych w obrębie nieruchomości niezamieszkałych administrowanych przez Powiat Mielecki i wybrane Jednostki Organizacyjne Powiatu Mieleckiego na terenie Miasta Mielca, tj.:
- ul. Jędrusiów 1, 39-300 Mielec,
- ul. Żeromskiego 17, 39-300 Mielec,
- ul. Żeromskiego 22, 39-300 Mielec,
- ul. Żeromskiego 28, 39-300 Mielec,
- ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec,
- ul. Wojska Polskiego 2B, 39-300 Mielec,
- ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 16, 39-00 Mielec,
- ul. Chopina 16A, 39-300 Mielec,
- ul. Korczaka 6A, 39-300 Mielec,
- ul. Królowej Jadwigi 1, 39-300 Mielec,
- ul. Warszawska 1, 39-300 Mielec,
- ul. Kilińskiego 24, 39-300 Mielec,
- ul. Kazimierza Jagiellończyka 3, 39-300 Mielec,
- ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec,
- ul. Sękowskiego 2b, 39-300 Mielec,
- ul. Sandomierska 25, 39-300 Mielec,
- ul. Marii Skłodowskiej-Curie 10, 39-300 Mielec,
- ul. Tańskiego 2, 39-300 Mielec.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym wykaz punktów gromadzenia odpadów komunalnych, punkty które powinny zostać wyposażone w pojemniki lub worki oraz ich liczbę stanowi Załącznik 5 do SWZ. W wykazie wskazano w szczególności adres nieruchomości, pojemność i ilość pojemników lub worków, przeznaczenie pojemnika, częstotliwość odbioru odpadów. Przedmiot zamówienia Wykonawca obowiązany będzie realizować zgodnie z umową stanowiąca Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający, zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia dotyczące odbioru odpadów z punktów gromadzenia odpadów Zamawiającego, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, 1700 i 2140 oraz z 2023 r. poz. 240 i 641). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 524913,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych (niesegregowanych - zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych) wytworzonych w obrębie nieruchomości niezamieszkałych, które obejmują:1.1. odbiór odpadów bezpośrednio z nieruchomości wraz z zagospodarowaniem - odpady odbierane będą z punktów gromadzenia odpadów (wskazane miejsca gromadzenia odpadów stałych np. altanki śmietnikowe itp.):
- niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (pozostałości po selektywnej zbiórce odpadów lub zmieszanych odpadów komunalnych) (kod odpadów: 20 03 01);
- segregowanych tj.: papier i tektura, w tym opakowania z papieru i tektury, tworzywa sztuczne, w tym opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, metale, w tym opakowania metalowe – zbierane łącznie, szkło bezbarwne i kolorowe, opakowania ze szkła, odpady BIO rozumiane jako odpady kuchenne ulegające biodegradacji, pochodzenia roślinnego z wyłączeniem odpadów pochodzenia zwierzęcego oraz tłuszczy (kody odpadów: 15 01 01, 15 01 02, 15 01 03, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 08, 20 01 38, 20 01 39, 20 01 40, 20 01 99, 20 01 99, 20 02 01, 20 02 03);
1.2. wyposażenie nieruchomości, na okres realizacji Przedmiotu umowy, w pojemniki/worki do zbierania odpadów komunalnych, w tym dbanie o ich stan obejmujące naprawę lub wyminę w przypadku uszkodzenia oraz dbanie o ich czystość;
1.3. uprzątnięcie punktu odbioru odpadów oraz jego bezpośredniego otoczenia po dokonanym odbiorze;
1.4. przekazywanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią sposobu postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
1.5. przekazywanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych bezpośrednio do instalacji komunalnej.
Część nr 2 obejmuje: Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych wytworzonych w obrębie nieruchomości niezamieszkałych – Przychodni Zdrowia administrowanych przez Powiat Mielecki na terenie gminy Przecław w miejscowości Przecław i Rzemień, tj.:
- ul. Kilińskiego 29, 39-320 Przecław,
- Rzemień 260, 39-322 Rzemień.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym wykaz punktów gromadzenia odpadów komunalnych, punkty które powinny zostać wyposażone w pojemniki lub worki oraz ich liczbę stanowi Załącznik 5 do SWZ. W wykazie wskazano w szczególności adres nieruchomości, pojemność i ilość pojemników lub worków, przeznaczenie pojemnika, częstotliwość odbioru odpadów. Przedmiot zamówienia Wykonawca obowiązany będzie realizować zgodnie z umową stanowiąca Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający, zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia dotyczące odbioru odpadów z punktów gromadzenia odpadów Zamawiającego, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, 1700 i 2140 oraz z 2023 r. poz. 240 i 641). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 35473,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320810,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320810,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320810,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych „EMPOL” Sp. z o.o. ; Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych Sp. z o. o.; 4. Gmina Ostrów Zakład Usług Komunalnych w Ostrowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8171396575
7.3.3) Ulica: Wolności 44
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320810,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28674,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28674,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28674,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOSELECT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572955559
7.3.3) Ulica: ul. Łagowska 37
7.3.4) Miejscowość: Raków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-035
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28674,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Każdy z Zamawiających biorących udział w postępowaniu zawarł umowy we własnym imieniu na następujące kwoty brutto:
1. Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu 10 531, 68 zł brutto;
2. Zespół Szkół Technicznych w Mielcu 54 984, 96 zł brutto;
3. Podkarpacka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Mielcu 11 199, 12 zł brutto;
4. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu 5 323, 08 zł brutto;
5. Dom Pomocy Społecznej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Mielcu 63 453, 48 zł brutto;
6. I Liceum Ogólnokształcące im. St. Konarskiego w Mielcu 19 711, 17 zł brutto;
7. II Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Mielcu 19 711, 17 zł brutto;
8. Powiatowy Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczych w Mielcu 27 418, 20 zł brutto;
9. Zespół Szkół im. Prof. J. Groszkowskiego w Mielcu 22 356, 96 zł brutto;
10. Zespół Szkół Ekonomicznych im. Bł. Ks. Romana Sitki w Mielcu 12 153, 00 zł brutto;
11. Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu 3 718, 56 zł brutto;
12. Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu 7 205, 88 zł brutto;
13. Powiat Mielecki 63 430, 44 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- 105.24 Sprzedaż i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz Starostwa Powiatowego w Mielcu w 2025 r.
- Pełnienie funkcji Operatora zarządzającego Mieleckim Inkubatorem Przedsiębiorczości (MInP)
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usługi portierskiej
- 104.24 Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb Oddziału Neurochirurgii Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie gminy Poświętne
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Nowe Warpno w 2025 roku
- Utrzymanie czystości i porządku poprzez zbiórkę, transport oraz zagospodarowanie odpadów z miejsc publicznych położonych w Boszkowie-Letnisku i Dominicach w okresie od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów
- Wywóz i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków w Leontynie, Jędrzejowie Nowym i Rządzy, gmina Jakubów
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.