Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00233849/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ i PIDz na potrzeby jednostek Policji województwa lubuskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210221508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/kwp_gorzow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ i PIDz na potrzeby jednostek Policji województwa lubuskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-266cfb15-daeb-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295569
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00233480/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ i PID na potrzeby jednostek policji województwa lubuskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233849
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-4/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 712319,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 Nazwa części: PIDz KWP Gorzów Wlkp.1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych i Policyjnej Izbie Dziecka na potrzeby jednostek Policji województwa lubuskiego”
2. Dowóz posiłków odbywać się będzie w godzinach 7:00-19:00 przez siedem dni w tygodniu oraz dni ustawowo wolne od pracy i święta; a) śniadania w godz. 7:00-8:00 - suchy prowiant, b) obiady w godz. 12:00-14:00 - ciepły posiłek, c) kolacje w godz. 18:00-19:00 - suchy prowiant lub ciepły posiłek.
3. Ilość poszczególnych posiłków (śniadania, obiady, kolacje) będzie uzależniona od ilości zatrzymanych w danej porze dnia. Całodzienna stawka żywieniowa obejmuje (100% kwoty), w poszczególnym rozbiciu tej kwoty :
a) 25% śniadanie,
b) 50% obiad,
c) 25% kolacja.
Łączna dzienna wartość energetyczna posiłków dla osoby powyżej 18 lat nie mniej niż 2600 kcal, a w przypadku kobiet w ciąży i osób w wieku poniżej 18 lat nie mniej niż 3200 kcal.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 26657,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 Nazwa części: PDOZ KMP Gorzów Wlkp.1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych i Policyjnej Izbie Dziecka na potrzeby jednostek Policji województwa lubuskiego”
2. Dowóz posiłków odbywać się będzie w godzinach 7:00-19:00 przez siedem dni w tygodniu oraz dni ustawowo wolne od pracy i święta; a) śniadania w godz. 7:00-8:00 - suchy prowiant, b) obiady w godz. 12:00-14:00 - ciepły posiłek, c) kolacje w godz. 18:00-19:00 - suchy prowiant lub ciepły posiłek.
3. Ilość poszczególnych posiłków (śniadania, obiady, kolacje) będzie uzależniona od ilości zatrzymanych w danej porze dnia. Całodzienna stawka żywieniowa obejmuje (100% kwoty), w poszczególnym rozbiciu tej kwoty :
a) 25% śniadanie,
b) 50% obiad,
c) 25% kolacja.
Łączna dzienna wartość energetyczna posiłków dla osoby powyżej 18 lat nie mniej niż 2600 kcal, a w przypadku kobiet w ciąży i osób w wieku poniżej 18 lat nie mniej niż 3200 kcal.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 194942,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 Nazwa części: PDOZ KMP Zielona Góra1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych i Policyjnej Izbie Dziecka na potrzeby jednostek Policji województwa lubuskiego”
2. Dowóz posiłków odbywać się będzie w godzinach 7:00-19:00 przez siedem dni w tygodniu oraz dni ustawowo wolne od pracy i święta; a) śniadania w godz. 7:00-8:00 - suchy prowiant, b) obiady w godz. 12:00-14:00 - ciepły posiłek, c) kolacje w godz. 18:00-19:00 - suchy prowiant lub ciepły posiłek.
3. Ilość poszczególnych posiłków (śniadania, obiady, kolacje) będzie uzależniona od ilości zatrzymanych w danej porze dnia. Całodzienna stawka żywieniowa obejmuje (100% kwoty), w poszczególnym rozbiciu tej kwoty :
a) 25% śniadanie,
b) 50% obiad,
c) 25% kolacja.
Łączna dzienna wartość energetyczna posiłków dla osoby powyżej 18 lat nie mniej niż 2600 kcal, a w przypadku kobiet w ciąży i osób w wieku poniżej 18 lat nie mniej niż 3200 kcal.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 126571,90 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 Nazwa części: PDOZ KPP Krosno Odrzańskie1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych i Policyjnej Izbie Dziecka na potrzeby jednostek Policji województwa lubuskiego”
2. Dowóz posiłków odbywać się będzie w godzinach 7:00-19:00 przez siedem dni w tygodniu oraz dni ustawowo wolne od pracy i święta; a) śniadania w godz. 7:00-8:00 - suchy prowiant, b) obiady w godz. 12:00-14:00 - ciepły posiłek, c) kolacje w godz. 18:00-19:00 - suchy prowiant lub ciepły posiłek.
3. Ilość poszczególnych posiłków (śniadania, obiady, kolacje) będzie uzależniona od ilości zatrzymanych w danej porze dnia. Całodzienna stawka żywieniowa obejmuje (100% kwoty), w poszczególnym rozbiciu tej kwoty :
a) 25% śniadanie,
b) 50% obiad,
c) 25% kolacja.
Łączna dzienna wartość energetyczna posiłków dla osoby powyżej 18 lat nie mniej niż 2600 kcal, a w przypadku kobiet w ciąży i osób w wieku poniżej 18 lat nie mniej niż 3200 kcal.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 17333,33 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 Nazwa części: PDOZ KPP Międzyrzecz1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych i Policyjnej Izbie Dziecka na potrzeby jednostek Policji województwa lubuskiego”
2. Dowóz posiłków odbywać się będzie w godzinach 7:00-19:00 przez siedem dni w tygodniu oraz dni ustawowo wolne od pracy i święta; a) śniadania w godz. 7:00-8:00 - suchy prowiant, b) obiady w godz. 12:00-14:00 - ciepły posiłek, c) kolacje w godz. 18:00-19:00 - suchy prowiant lub ciepły posiłek.
3. Ilość poszczególnych posiłków (śniadania, obiady, kolacje) będzie uzależniona od ilości zatrzymanych w danej porze dnia. Całodzienna stawka żywieniowa obejmuje (100% kwoty), w poszczególnym rozbiciu tej kwoty :
a) 25% śniadanie,
b) 50% obiad,
c) 25% kolacja.
Łączna dzienna wartość energetyczna posiłków dla osoby powyżej 18 lat nie mniej niż 2600 kcal, a w przypadku kobiet w ciąży i osób w wieku poniżej 18 lat nie mniej niż 3200 kcal.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 19059,44 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 Nazwa części: PDOZ KPP Nowa Sól1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych i Policyjnej Izbie Dziecka na potrzeby jednostek Policji województwa lubuskiego”
2. Dowóz posiłków odbywać się będzie w godzinach 7:00-19:00 przez siedem dni w tygodniu oraz dni ustawowo wolne od pracy i święta; a) śniadania w godz. 7:00-8:00 - suchy prowiant, b) obiady w godz. 12:00-14:00 - ciepły posiłek, c) kolacje w godz. 18:00-19:00 - suchy prowiant lub ciepły posiłek.
3. Ilość poszczególnych posiłków (śniadania, obiady, kolacje) będzie uzależniona od ilości zatrzymanych w danej porze dnia. Całodzienna stawka żywieniowa obejmuje (100% kwoty), w poszczególnym rozbiciu tej kwoty :
a) 25% śniadanie,
b) 50% obiad,
c) 25% kolacja.
Łączna dzienna wartość energetyczna posiłków dla osoby powyżej 18 lat nie mniej niż 2600 kcal, a w przypadku kobiet w ciąży i osób w wieku poniżej 18 lat nie mniej niż 3200 kcal.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 33215,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 Nazwa części: PDOZ KPP Słubice1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych i Policyjnej Izbie Dziecka na potrzeby jednostek Policji województwa lubuskiego”
2. Dowóz posiłków odbywać się będzie w godzinach 7:00-19:00 przez siedem dni w tygodniu oraz dni ustawowo wolne od pracy i święta; a) śniadania w godz. 7:00-8:00 - suchy prowiant, b) obiady w godz. 12:00-14:00 - ciepły posiłek, c) kolacje w godz. 18:00-19:00 - suchy prowiant lub ciepły posiłek.
3. Ilość poszczególnych posiłków (śniadania, obiady, kolacje) będzie uzależniona od ilości zatrzymanych w danej porze dnia. Całodzienna stawka żywieniowa obejmuje (100% kwoty), w poszczególnym rozbiciu tej kwoty :
a) 25% śniadanie,
b) 50% obiad,
c) 25% kolacja.
Łączna dzienna wartość energetyczna posiłków dla osoby powyżej 18 lat nie mniej niż 2600 kcal, a w przypadku kobiet w ciąży i osób w wieku poniżej 18 lat nie mniej niż 3200 kcal.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 91728,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8 Nazwa części: PDOZ KPP Strzelce Krajeńskie1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych i Policyjnej Izbie Dziecka na potrzeby jednostek Policji województwa lubuskiego”
2. Dowóz posiłków odbywać się będzie w godzinach 7:00-19:00 przez siedem dni w tygodniu oraz dni ustawowo wolne od pracy i święta; a) śniadania w godz. 7:00-8:00 - suchy prowiant, b) obiady w godz. 12:00-14:00 - ciepły posiłek, c) kolacje w godz. 18:00-19:00 - suchy prowiant lub ciepły posiłek.
3. Ilość poszczególnych posiłków (śniadania, obiady, kolacje) będzie uzależniona od ilości zatrzymanych w danej porze dnia. Całodzienna stawka żywieniowa obejmuje (100% kwoty), w poszczególnym rozbiciu tej kwoty :
a) 25% śniadanie,
b) 50% obiad,
c) 25% kolacja.
Łączna dzienna wartość energetyczna posiłków dla osoby powyżej 18 lat nie mniej niż 2600 kcal, a w przypadku kobiet w ciąży i osób w wieku poniżej 18 lat nie mniej niż 3200 kcal.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 21738,89 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9 Nazwa części: PDOZ KPP Sulęcin1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych i Policyjnej Izbie Dziecka na potrzeby jednostek Policji województwa lubuskiego”
2. Dowóz posiłków odbywać się będzie w godzinach 7:00-19:00 przez siedem dni w tygodniu oraz dni ustawowo wolne od pracy i święta; a) śniadania w godz. 7:00-8:00 - suchy prowiant, b) obiady w godz. 12:00-14:00 - ciepły posiłek, c) kolacje w godz. 18:00-19:00 - suchy prowiant lub ciepły posiłek.
3. Ilość poszczególnych posiłków (śniadania, obiady, kolacje) będzie uzależniona od ilości zatrzymanych w danej porze dnia. Całodzienna stawka żywieniowa obejmuje (100% kwoty), w poszczególnym rozbiciu tej kwoty :
a) 25% śniadanie,
b) 50% obiad,
c) 25% kolacja.
Łączna dzienna wartość energetyczna posiłków dla osoby powyżej 18 lat nie mniej niż 2600 kcal, a w przypadku kobiet w ciąży i osób w wieku poniżej 18 lat nie mniej niż 3200 kcal.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 35053,20 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10 Nazwa części: PDOZ KPP Świebodzin1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych i Policyjnej Izbie Dziecka na potrzeby jednostek Policji województwa lubuskiego”
2. Dowóz posiłków odbywać się będzie w godzinach 7:00-19:00 przez siedem dni w tygodniu oraz dni ustawowo wolne od pracy i święta; a) śniadania w godz. 7:00-8:00 - suchy prowiant, b) obiady w godz. 12:00-14:00 - ciepły posiłek, c) kolacje w godz. 18:00-19:00 - suchy prowiant lub ciepły posiłek.
3. Ilość poszczególnych posiłków (śniadania, obiady, kolacje) będzie uzależniona od ilości zatrzymanych w danej porze dnia. Całodzienna stawka żywieniowa obejmuje (100% kwoty), w poszczególnym rozbiciu tej kwoty :
a) 25% śniadanie,
b) 50% obiad,
c) 25% kolacja.
Łączna dzienna wartość energetyczna posiłków dla osoby powyżej 18 lat nie mniej niż 2600 kcal, a w przypadku kobiet w ciąży i osób w wieku poniżej 18 lat nie mniej niż 3200 kcal.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 30411,69 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 11 Nazwa części: PDOZ KPP Wschowa1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych i Policyjnej Izbie Dziecka na potrzeby jednostek Policji województwa lubuskiego”
2. Dowóz posiłków odbywać się będzie w godzinach 7:00-19:00 przez siedem dni w tygodniu oraz dni ustawowo wolne od pracy i święta; a) śniadania w godz. 7:00-8:00 - suchy prowiant, b) obiady w godz. 12:00-14:00 - ciepły posiłek, c) kolacje w godz. 18:00-19:00 - suchy prowiant lub ciepły posiłek.
3. Ilość poszczególnych posiłków (śniadania, obiady, kolacje) będzie uzależniona od ilości zatrzymanych w danej porze dnia. Całodzienna stawka żywieniowa obejmuje (100% kwoty), w poszczególnym rozbiciu tej kwoty :
a) 25% śniadanie,
b) 50% obiad,
c) 25% kolacja.
Łączna dzienna wartość energetyczna posiłków dla osoby powyżej 18 lat nie mniej niż 2600 kcal, a w przypadku kobiet w ciąży i osób w wieku poniżej 18 lat nie mniej niż 3200 kcal.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 17846,11 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 12 Nazwa części: PDOZ KPP Żagań1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych i Policyjnej Izbie Dziecka na potrzeby jednostek Policji województwa lubuskiego”
2. Dowóz posiłków odbywać się będzie w godzinach 7:00-19:00 przez siedem dni w tygodniu oraz dni ustawowo wolne od pracy i święta; a) śniadania w godz. 7:00-8:00 - suchy prowiant, b) obiady w godz. 12:00-14:00 - ciepły posiłek, c) kolacje w godz. 18:00-19:00 - suchy prowiant lub ciepły posiłek.
3. Ilość poszczególnych posiłków (śniadania, obiady, kolacje) będzie uzależniona od ilości zatrzymanych w danej porze dnia. Całodzienna stawka żywieniowa obejmuje (100% kwoty), w poszczególnym rozbiciu tej kwoty :
a) 25% śniadanie,
b) 50% obiad,
c) 25% kolacja.
Łączna dzienna wartość energetyczna posiłków dla osoby powyżej 18 lat nie mniej niż 2600 kcal, a w przypadku kobiet w ciąży i osób w wieku poniżej 18 lat nie mniej niż 3200 kcal.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 37121,18 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 13 Nazwa części: PDOZ KPP Żary1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych i Policyjnej Izbie Dziecka na potrzeby jednostek Policji województwa lubuskiego”
2. Dowóz posiłków odbywać się będzie w godzinach 7:00-19:00 przez siedem dni w tygodniu oraz dni ustawowo wolne od pracy i święta; a) śniadania w godz. 7:00-8:00 - suchy prowiant, b) obiady w godz. 12:00-14:00 - ciepły posiłek, c) kolacje w godz. 18:00-19:00 - suchy prowiant lub ciepły posiłek.
3. Ilość poszczególnych posiłków (śniadania, obiady, kolacje) będzie uzależniona od ilości zatrzymanych w danej porze dnia. Całodzienna stawka żywieniowa obejmuje (100% kwoty), w poszczególnym rozbiciu tej kwoty :
a) 25% śniadanie,
b) 50% obiad,
c) 25% kolacja.
Łączna dzienna wartość energetyczna posiłków dla osoby powyżej 18 lat nie mniej niż 2600 kcal, a w przypadku kobiet w ciąży i osób w wieku poniżej 18 lat nie mniej niż 3200 kcal.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 60641,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22184,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22184,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22184,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Organizacja Imprez Catering Transport Osobowy, Marek Luftman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991726610
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU ORGANIZACJA IMPREZ CATERING TRANSPORT OSOBOWY MAREK LUFTMAN
jakie przetargi wygrała firma
PHU ORGANIZACJA IMPREZ CATERING TRANSPORT OSOBOWY MAREK LUFTMAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22184,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Organizacja Imprez Catering Transport Osobowy, Marek Luftman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991726610
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU ORGANIZACJA IMPREZ CATERING TRANSPORT OSOBOWY MAREK LUFTMAN
jakie przetargi wygrała firma
PHU ORGANIZACJA IMPREZ CATERING TRANSPORT OSOBOWY MAREK LUFTMAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMIG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291992033
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. część w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.03.2024r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2024/BZP 00233849/01, nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. część w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.03.2024r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2024/BZP 00233849/01, nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. część w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.03.2024r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2024/BZP 00233849/01, nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. część w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.03.2024r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2024/BZP 00233849/01, złożono tylko jedną ofertę, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku (t.j. Dz.U. z 2023r., poz. 1605 z późn.zm.).
W związku z powyższym nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. część w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.03.2024r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2024/BZP 00233849/01, nie złożono żadnej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. część w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.03.2024r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2024/BZP 00233849/01, nie złożono żadnej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. część w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.03.2024r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2024/BZP 00233849/01, nie złożono żadnej oferty.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. część w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.03.2024r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2024/BZP 00233849/01, nie złożono żadnej oferty.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51451,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51451,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51451,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZADYSZKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9241923461
7.3.4) Miejscowość: Iłowa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51451,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. część w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane dnia 06.03.2024r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2024/BZP 00233849/01, nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2.Upływ terminu albo wykorzystanie wartości umowy przed terminem obowiązywania umowy skutkuje jej wygaśnięciem.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup i dostawa samochodu chłodnia
- Dostawy termocyklera real-time oraz systemu do izolacji kwasów nukleinowych na potrzeby Zakładu Genetyki Medycznej
- Konserwacja Dźwigów w obiektach szpitala.
- Realizacja wyroków eksmisyjnych bez przyznanego prawa do najmu socjalnego
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania polegajacego na modernizacji hali sportowej w ZSTiO
- Wywóz odpadów komunalnych i innych niż komunalne z dwóch Zespołów Szpitalnych WSzW w Gorzowie Wlkp. Sp. z o. o.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych obejmujących przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków w ramach projektu pn: "Utworzenie BCU przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa".
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Kompleksowe usługi cateringowe na potrzeby OSW Radocyna i EKOPARKU Radocyna
- Wynajem na terenie powiatu sieradzkiego sali szkoleniowej wraz z kompleksową usługą cateringową dla 42 osób
- "Catering dla dzieci z przedszkola i uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Starych Załubicach"
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego podczas targów SIAL China 2025, w dniach 19-21.05.2025 r. w Szanghaju w Chinach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.