Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00234588/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opału do placówek oświatowych, placówek sportowych, świetlic oraz budynku mieszkalnego na terenie Gminy Szubin w okresie grzewczym 2021/2022.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZUBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kcyńska 12
1.5.2.) Miejscowość: Szubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@szubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0bcbfe99-2fe4-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa opału do placówek oświatowych, placówek sportowych, świetlic oraz budynku mieszkalnego na terenie Gminy Szubin w okresie grzewczym 2021/2022.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bcbfe99-2fe4-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295587
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001616/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa opału do placówek oświatowych, placówek sportowych, świetlic oraz budynku mieszkalnego na terenie Gminy Szubin w okresie grzewczym 2021/2022.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234588/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1- dostawy węgla kamiennego „kostka”Zamówienie dotyczy dostawy węgla kamiennego „kostka” o wartości kalorycznej minimum 26.000 J/kg na okres grzewczy 2021/2022 do niżej wymienionych obiektów na terenie gminy Szubin:
a. Stadion Miejski w Szubinie, ul. Jana Pawła II 14, 89-200 Szubin–20,0 Mg,
b. Świetlica Wiejska, Dąbrówka Słupska 21 – 2,0 Mg,
c. Świetlica Wiejska, Słonawy 28 – 5,0 Mg,
d. Świetlica Wiejska, Smolniki 11 – 1,0 Mg.
Dostawy będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w projektowanych postanowieniami umowy, które stanowią załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
4.5.5.) Wartość części: 22764,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – dostawy węgla „ekogroszek”Zamówienie dotyczy dostawy węgla „ekogroszek” o wartości kalorycznej minimum 23.000 J/kg, granulacie 5-25 mm na okres grzewczy 2021/2022 do niżej wymienionych obiektów na terenie gminy Szubin:
a. Ośrodek Sportu i Rekreacji w Szubinie, ul Mostowa 14 – 20 Mg,
b. Świetlica Wiejska, Królikowo, ul. Chraplewska 1 – 10 Mg,
c. Budynek mieszkalny w Szubinie, ul. Kościuszki 18 – 10 Mg.
Zamawiający, informuje, że Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opał do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Szubinie przy ul. Mostowej 14 oraz do budynku mieszkalnego przy ul. Kościuszki 18 w Szubinie środkiem transportu o ładowności do 5 Mg z uwagi na utrudniony dojazd do miejsca dostawy. Jeżeli Wykonawca będzie zamierzał dostarczyć opał większym środkiem transportu niż do 5 Mg, partia ta nie zostanie odebrana przez Zamawiającego.
Dostawy będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w projektowanych postanowieniami umowy, które stanowią załącznik do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
4.5.5.) Wartość części: 35772,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - dostawy oleju opałowego grzewczego.Zamówienie dotyczy dostawy oleju opałowego grzewczego spełniającego normę PN-C-96024:2020-12 na terenie Gminy Szubin na okres grzewczy 2021/2022.
Olej opałowy lekki spełniający wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2020-12 o parametrach nie gorszych niż określone poniżej:
gęstość w temp. 15 0C (nie wyższa niż) 860 [kg/m3]
lepkość kinematyczna w temp. 200C (nie większa niż) 6,00 [mm2/s]
temperatura płynięcia (nie wyższa niż) – (minus) 20 [0C]
temperatura zapłonu (nie mniejsza niż) 56 [0C]
zawartość siarki (nie więcej niż) 0,10 [% m/m]
wartość opałowa (nie mniejsza niż) 42,6 [MJ/kg]
barwa czerwona.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, załadunek, transport, wyładunek w miejscu odbioru.
Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia (na własny koszt, własnym staraniem i na własne ryzyko) oleju opałowego grzewczego oraz rozładunku (przepompowania) oleju opałowego grzewczego do zbiorników znajdujących się w następujących obiektach:
a. Szkoła Podstawowa w Królikowie, ul Szkolna 7 – 30 000 l,
b. Szkoła Podstawowa w Kołaczkowie, ul Szkolna 6 – 30 000 l,
c. Świetlica wiejska w Chomętowie – 3 000 l,
d. Świetlica wiejska w Starym Jarużynie - 3 000 l.
Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał w całym okresie realizacji zamówienia aktualną koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w zakresie obrotu olejem opałowym lekkim zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. –Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021r. poz. 716, ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 225720,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – dostawy opału – gazu propanZamówienie dotyczy dostawy opału – gazu propan spełniającego normę CN 2711 12 94 na okres grzewczy 2021/2022 do niżej wymienionych obiektów na terenie gminy Szubin:
a. Świetlica wiejska w Wąsoszu – 5 500 l,
b. Świetlica wiejska w Żędowie – 3 500 l,
c. Świetlica wiejska w Rynarzewie – 10 000 l,
d. Obserwatorium astronomiczne w Niedźwiadach – 7 000 l.
Dostawy będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w projektowanych postanowieniami umowy, które stanowią załącznik do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 09122100-1 - Propan
4.5.5.) Wartość części: 59020,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32718,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41224,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32718,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe „Factum” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540315968
7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Augusta 5/3
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-082
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE "FACTUM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32718,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58892,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe „Factum” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540315968
7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Augusta 5/3
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-082
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE "FACTUM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odstąpił od przeprowadzenia negocjacji w Część 5 i w toku postępowania na postawie art. 248 ust. 3 PZP zamawiający wezwał do złożenia ofert dodatkowych zawierające taka samą cenę następujących wykonawców:
1) TRANS-KOL PALIWA Sp. z o. o.,ul. Toruńska 186 , 62-600 Koło
2) NAFTPOL HURT SP. z o.o., Stopka 7, 86-010 Koronowo
Wykonawcy nie złożyli ofert dodatkowych, czyli potrzymali złożone wcześniej oferty Zamawiający unieważnia postępowanie w Część 3 – dostawa oleju grzewczego, ponieważ dwie oferty przedstawiają taki sam bilans ceny i kryterium termin dostawy, dlatego zamawiający nie może wybrać najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76112,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76112,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76112,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAŁTYKGAZ SP. Z O.O. 84-230 Rumia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390203731
7.3.3) Ulica: ul. Sobieskiego 5
7.3.4) Miejscowość: Rumia
7.3.5) Kod pocztowy: 84-230
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76112,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Damnicy
- "Dostawa oleju opałowego do budynków organizacyjnych Gminy Somianka w 2025 roku"
- Dostawy oleju opałowego lekkiego
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby Szkoły Podstawowej w Suchaniu w latach 2025-2026
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO ZESPOŁU SZKÓŁ W LUBOMIERZU W 2025 R.
- Dostawa oleju opałowego grzewczego do Domu Pomocy Społecznej "Rokitnik" w Białowieży
więcej: Węgiel i paliwa na bazie węgla »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.