Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00238192/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH SPYTKOWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280470190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 69
1.5.2.) Miejscowość: Spytkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zuokspytkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuokspytkowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.zuokspytkowo.pl/index.php/zamowienia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b78b679-fc2b-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295598
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238192/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2727/2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 306349,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie16 01 03 – Zużyte opony (opony rolnicze, ciężarowe, przemysłowe, przemysłowe z domieszką kauczuku, opony pocięte, opony rowerowe i dętki) w ilości do 15 Mg poprzez ich odzysk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 54750,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodach:17 03 80 – Odpadowa papa w ilości do 100 Mg;
17 06 04 – Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 (wełna mineralna, styropian czysty i zabrudzony) w ilości do 20 Mg;
poprzez ich odzysk i/lub unieszkodliwienie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 169999,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodach:20 01 21* - Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć w ilości do 1 Mg;
20 01 28 – Farby tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27 w ilości do 15 Mg;
poprzez ich odzysk i/lub unieszkodliwienie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 81600,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27378,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMA OLSZTYN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393890861
7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 20
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-417
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280132515
7.3.3) Ulica: ZAWODZIE 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-981
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Transport odpadów - Tadeusz Decka
Transport odpadów - GLOB-TRANS Dariusz Malinowski
Zagospodarowanie odpadów - Prezero Service Północ Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280132515
7.3.3) Ulica: ZAWODZIE 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-981
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69660,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12 pochodzących z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
- Usuwanie wyrobów i odpadów zawierających azbest z terenu gminy Pawłów w 2025r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów rekreacyjnych tj. Ośrodka Wypoczynkowego Zalew Nakło - Chechło zarządzanego przez Gminę Świerklaniec
- "Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej"
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.