Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00251275/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Busko-Zdrój - etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Busko-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 10
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 41 370-52-00
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 41 370-52-01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.busko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Busko-Zdrój - etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48305760-388b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002988/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Remont dróg gminnych na terenie Gminy Busko-Zdrój - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251275/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RSID.271.24.2021.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych na terenie Gminy Busko-Zdrój etap II:CZĘŚĆ I
Zadanie I: „Remont drogi Widuchowa - Zbrodzice Nr 314026 T od km 0+000 do km 0+800 oraz od 0+900 do km 1+850, nawalny deszcz 2021”, w tym:
- wykonanie robót pomiarowych,
- wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych,
- wymiana przepustu pod koroną drogi,
- wykonanie robót ziemnych, w tym ścięcie zawyżonych poboczy, oczyszczenie i poszerzenie korony drogi,
- wzmocnienie i poszerzenie istniejącej korony drogi poprzez wykonanie warstw konstrukcyjnych ze stabilizacji piasku z cementem 1,5MPa o grubości warstwy 15 cm, dolnej podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/63mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 25cm, oraz górnej podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 10cm,
- wykonanie przebudowy konstrukcji jezdni w technologii głębokiego recyklingu MCE;
- wykonanie górnej podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 10cm, układnej układarką do mas bitumicznych,
- wykonanie nawierzchni jezdni bitumicznej w tym warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr 5cm oraz warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr 4 cm
- wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 9 cm,
- wykonanie utwardzenie zjazdów indywidualnych z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 15cm,
- formowanie poboczy ziemnych,
- pionowe oznakowanie.
2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
1) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi załącznik SWZ;
2) przedmiarach robót - załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 755163,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych na terenie Gminy Busko-Zdrój etap II:CZĘŚĆ II
Zadanie II: „Remont drogi Balice – Góry – Palonki Nr 314037T od km 0+000 do km 0+390, nawalny deszcz 2021”, w tym:
- wykonanie robót pomiarowych,
- wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych,
- wymiana przepustu pod koroną drogi,
- wykonanie górnej podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/63 stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 15 cm, po zgęszczeniu,
- wykonanie górnej podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 10 cm, po zgęszczeniu, układnej układarką do mas bitumicznych,
- wykonanie nawierzchni jezdni bitumicznej w tym warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr 5cm oraz warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr 4 cm
- wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 9 cm,
- wykonanie utwardzenie zjazdów indywidualnych z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 15cm,
- formowanie poboczy ziemnych,
- pionowe oznakowanie.
2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
1) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi załącznik SWZ;
2) przedmiarach robót - załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 255482,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych na terenie Gminy Busko-Zdrój etap II:CZĘŚĆ III
Zadanie III: „Remont drogi Cekury – Kopanina – Jata Nr 314046T od km 0+870 do km 2+400, nawalny deszcz 2021”, w tym:
- wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych,
- wykonanie robót ziemnych, w tym ścięcie zawyżonych poboczy, oczyszczenie i poszerzenie korony drogi,
- wykonanie górnej podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 10 cm, układnej układarką,
- wykonanie nawierzchni jezdni bitumicznej w tym warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr 5cm oraz warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr 4 cm
- wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 9cm,
- wykonanie utwardzenie zjazdów indywidualnych z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 15cm,
- formowanie poboczy ziemnych,
- roboty pomiarowe – inwentaryzacja powykonawcza,
- pionowe oznakowanie.
2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
1) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi załącznik SWZ;
2) przedmiarach robót - załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 740651,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 972868,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1178948,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 972868,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAR BUDOWA INWESTYCJE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642137703
7.3.4) Miejscowość: Tychów Stary
7.3.5) Kod pocztowy: 27-220
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STAR BUDOWA INWESTYCJE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
STAR BUDOWA INWESTYCJE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 972868,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303161,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394866,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303161,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Drogowych DUKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591982659
7.3.4) Miejscowość: Nowiny
7.3.5) Kod pocztowy: 26-052
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH DUKT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH DUKT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303161,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 925594,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1027826,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 925594,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Drogowych DUKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591982659
7.3.4) Miejscowość: Nowiny
7.3.5) Kod pocztowy: 26-052
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH DUKT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH DUKT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 925594,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- "Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania klientów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Busku-Zdroju"
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowy) na potrzeby Sądu Rejonowego w Busku-Zdroju w roku 2025"
- Ochrona fizyczna wraz z monitoringiem Sądu Rejonowego w Busku-Zdroju
- Dostawa pieczywa świeżego i wyrobów ciastkarskich dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Ochrona fizyczna wraz z monitoringiem Sądu Rejonowego w Busku-Zdroju
- "Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju"
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1672W Warka - Chynów na odcinku ul. Gośniewskiej oraz drogi powiatowej Nr 6602W stanowiącej ul. Obwodową w Warce
- "Przebudowa drogi powiatowej 1911E polegaj aca na budowie chodnika w miejscowości Myszaki (etap I i etap III) - poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego"
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.