eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-ZdrójRemont dróg gminnych na terenie Gminy Busko-Zdrój - etap II



Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Busko-Zdrój - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Busko-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 41 370-52-00

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 41 370-52-01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.busko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych na terenie Gminy Busko-Zdrój - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48305760-388b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295624

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002988/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Remont dróg gminnych na terenie Gminy Busko-Zdrój - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251275/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSID.271.24.2021.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych na terenie Gminy Busko-Zdrój etap II:
CZĘŚĆ I
Zadanie I: „Remont drogi Widuchowa - Zbrodzice Nr 314026 T od km 0+000 do km 0+800 oraz od 0+900 do km 1+850, nawalny deszcz 2021”, w tym:
- wykonanie robót pomiarowych,
- wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych,
- wymiana przepustu pod koroną drogi,
- wykonanie robót ziemnych, w tym ścięcie zawyżonych poboczy, oczyszczenie i poszerzenie korony drogi,
- wzmocnienie i poszerzenie istniejącej korony drogi poprzez wykonanie warstw konstrukcyjnych ze stabilizacji piasku z cementem 1,5MPa o grubości warstwy 15 cm, dolnej podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/63mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 25cm, oraz górnej podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 10cm,
- wykonanie przebudowy konstrukcji jezdni w technologii głębokiego recyklingu MCE;
- wykonanie górnej podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 10cm, układnej układarką do mas bitumicznych,
- wykonanie nawierzchni jezdni bitumicznej w tym warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr 5cm oraz warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr 4 cm
- wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 9 cm,
- wykonanie utwardzenie zjazdów indywidualnych z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 15cm,
- formowanie poboczy ziemnych,
- pionowe oznakowanie.

2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
1) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi załącznik SWZ;
2) przedmiarach robót - załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 755163,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych na terenie Gminy Busko-Zdrój etap II:
CZĘŚĆ II
Zadanie II: „Remont drogi Balice – Góry – Palonki Nr 314037T od km 0+000 do km 0+390, nawalny deszcz 2021”, w tym:
- wykonanie robót pomiarowych,
- wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych,
- wymiana przepustu pod koroną drogi,
- wykonanie górnej podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/63 stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 15 cm, po zgęszczeniu,
- wykonanie górnej podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 10 cm, po zgęszczeniu, układnej układarką do mas bitumicznych,
- wykonanie nawierzchni jezdni bitumicznej w tym warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr 5cm oraz warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr 4 cm
- wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 9 cm,
- wykonanie utwardzenie zjazdów indywidualnych z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 15cm,
- formowanie poboczy ziemnych,
- pionowe oznakowanie.

2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
1) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi załącznik SWZ;
2) przedmiarach robót - załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 255482,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych na terenie Gminy Busko-Zdrój etap II:
CZĘŚĆ III
Zadanie III: „Remont drogi Cekury – Kopanina – Jata Nr 314046T od km 0+870 do km 2+400, nawalny deszcz 2021”, w tym:
- wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych,
- wykonanie robót ziemnych, w tym ścięcie zawyżonych poboczy, oczyszczenie i poszerzenie korony drogi,
- wykonanie górnej podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 10 cm, układnej układarką,
- wykonanie nawierzchni jezdni bitumicznej w tym warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr 5cm oraz warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr 4 cm
- wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 9cm,
- wykonanie utwardzenie zjazdów indywidualnych z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 15cm,
- formowanie poboczy ziemnych,
- roboty pomiarowe – inwentaryzacja powykonawcza,
- pionowe oznakowanie.

2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
1) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi załącznik SWZ;
2) przedmiarach robót - załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 740651,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 972868,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1178948,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 972868,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAR BUDOWA INWESTYCJE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642137703

7.3.4) Miejscowość: Tychów Stary

7.3.5) Kod pocztowy: 27-220

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 972868,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303161,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394866,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303161,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Drogowych DUKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591982659

7.3.4) Miejscowość: Nowiny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-052

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303161,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 925594,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1027826,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 925594,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Drogowych DUKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591982659

7.3.4) Miejscowość: Nowiny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-052

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 925594,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.