Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00251425/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanego autobusu w formie leasingu operacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polatom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/polatom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut Badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prace naukowe i badawczo - rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa używanego autobusu w formie leasingu operacyjnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b125ca9a-01dc-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295644
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251425/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 02/ZTS/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 922500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę używanego autobusu w formie leasingu operacyjnego z możliwością wykupu po zakończeniu 36 miesięcznej umowy. Autobus musi spełniać wszystkie wymagania określone przez polskie przepisy i normy, a ponadto spełniać wymagane bezwzględne parametry techniczno - użytkowe zawarte w załączniku A do SWZ.
Nr sprawy: 02/ZTS/2022
4
b) Leasing winien zostać udzielony na następujących warunkach: waluta: PLN, opłata wstępna: 20 % wartości netto przedmiotu umowy + podatek VAT raty równe opłata końcowa: 10 % okres finansowania: 36 miesięcy opłata manipulacyjna 0 % spłata rat leasingowych w równych niezmiennych ratach miesięcznych o stałym oprocentowaniu koszty opłat podatków drogowych od środków transportu w trakcie trwania Umowy ponosi Wykonawca przenosząc je na Zamawiającego ubezpieczenia dokona Zamawiający zgodnie z zakresem wskazanym przez Leasingodawcę koszty przeglądów i napraw ponosi Zamawiający 4. Przedmiot zamówienia niniejszego postępowania musi spełniać wszystkie wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016r. , poz. 2022), warunkujące dopuszczenie do ruchu bez żadnych odstępstw, czego potwierdzeniem musi być posiadanie aktualnego „Świadectwa homologacji typu pojazdu”, wydanego przez ministra właściwego do spraw transportu. Dopuszcza się posiadanie dla oferowanych autobusów aktualnego europejskiego „Świadectwa homologacji” wydanego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Termin ważności takiego świadectwa musi być wystarczający dla dopełnienia przez Zamawiającego wszystkich formalności rejestracyjnych. 5. Szczegółowe zasady realizacji umowy zawarte są w Rozdziale VIII SWZ dotyczącym istotnych postanowień umowy. 6. Kod CPV: 34121000-1 Autokary i autobusy 66114000-2 Usługi leasingu finansowego 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem uzyskania parametrów technicznych, eksploatacyjnych i montażowych nie gorszych niż wymagane w dokumentacji technicznej oraz ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez Zamawiającego.
VI. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT RÓWNOWAŻNYCH. 1. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia użyto określenia „typu …” lub wskazano nazwę własną produktu, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o tych samych lub lepszych parametrach od wymaganych przez
Nr sprawy: 02/ZTS/2022
5
Zamawiającego. Dopuszcza się zaproponowanie w ofercie odpowiedników rynkowych o parametrach nie gorszych niż posiada wskazany produkt. Parametry zamawianych produktów określają istotne warunki użytkowe oraz techniczne jakie musi spełnić przedmiot zamówienia. Wskazane marki lub nazwy producenta określają klasę produktu. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności: Parametry wskazane przez Zamawiającego w Specyfikacji technicznej określają istotne warunki użytkowe oraz techniczne jakie powinny posiadać przedmioty zamówienia. Wskazanie norm, znaków towarowych, wszelkich certyfikatów, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje przedmiot zamówienia określają klasę produktów. Równoważny przedmiot zamówienia musi posiadać takie same lub wyższe parametry techniczne i parametry jakościowe jak wymagany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 868603,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 868603,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 868603,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PEKAO LEASING Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121016682
7.3.3) Ulica: Aleja Armii Ludowej 26
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-609
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
88,18% całości zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 868603,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Gazy medyczne
- Wielobranżowe prace modernizacyjne budynku nr 23 zlokalizowanego na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku
- Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu w budynku Sądu Rejonowego w Otwocku
- Dostawa płyt PCB LLRF_FMC i PIN_DIODE
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - II etap
- "Dostawa 2 urządzeń do badania integralności filtrów w podziale na części".
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup trzech używanych autobusów przeznaczonych do przewozu dzieci do szkół na terenie gminy Wilków.
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Platerów
- Likwidacja barier transportowych w Gminie Smętowo Graniczne - zakup pojazdu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych
- "Zakup fabrycznie nowego autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu gminy Szaflary"
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego 24 miejscowego autobusu dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Trzebownisku Sp. z o. o."
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.