eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia13.REALIZACJA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMiT



Ogłoszenie z dnia 2024-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
13.REALIZACJA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMiT

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192953946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 9b

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ucmmit.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

13.REALIZACJA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMiT

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5fdb188-008d-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295728

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037852/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 REALIZACJA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMIT

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/906115

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/906115

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w przedmiotowym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ucmmit_gdynia
https://platformazakupowa.pl/transakcja/906115
2. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentów zamówienia nie wymaga logowania.
3. Za datę wpływu ofert, informacji, dokumentów lub oświadczeń, przyjmuje się datę ich wczytania na Platformie lub poczcie elektronicznej.
4. Wykonawca, za pośrednictwem Platformy, może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować) przy maksymalnej wielkości 150 MB.
5. Zamawiający dopuszcza składanie pytań drogą e-mailową, na adres: dzp@ucmmit.gdynia.pl, ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania. Maksymalna wielkość załączonego pliku do pojedynczej wiadomości: 30 MB
6. Zamawiający zaleca przekazywanie pytań również w formie edytowalnej.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415 z późn.zm.).
8. W przypadku zastosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Zamawiający zaleca podpisywanie dla dokumentów:
a) w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES,
b) dla dokumentów w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpis formatem XAdES.
9. W przypadku zastosowania podpisu zaufanego :
a) którego efektem jest powstanie pliku .xml wielkość tego pliku po podpisaniu nie może przekraczać 10 MB,
b) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),
c) dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml).
10. W przypadku korzystania z wariantu składania podpisów zewnętrznych konieczne jest załączenie na Platformę odpowiedniej pary plików, tj. pliku podpisywanego oraz pliku zawierającego podpis.
11. Niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ucmmit_gdynia tj.:
 stały dostęp do sieci Internet,
 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0 lub Firefox ver.46 i późniejsze lub Chrome ver. 45 i późniejsze lub Opera ver. 37 i późniejsze,
 włączona obsługa JavaScript,
 oprogramowanie służące do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów pdf.
12. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, xml,.xls,.xlsx .jpg, .zip, lub .rar , przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf
a) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB,
b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
 oferta załączona przez Wykonawcę na Platformie i zapisana nie jest widoczna dla Zamawiającego, ponieważ w systemie widnieje jako zaszyfrowana. Możliwość otworzenia oferty dostępna jest dopiero po upływie terminu składania ofert,
 oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss).
cd. XII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administrator danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej z siedzibą w Gdyni, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia. Tel: 58 699 85 06 adres e-mail: dyrekcja@ucmmit.gdynia.pl
Inspektor ochrony danych
We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, macie Państwo prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych, na adres e-mail: dane_osobowe @ucmmit.gdynia.pl;
Cel przetwarzania
Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej będzie przetwarzać dane osobowe w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy w niniejszym postępowaniu.
Podstawa przetwarzania danych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (PZP), tj. w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze.
W przypadku dobrowolnego podania danych niewynikających z przepisów prawa podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu.
Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienie publiczne jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.
Okres przechowywania danych
 Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;



Odbiorcy danych
Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostępu do danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy lub porozumienia.
Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG)
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie powyżej.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Prawa osób
Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
cd. XXIX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.282.13.2024.TP-fn

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I
realizacja usług transportu medycznego podstawowego karetką typu „P” dla pacjentów UCMMiT polegających na świadczeniu całodobowo, we wszystkie dni w tygodniu i roku usług transportu medycznego tj. średnio 23 godziny w miesiącu i średnio 600 km w miesiącu, przewóz pacjentów hospitalizowanych w Uniwersyteckim Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni – obejmujący odbiór pacjenta z siedziby UCMMiT w czasie maksymalnym do 40 min (chyba że w ofercie zadeklarowano krótszy czas) od momentu zlecenia (chyba, że przewóz zaplanowano w dniu wcześniejszym, wówczas przewóz pacjenta rozpoczyna się dnia i o godzinie zaplanowanej) telefonicznego oraz jego transport do miejsca określonego w dokumencie zlecenia transportu medycznego przy udziale co najmniej dwóch osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym pielęgniarki systemu lub ratownika medycznego. W przypadku, gdy żadna z ww. osób nie spełnia warunków, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami, w skład zespołu wchodzi też kierowca posiadający zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym w zakresie odpowiedniej kategorii prawa jazdy oraz spełniający inne warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami.
Pojazdy muszą być przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia w klasie minimum Typ B. Wykonawca zobowiązany jest posiadać własną dyspozytornię, z kontaktem telefonicznym czynną całodobowo, we wszystkie dni roku, umożliwiającą przyjmowanie od Zamawiającego zleceń wyjazdów transportu sanitarnego. Pojazdy nie są do wyłącznej dyspozycji Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji. Prawem opcji jest zwiększenie zakresu realizacji każdej części umowy w ilości do 20% wielkości określonej w Formularzu cenowym ze względu na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawierania umowy, a w szczególności w zależności od rzeczywistych potrzeb diagnostycznych pacjentów Zamawiającego lub ze względu na ruch pacjentów w jednostkach klinicznych.
Realizacja prawa opcji dokonywana jest przez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego zlecenia przewozu pacjenta.
Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać́ z prawa opcji – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona badania i oceny ofert.
2. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas odbioru pacjenta z siedziby UCMMiT

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II
realizacja usług transportu sanitarnego tzw. transport karetką „T” dla pacjentów UCMMiT polegających na świadczeniu od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-18.00 usług transportu sanitarnego, tj. średnio 53 godziny w miesiącu i średnio 1140 km w miesiącu, przewóz pacjentów Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni – obejmujący odbiór pacjenta z miejsca określonego w dokumencie zlecenia transportu w czasie maksymalnym do 90 min (chyba, że w ofercie zadeklarowano krótszy czas) od momentu zlecenia telefonicznego (chyba, że przewóz zaplanowano w dniu wcześniejszym, wówczas przewóz pacjenta rozpoczyna się w dniu i o godzinie zaplanowanej, bez opóźnień) oraz jego transport do miejsca określonego w dokumencie zlecenia transportu sanitarnego przy udziale co najmniej 2 ratowników KPP (kwalifikowana pierwsza pomoc), w tym kierowcy posiadającego zezwolenie na kierowanie pojazdem w zakresie odpowiedniej kategorii prawa jazdy oraz spełniający inne warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami, przy udziale lekarza dyżurnego UCMMiT, jeśli zaistnieje taka potrzeba.
Pojazdy muszą być przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia w klasie minimum Typ A1. Wykonawca zobowiązany jest posiadać własną dyspozytornię, z kontaktem telefonicznym, czynną od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-18.00, umożliwiającą przyjmowanie od Zamawiającego zleceń wyjazdów transportu sanitarnego. Pojazdy nie są do wyłącznej dyspozycji Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji. Prawem opcji jest zwiększenie zakresu realizacji każdej części umowy w ilości do 20% wielkości określonej w Formularzu cenowym ze względu na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawierania umowy, a w szczególności w zależności od rzeczywistych potrzeb diagnostycznych pacjentów Zamawiającego lub ze względu na ruch pacjentów w jednostkach klinicznych.
Realizacja prawa opcji dokonywana jest przez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego zlecenia przewozu pacjenta.
Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać́ z prawa opcji – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona badania i oceny ofert.
2. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas odbioru pacjenta z siedziby UCMMiT

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III
realizacja usług transportu sanitarnego tzw. transport karetką „T1” dla pacjentów UCMMiT polegającą na świadczeniu od poniedziałku do piątku w godz. 18.00-07.00 i soboty-niedziele oraz Święta w godz.07.00-07.00 usług transportu sanitarnego tj. średnio 4 godziny w miesiącu i średnio 110 km w miesiącu, przewóz pacjentów Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni – obejmujący odbiór pacjenta z miejsca określonego w dokumencie zlecenia transportu w czasie maksymalnym do 90 min (chyba, że w ofercie zadeklarowano krótszy czas,) od momentu zlecenia telefonicznego (chyba, że przewóz zaplanowano w dniu wcześniejszym, wówczas przewóz pacjenta rozpoczyna się w dniu i o godzinie zaplanowanej, bez opóźnień) oraz jego transport do miejsca określonego w dokumencie zlecenia transportu sanitarnego przy udziale co najmniej 2 ratowników KPP (kwalifikowana pierwsza pomoc), w tym kierowcy posiadającego zezwolenie na kierowanie pojazdem w zakresie odpowiedniej kategorii prawa jazdy oraz spełniający inne warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami; przy udziale lekarza dyżurnego UCMMiT, jeśli zaistnieje taka potrzeba.
Pojazdy muszą być przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia w klasie minimum Typ A1. Wykonawca zobowiązany jest posiadać własną dyspozytornię, z kontaktem telefonicznym czynną od poniedziałku do piątku w godz. 18.00-07.00 i sobota-niedziela i Święta w godz. 07.00-07.00, umożliwiającą przyjmowanie od Zamawiającego zleceń wyjazdów transportu sanitarnego. Pojazdy nie są do wyłącznej dyspozycji Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji. Prawem opcji jest zwiększenie zakresu realizacji każdej części umowy w ilości do 20% wielkości określonej w Formularzu cenowym ze względu na okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawierania umowy, a w szczególności w zależności od rzeczywistych potrzeb diagnostycznych pacjentów Zamawiającego lub ze względu na ruch pacjentów w jednostkach klinicznych.
Realizacja prawa opcji dokonywana jest przez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego zlecenia przewozu pacjenta.
Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać́ z prawa opcji – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona badania i oceny ofert.
2. Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas odbioru pacjenta z siedziby UCMMiT

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej
a) skierują do realizacji zamówienia publicznego co najmniej:
część I
trzy zespoły osób uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, składające się z :
• pielęgniarki systemu lub ratownika medycznego,
• w przypadku, gdy żadna z ww. osób nie spełnia warunków, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (j.t. Dz. U. z 2023r. poz. 622, 1123, ze zm.) w skład zespołu wchodzi też kierowca posiadający zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym w zakresie odpowiedniej kategorii prawa jazdy oraz spełniający inne warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami;
część II
dwa zespoły osób uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, składające się z:
• 2 ratowników KPP (kwalifikowana pierwsza pomoc),
• w przypadku, gdy żadna z ww. osób nie spełnia warunków, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (j.t. Dz. U. z 2023r. poz. 622, 1123 ze zm.) w skład zespołu wchodzi też kierowca posiadający zezwolenie na kierowanie pojazdem w zakresie odpowiedniej kategorii prawa jazdy oraz spełniający inne warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami;

część III
dwa zespoły osób uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, składające się z:
• 2 ratowników KPP (kwalifikowana pierwsza pomoc),
• w przypadku, gdy żadna z ww. osób nie spełnia warunków, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (j.t. Dz. U. z 2023r. poz. 622, 1123 ze zm.) w skład zespołu wchodzi też kierowca posiadający posiadający zezwolenie na kierowanie pojazdem w zakresie odpowiedniej kategorii prawa jazdy oraz spełniający inne warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami;

Wymagany warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną cześć warunki muszą być spełnione podwójnie lub potrójnie.
oraz
b) dysponują co najmniej:
część I
min. 2 środkami transportu, przystosowanymi do transportu sanitarnego typu B
część II
min. 2 środkami transportu, przystosowanymi do transportu sanitarnego typu A1
część III
min. 2 środkami transportu, przystosowanymi do transportu sanitarnego typu A1
z odpowiednim, sprawnym, serwisowanym na bieżąco wyposażeniem, a w szczególności:
a) wyposażenie, które służy do przenoszenia pacjenta – np. nosze, stabilizatory, krzesło kardiologiczne, płachta, deska ortopedyczna;
b) wyposażenia wentylujące chorego – np. tlen medyczny, butle tlenowe, maski do tlenoterapii, respirator, worki samorozprężalne;
c) wyposażenie unieruchamiające chorego podczas transportu medycznego – np. stabilizatory, zestawy służące do unieruchamiania złamań;
d) sprzęt do diagnostyki – np. pulsoksymetr, stetoskopy, urządzenia do pomiaru glukozy we krwi, monitor EKG;
e) wyposażenie do infuzji – np. wenflony, igły, cewniki, odpowiednia strzykawka automatyczna;
f) sprzęt używany w sytuacjach nagłych – np. zestaw PACS i PARS, defibrylator;
g) wyposażenia do bandażowania i pielęgnacji chorego – np. materiały opatrunkowe, koce izolacyjne.
Wymagany warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną cześć warunki muszą być spełnione podwójnie lub potrójnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

INNE, NIEZBĘDNE DOKUMENTY DO OFERTY:
1. Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SWZ.
2. Formularz/e cenowy/e, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do SWZ na części dowolnie wybrane przez Wykonawcę
3. Pełnomocnictwo zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia w formularzu OFERTA składają oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonają poszczególni wykonawcy, (załącznik nr 1 do SWZ).
2. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci składają jedną ofertę, która musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego .
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych tych z wykonawców, którzy wykonają prace, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim
przypadku podmiot udostępniający zasoby jest zobowiązany wykonać prace, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, przed dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczona będzie Zamawiającemu umowa regulująca zasady współpracy uczestników postępowania w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania,
sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia),
wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowy zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera załącznik nr 5 do SWZ - Wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/918440

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-30 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-29

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 ustawy Pzp. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).
OŚWIADCZENIA SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:
Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 ustawy Pzp. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z ubiegających
się o udzielenie zamówienia wykonawca. Oświadczenie te może być złożone przez pełnomocnika, jednakże musi dotyczyć wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.