Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00243856/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, rozbudowa i przebudowa dróg gminnych w Gminie Kartuzy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000527546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Józefa Hallera 1
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7719011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa, rozbudowa i przebudowa dróg gminnych w Gminie Kartuzy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0a7675c-0064-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295737
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045719/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Budowa, przebudowa i rozbudowa dróg na terenie gminy Kartuzy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243856
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 1 zamówienia obejmuje swoim zakresem realizację następujących zadań:1) Zadanie nr 1: Budowa drogi gminnej nr 155431G w miejscowości Pomieczyńska Huta;
2) Zadanie nr 2: Budowa ulicy Konopnickiej w miejscowości Kiełpino;
3) Zadanie nr 3: Budowa wraz z rozbudową ulicy osiedle Zielone Wzgórze w miejscowości Kartuzy;
2. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 48 miesięcy i nie dłuższy niż 72 miesiące. Okres rękojmi za wady będzie równy okresowi udzielonej gwarancji.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla danej Części, określający dokładny zakres oraz wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zawarto w dokumentacjach technicznych, stanowiących załączniki nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 4645910,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 2 zamówienia obejmuje swoim zakresem realizację następujących zadań:1) Zadanie nr 1: Rozbudowa drogi gminnej – ulicy Szkolnej w miejscowości Kiełpino – poprzez budowę chodnika;
2) Zadanie nr 2: Budowa drogi na odcinku Kolonia-Chojna;
3) Zadanie nr 3: Przebudowa ulic Leśnej, Słonecznej i Spacerowej w Borowie;
4) Zadanie nr 4: Budowa drogi relacji Głusino-Lewino;
5) Zadanie nr 5: Rozbudowa i przebudowa ulicy Jana Pawła II w miejscowości Dzierżążno;
2. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 48 miesięcy i nie dłuższy niż 72 miesiące. Okres rękojmi za wady będzie równy okresowi udzielonej gwarancji.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla danej Części, określający dokładny zakres oraz wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zawarto w dokumentacjach technicznych, stanowiących załączniki nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 4337006,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4587000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6755176,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4587000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RADOSŁAW LICA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891015803
7.3.3) Ulica: ul. Ks. B. Szuty 16
7.3.4) Miejscowość: Brodnica Górna
7.3.5) Kod pocztowy: 83-324
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE RADOSŁAW LICA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE RADOSŁAW LICA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4587000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6133485,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8319625,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6133485,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kruszywo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 841-13-48-795
7.3.3) Ulica: ul. Długa 4B
7.3.4) Miejscowość: Linia
7.3.5) Kod pocztowy: 84-223
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część sanitrarna-7%, Część elektronergetyczna 8%
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6133485,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Kształcenia i Wychowania Specjalnego w Kartuzach.
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Gminie Kartuzy - Rejon 1, Rejon 2
- Przebudowa ulicy Kątowej w Borowie (dz. nr 124/21).
- Dostawa systemu do manometrii przełyku wysokiej rozdzielczości HRM z oprzyrządowaniem na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Wykonanie remontów częściowych nawierzchni chodników na drogach powiatowych powiatu kartuskiego
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Zmiana sposobu użytkowania hali produkcyjnej/budynków 281104_5.0016.30_bud oraz 2811045_5.0016.31_bud (hali przetarcia) z przebudową hali produkcyjnej w celu przystosowania jej do posadowienia układu kogeneracyjnego na terenie Tartaku Napiwoda; Tartak Napiwoda; działka ewidencyjna nr 69/3, obręb geodezyjny 16-Napiwoda, gm. Nidzica"
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
- Rozbudowa drogi gminnej nr 389060T - ul. Stokowiec
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majków Folwark, Twardosławice, Majków Średni w Gminie Grabica
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.