eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PasiekaNaprawy i remonty dróg na terenie nadleśnictwa Miastko



Ogłoszenie z dnia 2023-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawy i remonty dróg na terenie nadleśnictwa Miastko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO MIASTKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528319

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 14a

1.5.2.) Miejscowość: Pasieka

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598573201

1.5.8.) Numer faksu: 59 857 22 64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miastko@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastko.szczecinek.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.miastko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawy i remonty dróg na terenie nadleśnictwa Miastko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ad07a46-02f1-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295791

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00103490/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Naprawy i konserwacje dróg na terenie nadleśnictwa Miastko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247681

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Część zamówienia nr 1:
Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr 169 w Leśnictwie Grabowo

1. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr 169 polegająca na utwardzeniu drogi gruzobetonem o frakcji 0-63.
2. Warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi:
- podłoże wyprofilowanie i zagęszczenie mechanicznie,
- gruz betonowy frakcji 0-63 mm o gr. 15 cm,
- żwir o frakcji 0-6 mm o gr. 2 cm.
3. Konstrukcja nawierzchni poboczy:
- grunt rodzimy stabilizowany mechanicznie
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi:
- przedmiar robót,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB)
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie teren Nadleśnictwa Miastko:
Część zamówienia nr 1:
Teren Nadleśnictwa Miastko, leśnictwo Grabowo, droga leśna nr 169 o długości Ca.920mb, województwo zachodniopomorskie, powiat Szczecinecki, Gmina Biały Bór Obszar wiejski, obręb Brzeźnica, nr dz. ew. 459, 458, 457.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 160159,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Część zamówienia nr 2:
Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr 180 w Leśnictwie Słosinko

1. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr 180 polegająca na utwardzeniu drogi gruzobetonem o frakcji 0-63.
2. Warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi:
- podłoże wyprofilowanie i zagęszczenie mechanicznie,
- gruz betonowy frakcji 0-63 mm o gr. 15 cm,
- żwir o frakcji 0-6 mm o gr. 2 cm.
3. Konstrukcja nawierzchni poboczy:
- grunt rodzimy stabilizowany mechanicznie
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi:
- przedmiar robót,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB)
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie teren Nadleśnictwa Miastko:

Część zamówienia nr 2:
Teren Nadleśnictwa Miastko, leśnictwo Słosinko, droga leśna nr 180 o długości Ca. 1670mb, województwo pomorskie, powiat bytowski, Gmina Miastko Obszar wiejski, obręb Słosinko, nr dz. ew. 193, 193/1, 197/6, 197/7, 197/4, 197/5, 200/7, 200/2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 276888,28 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Część zamówienia nr 3:

Remont dróg pożarowych nr 3, 4, 6 w Leśnictwie Bobęcino

Zakres robót

1. Ścinanie odcinkowo poboczy drogi.
2. Niwelacja odcinka drogi.
3. Odtworzenie istniejących rowów przydrożnych.
4. Oczyszczenie przepustów.
5. Przełożenie płyt wielootworowych Jomb wraz z ich wymianą.
6. Poszerzenie łuków wykonanych z płyt wielootworowych Jomb.
7. Wzmocnienie nawierzchni poboczy i zjazdów z kruszywa łamanego.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi:
- przedmiar robót,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB)
Część zamówienia nr 3:
Teren Nadleśnictwa Miastko na terenie:
• Leśnictwo Bobięcino, droga pożarowa nr 3 (nr inw. 220/841) o długości Ca. 800 mb, lokalizacja: województwo pomorskie, powiat Bytowski, Gmina Miastko Obszar wiejski, obręb Świerzno, nr dz. ew.: 400, 401, 429/1.
• Leśnictwo Bobęcino, droga pożarowa nr 4 (nr inw. 220/169) o długości Ca 120 mb, lokalizacja: województwo pomorskie, powiat Bytowski, Gmina Miastko Obszar wiejski, obręb Bobięcino, nr dz. ew.: 460, 461
• Leśnictwo Bobęcino, droga pożarowa nr 6 (nr inw. 220/2155), lokalizacja: województwo pomorskie, powiat Bytowski, Gmina Miastko Obszar wiejski, obręb Bobięcino, nr dz. ew.: 468, 467, 472, 473.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 297524,73 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Część zamówienia nr 4:

Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr 113 w Leśnictwie Bobęcino

Zakres robót
1. Ścinanie odcinkowo poboczy drogi.
2. Niwelacja odcinka drogi.
3. Odtworzenie istniejących rowów przydrożnych.
4. Przełożenie płyt wielootworowych Jomb wraz z ich wymianą.
5. Wzmocnienie nawierzchni poboczy i zjazdów z kruszywa łamanego.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi:
- przedmiar robót,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB)
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie teren Nadleśnictwa Miastko:
Część zamówienia nr 4:
Teren Nadleśnictwa Miastko leśnictwo Bobięcino, droga leśna nr 113 (nr inw. L30/10/11) o długości Ca. 250 mb, lokalizacja: województwo pomorskie, powiat Bytowski, Gmina Miastko Obszar wiejski, obręb Bobięcino, nr dz. ew. 391, 441/1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 81950,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180183,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180183,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180183,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe i Ziemne Henryk Reclaf

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 771271383

7.3.3) Ulica: Kościerska 11

7.3.4) Miejscowość: Mądrzechowo

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180183,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245975,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314407,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245975,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Budowlano-Drogowych „JASZUL” Andrzej Jaszul

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 771400389

7.3.3) Ulica: Chocimierza 8

7.3.4) Miejscowość: Tuchomie

7.3.5) Kod pocztowy: 77-133

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245975,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 337874,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356148,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 337874,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Budowlano-Drogowych „JASZUL” Andrzej Jaszul

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 771400389

7.3.3) Ulica: Chocimierza 8

7.3.4) Miejscowość: Tuchomie

7.3.5) Kod pocztowy: 77-133

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 337874,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90866,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110985,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90866,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Budowlano-Drogowych „JASZUL” Andrzej Jaszul

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 771400389

7.3.3) Ulica: Chocimierza 8

7.3.4) Miejscowość: Tuchomie

7.3.5) Kod pocztowy: 77-133

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90866,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.