Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00099656/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
- 2024/BZP 00104256/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.:
„Wykonanie remontu elewacji budynku hali COS Torwar oraz remont czterech tarasów wraz z robotami towarzyszącymi.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142733356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łazienkowska 6a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-449
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 52 98 742
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cos.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cos.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-827178b8-c5b9-11ee-bbfa-e29e26ebc6e11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.:„Wykonanie remontu elewacji budynku hali COS Torwar oraz remont czterech tarasów wraz z robotami towarzyszącymi.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-827178b8-c5b9-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099656
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ/P/5/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 305232,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie remontu elewacji budynku hali COS Torwar wraz z ogrodzeniem od strony północnej, przebudowy budynku w celu dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz remont czterech tarasów wraz z robotami towarzyszącymi.”
w następujących specjalnościach:
1.1. Konstrukcyjno-budowlanej,
1.2. Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
1.3. Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
1.4. Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.
Wymagane są uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w każdej z ww. specjalności.
2. Zakres prac w zakresie zadania to m.in.:
2.1. Remont elewacji budynku hali COS Torwar wraz z ogrodzeniem od strony północnej, przebudowy budynku w celu dostosowania do potrzeb osób
z niepełnosprawnościami – szczegółowy zakres remontu opisany jest w dokumentacji projektowej wykonanej przez A-88 sp. z o.o. ul. Puławska 77/U.5, 02-595 Warszawa pn.: Projekt budowlany remontu elewacji budynku hali Torwar I wraz z ogrodzeniem od strony północnej oraz przebudowa budynku w celu dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych, w Centralnym Ośrodku Sportu przy ul. Łazienkowskiej 6a.
2.2. Remont tarasów wraz z robotami towarzyszącymi – szczegółowy zakres remontu opisany jest w dokumentacji projektowej wykonanej przez STUDIO BUDOWLANE „UNITY” S.C. 01- 493 Warszawa, ul. Kędzierskiego 2/66 pn.:
• Remont tarasu południowo – wschodniego w obiekcie Torwar I w Centralnym Ośrodku Sportu w Warszawie przy ulicy Łazienkowskiej 6a,
• Remont tarasu południowo – zachodniego w obiekcie Torwar I w Centralnym Ośrodku Sportu w Warszawie przy ulicy Łazienkowskiej 6a,
• Remont tarasu północno – wschodniego w obiekcie Torwar I w Centralnym Ośrodku Sportu w Warszawie przy ulicy Łazienkowskiej 6a,
• Remont tarasu północno – zachodniego w obiekcie Torwar I w Centralnym Ośrodku Sportu w Warszawie przy ulicy Łazienkowskiej 6a.
2.3. Uporządkowanie terenu po wykonanych robotach budowlanych,
2.4. Inne prace, których konieczność zaistnieje ze względu prawidłowe wykonanie procesu inwestycyjnego,
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200184,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEOENERGETYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364028730
7.3.3) Ulica: ul. Kleszczowa 15A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-485
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.