Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00167383/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-02
- 2021/BZP 00258707/01 - Wynik z dnia 2021-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy środków dezynfekcyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910333036
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 3
1.5.2.) Miejscowość: Radziejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 285 62 00
1.5.8.) Numer faksu: 54 285 37 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@szpitalradziejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalradziejow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy środków dezynfekcyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f6bf971-0b00-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295836
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005803/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00167383/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-12/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 461718,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1. Dezynfekcja skóry i błon śluzowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 32285 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2. Mycie i pielęgnacja skóry - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 100,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3.OPATRUNEK W ŻELU - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 17556 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4. IRYGACJA RAN - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 1232 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5. DEZYNFEKCJA SKÓRY - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 6512 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6. DEZYNFEKCJA SKÓRY (PREPARAT BARWIONY) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 2821,5 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7. DEZYNFEKCJA BŁON ŚLUZOWYCH ORAZ GRANICZĄCEJ Z NIMI SKÓRY - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 2024 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8. DEZYNFEKCJA RĄK (HIGIENICZNA I CHIRURGICZNA)4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 107013,19 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9. DEZYNFEKCJA RĄK (HIGIENICZNA I CHIRURGICZNA) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 48015 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 10. MYCIE I DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 137,5 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 11. MYCIE I DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI (PREPARAT CHLOROWY) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 12. DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI (PREPARAT CHLOROWY) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 24200 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 13. MYCIE RĄK I CIAŁA (HIGIENICZNE I CHIRURGICZNE) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 12807,55 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 14. MYCIE CIAŁA DZIECI - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 660 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 15. CZYSZCZENIE I PIELĘGNACJA SKÓRY - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 6160 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 16. REGENERACJA SKÓRY4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 440 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 17. REGENERACJA SKÓRY - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 2200 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 18. REGENERACJA SKÓRY - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 1100 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 19. DEZYNFEKCJA I MYCIE POWIERZCHNI WYROBÓW MEDYCZNYCH (AKTYWNY TLEN)4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 165 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 20. DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI WYROBÓW MEDYCZNYCH - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 50600 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 21. CZYSZCZENIE I DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI WYROBÓW MEDYCZNYCH - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 26400 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 22. CZYSZCZENIE I DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI WYROBÓW MEDYCZNYCH - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 2 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 4235 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 23. DEZYNFEKCJA SKÓRY I RĄK - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 2178 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 24. DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI WYROBÓW MEDYCZNYCH - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 4158 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 25. MYCIE I DEZYNFEKCJA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 231 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 26. MYCIE I DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI (KONCENTRAT) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 792 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 27. MYCIE I DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI I POWIERZCHNI WYROBÓW MEDYCZNYCH (KONCENTRAT)- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 99 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 28. DEZYNFEKCJA I MYCIE POWIERZCHNI (KONCENTRAT) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 77 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 29. KONSERWACJA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH (MANUALNA) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 192,5 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 30. DEZYNFEKCJA I MYCIE ENDOSKOPÓW (AKTYWNY TLEN) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 20095,17 PLN
Część 31
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 31. MYCIE I DEZYNFEKCJA NARZĘDZI (KONCENTRAT) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 1584 PLN
Część 32
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 32. MYCIE I DEZYNFEKCJA NARZĘDZI (MANUALNE, KONCENTRAT)- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 3547,5 PLN
Część 33
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 33. MYCIE I DEZYNFEKCJA NARZĘDZI, POWIERZCHNI I WYROBÓW MEDYCZNYCH (KONCENTRAT) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 935 PLN
Część 34
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 34.MYCIE I DEZYNFEKCJA NARZĘDZI, POWIERZCHNI I WYROBÓW MEDYCZNYCH (KONCENTRAT) - szczegółowy przedmiot zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 31680 PLN
Część 35
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 35.MYCIE NARZĘDZI I WYROBÓW MEDYCZNYCH W MYJNIACH-DEZYNFEKTORACH (DETERGENT) -4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 7260 PLN
Część 36
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 36.MYCIE NARZĘDZI I WYROBÓW MEDYCZNYCH W MYJNIACH-DEZYNFEKTORACH (NEUTALIZATOR) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 1452 PLN
Część 37
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 37. MYCIE NARZĘDZI I WYROBÓW MEDYCZNYCH W MYJNIACH-DEZYNFEKTORACH (ŚRODEK PŁUCZĄCY) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zapisany w załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 643,5 PLN
Część 38
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 38. DEZYNFEKCJA NARZĘDZI I WYROBÓW MEDYCZNYCH W MYJNIACH-DEZYNFEKTORACH - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 1237,5 PLN
Część 39
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 39. MYCIE i DEZYNFEKCJA ENDOSKOPÓW ELASTYCZNYCH (KONCENTRAT) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 11500 PLN
Część 40
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 40. MYCIE ENDOSKOPÓW ELASTYCZNYCH (KONCENTRAT) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 1650 PLN
Część 41
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 41. DEZYNFEKCJA ENDOSKOPÓW ELASTYCZNYCH - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisano w załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 13860 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowie
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4821,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44064,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44064,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44064,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDISEPT sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430566102
7.3.3) Ulica: Konopnica 159C
7.3.4) Miejscowość: Motycz
7.3.5) Kod pocztowy: 21-030
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44064,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, środków higieny ciała, oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.