eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa papieru ksero, rolek kasowych, etykiet termicznych, kopert, p³yt dla potrzeb Jednostek USK 1.



Og³oszenie z dnia 2024-04-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa papieru ksero, rolek kasowych, etykiet termicznych, kopert, p³yt dla potrzeb Jednostek USK 1.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029234

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Staszica 16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-081

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@usk1.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://spsk1.ezamawiajacy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://spsk1.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa papieru ksero, rolek kasowych, etykiet termicznych, kopert, p³yt dla potrzeb Jednostek USK 1.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-37192349-d6d0-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00296043

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00223670/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.30 79. Dostawa papierów do drukarek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00225846

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EO/EZ-2734/24/24

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Papier uniwersalny do urz±dzeñ biurowych: drukarek, faksów, kserografów, format A-4 (1 ryza= 500 arkuszy),
Bia³o¶æ min. 161 ± 2 CIE, bezpy³owy, gramatura 80 ± 3 g/m², wilgotno¶æ 3,8 – 5,0 % , grubo¶æ 108 ± 3 µm, nieprze¼roczysto¶æ ≥ 91%, -10 270 ryz
2 Papier uniwersalny do urz±dzeñ biurowych: drukarek, faksów, kserografów, format A-3 (1 ryza= 500 arkuszy),
Bia³o¶æ min. 161 ± 2 CIE, bezpy³owy, gramatura 80 ± 3 g/m², wilgotno¶æ 3,8 – 5,0 % , grubo¶æ 108 ± 3 µm, nieprze¼roczysto¶æ ≥ 91%, -28 ryz
3 Papier uniwersalny do urz±dzeñ biurowych: drukarek, faksów, kserografów, format A-5 (1 ryza= 500 arkuszy)
Bia³o¶æ min. 161 ± 2 CIE, bezpy³owy, gramatura 80 ± 3 g/m², wilgotno¶æ 3,8 – 5,0 % , grubo¶æ 108 ± 3 µm, nieprze¼roczysto¶æ ≥ 91%,-58 ryz

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 152400,74 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Papier do drukarki – sk³adanka, rozmiar 240 mm x 12″ typ 1+0 (1 op.= 2000 sk³adanek) -2 op.
2. Papier do faxu - termoczu³y 210 x 30 mb-10 rolek
3. Rolka kasowa - termoczu³a 57 x 30 mb-127 rolek
4. Rolka kasowa - termoczu³a 57 x 20 mb-12 rolek
5. Wa³eczek barwi±cy do kalkulatora z drukark±, czerwono – czarny, szeroko¶æ 13 mm -10 szt.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 625,87 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Etykieta czysta, termiczna, papier samoprzylepny pó³po³ysk, bia³a, grubo¶æ 70 mikronów, format 40 x 20 mm, temp. do 20 stopni, klej akrylowy, naro¿nik R2, perforacja poprzeczna miêdzy etykietami, nawój na fi 76, 6500 szt. na rolce. Kompatybilne z drukark± Zebra ZT 421. -100 rolek

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3665,40 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Etykieta czysta, papier termiczny ECO, samoprzylepny pó³po³ysk, bia³a, format 40 x 25 mm, temp. do 20 stopni, klej akrylowy, perforacja poprzeczna miêdzy etykietami, nawój na fi 40, 2000 szt. na rolce. Kompatybilne z drukark± Zebra GK 420d. 40 rolek

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 892,98 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Koperty z okienkiem na p³yty CD/DVD, wymiary ok. 125 x 125 mm, ¶rednica okienka ok. 100 mm 13 000 szt.
2.
P³yty DVD-R PRINTABLE 14 000 szt.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13357,80 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 152278,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 181088,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152278,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AHU WIDOK Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120152845

7.3.4) Miejscowo¶æ: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 152278,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 514,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 622,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 622,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AHU WIDOK Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120152845

7.3.4) Miejscowo¶æ: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 622,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia i zamawiaj±cy nie mo¿e zwiêkszyæ tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia i zamawiaj±cy nie mo¿e zwiêkszyæ tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 9938,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 13493,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9938,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMERS D. K. Kurpiel Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 611211237

7.3.4) Miejscowo¶æ: Jelenia Góra

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 9938,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.