Og³oszenie z dnia 2024-04-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00225846/01 - Og³oszenie z dnia 2024-02-29
- 2024/BZP 00235111/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-07
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa papieru ksero, rolek kasowych, etykiet termicznych, kopert, p³yt dla potrzeb Jednostek USK 1.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029234
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Staszica 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-081
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@usk1.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://spsk1.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://spsk1.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa papieru ksero, rolek kasowych, etykiet termicznych, kopert, p³yt dla potrzeb Jednostek USK 1.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-37192349-d6d0-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00296043
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00223670/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.30 79. Dostawa papierów do drukarek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00225846
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EO/EZ-2734/24/24
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Papier uniwersalny do urz±dzeñ biurowych: drukarek, faksów, kserografów, format A-4 (1 ryza= 500 arkuszy),Bia³o¶æ min. 161 ± 2 CIE, bezpy³owy, gramatura 80 ± 3 g/m², wilgotno¶æ 3,8 – 5,0 % , grubo¶æ 108 ± 3 µm, nieprze¼roczysto¶æ ≥ 91%, -10 270 ryz
2 Papier uniwersalny do urz±dzeñ biurowych: drukarek, faksów, kserografów, format A-3 (1 ryza= 500 arkuszy),
Bia³o¶æ min. 161 ± 2 CIE, bezpy³owy, gramatura 80 ± 3 g/m², wilgotno¶æ 3,8 – 5,0 % , grubo¶æ 108 ± 3 µm, nieprze¼roczysto¶æ ≥ 91%, -28 ryz
3 Papier uniwersalny do urz±dzeñ biurowych: drukarek, faksów, kserografów, format A-5 (1 ryza= 500 arkuszy)
Bia³o¶æ min. 161 ± 2 CIE, bezpy³owy, gramatura 80 ± 3 g/m², wilgotno¶æ 3,8 – 5,0 % , grubo¶æ 108 ± 3 µm, nieprze¼roczysto¶æ ≥ 91%,-58 ryz
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 152400,74 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Papier do drukarki – sk³adanka, rozmiar 240 mm x 12″ typ 1+0 (1 op.= 2000 sk³adanek) -2 op.2. Papier do faxu - termoczu³y 210 x 30 mb-10 rolek
3. Rolka kasowa - termoczu³a 57 x 30 mb-127 rolek
4. Rolka kasowa - termoczu³a 57 x 20 mb-12 rolek
5. Wa³eczek barwi±cy do kalkulatora z drukark±, czerwono – czarny, szeroko¶æ 13 mm -10 szt.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 625,87 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Etykieta czysta, termiczna, papier samoprzylepny pó³po³ysk, bia³a, grubo¶æ 70 mikronów, format 40 x 20 mm, temp. do 20 stopni, klej akrylowy, naro¿nik R2, perforacja poprzeczna miêdzy etykietami, nawój na fi 76, 6500 szt. na rolce. Kompatybilne z drukark± Zebra ZT 421. -100 rolek4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3665,40 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Etykieta czysta, papier termiczny ECO, samoprzylepny pó³po³ysk, bia³a, format 40 x 25 mm, temp. do 20 stopni, klej akrylowy, perforacja poprzeczna miêdzy etykietami, nawój na fi 40, 2000 szt. na rolce. Kompatybilne z drukark± Zebra GK 420d. 40 rolek4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 892,98 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Koperty z okienkiem na p³yty CD/DVD, wymiary ok. 125 x 125 mm, ¶rednica okienka ok. 100 mm 13 000 szt.2.
P³yty DVD-R PRINTABLE 14 000 szt.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30197630-1 - Papier do drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13357,80 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 152278,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 181088,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152278,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AHU WIDOK Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120152845
7.3.4) Miejscowo¶æ: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA HANDLOWO-US£UGOWA WIDOK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
AGENCJA HANDLOWO-US£UGOWA WIDOK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 152278,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 514,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 622,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 622,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AHU WIDOK Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120152845
7.3.4) Miejscowo¶æ: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA HANDLOWO-US£UGOWA WIDOK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
AGENCJA HANDLOWO-US£UGOWA WIDOK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 622,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia i zamawiaj±cy nie mo¿e zwiêkszyæ tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia i zamawiaj±cy nie mo¿e zwiêkszyæ tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 9938,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 13493,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9938,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMERS D. K. Kurpiel Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 611211237
7.3.4) Miejscowo¶æ: Jelenia Góra
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 9938,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Druk oraz dostawa wydawnictw turystycznych Województwa Lubelskiego wraz z ich roz³adunkiem
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych
- Przebudowa ogrodzenia w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- Zakup sprzêtowych kluczy zabezpieczaj±cych
- Dostawa paliwa - benzyna Pb 95, ON, us³ugi mycia samochodów oraz zakup materia³ów eksploatacyjnych, kosmetyków i akcesoriów do pojazdów mechanicznych i sprzêtu zmechanizowanego
- Dostawa zamra¿arki niskotemperaturowej na potrzeby Wydzia³u Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Paw³a II
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artyku³ów biurowych i papieru dla LODR w Koñskowoli
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKO¦Æ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MI¦ USZATEK" W OSTROROGU" (III)
- Dostawa i monta¿ wyposa¿. wnêtrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dzieæmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- DOSTAWA MATERIA£ÓW PI¦MIENNICZO-BIUROWYCH, URZ¡DZEÑ BIUROWYCH, KALENDARZY I TERMINARZY NA 2026 ROK
- Dostawa artyku³ów i akcesoriów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek i instytucji wojskowych bêd±cych na zaopatrzeniu 22.BLT
- Dostawa wyposa¿enia do przedszkola w Szyd³owie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.