Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00240911/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-12
- 2024/BZP 00248811/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-18
- 2024/BZP 00322326/01 - Wynik z dnia 2024-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa implantów ortopedycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370482512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego
1.5.2.) Miejscowość: Strzyżów
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.uc@zozstrzyzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozstrzyzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-797b468c-df94-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa implantów ortopedycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-797b468c-df94-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00296055
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036852/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa implantów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 437873,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1: Implanty - kość udowa, ramienna, promieniowa4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 68283,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2: Membrana do leczenia ubytków chrzęstno-kostnych4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 75999,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3: Implanty do zabiegów artroskopowych4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 36828,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4: Zestaw do wertebroplastyki4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 95059,44 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5: Kotwica niciowa do stożka rotatorów i niestabilności4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 23760,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6: System do stabilizacji kręgosłupa4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 147150,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7: Biomateriały4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 25822,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68283,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68283,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68283,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biovico Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220715326
7.3.3) Ulica: Hutnicza 15b
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-061
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68283 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76999,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76999,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76999,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biotech Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180483349
7.3.3) Ulica: Boya Żeleńskiego 12
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76999,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 1, tj. nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI STRZYŻÓW
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1931 R Żarnowa - Niebylec wraz z poprawą warunków bezpieczeństwa pieszych".
- Usługa asysty technicznej rozumianej jako nadzór autorski oraz serwis zintegrowanego systemu informatycznego dla ZOZ Strzyżów z podziałem na pakiety
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1926 R Kożuchów - Markuszowa - Wysoka Strzyżowska w km 5+225 - 5+330 i w km 5+860 - 5+890 wraz z przebudową przepustów pod koroną drogi w km 5+245 i w km 5+318 ".
- Dostawa samochodu 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej w Babicy
- Remont drogi powiatowej nr 1937 R Wysoka Strzyżowska - Brzeżanka - Strzyżów w km 1+720 - 1+890 i w km 2+110 - 2+210 wraz z remontem przepustu w km 1+832
- "Dostawa wyposażenia do Urzędu Miejskiego w Strzyżowie" w ramach projektu pn. "Adaptacja środowiska pracy Urzędu Miejskiego w Strzyżowie"
więcej: przetargi STRZYŻÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych stosowanych przez Klinikę Chirurgii i Urologii Dzieci i Młodzieży dla UCK
- Dostawa implantów stosowanych w ortopedii oraz innych wyrobów ortopedycznych
- Dostawa implantów ortopedycznych, ostrzy, frezów, wierteł, kaniul oraz elektrod do termolezji.
- SPRZĘT ARTROSKOPOWY I IMPLANTY ORAZ OSPRZĘT DO ZABIEGÓW ORTOPEDYCZNYCH
- Dostawy endoprotez stawu biodrowego oraz zestawów do rekonstrukcji łąkotek
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.