Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00135426/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
- 2022/BZP 00152485/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-11
- 2022/BZP 00179072/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-26
- 2022/BZP 00189008/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości poniżej 5.382.000 euro na budowę ciągu pieszego i muru oporowego wzdłuż jezdni przy ul. Arciszewskich w Gdyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: LABORATORIUM INNOWACJI SPOŁECZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363799128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 31
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-346
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lis.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gdynia.pl/bip/lis
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/lisgdynia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 586-010-44-34
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Witomińska 29
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-311
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pewik.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pewik.gdynia.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości poniżej 5.382.000 euro na budowę ciągu pieszego i muru oporowego wzdłuż jezdni przy ul. Arciszewskich w Gdyni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7b5656a-c53e-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296068
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023088/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Roboty budowlane polegające na budowie chodnika wzdłuż ul Arciszewskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Realizacja zamówienia będzie dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu „Gdynia odNowa: Rewitalizacja dzielnicy Oksywie” poprzez Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Umowa nr: RPPM.08.01.01-22-0007/17-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135426/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2500.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa ciągu pieszego i muru oporowego wzdłuż jezdni przy ul. Arciszewskich w Gdyni na podstawie dokumentacji postępowania, w tym wielobranżowej dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Inwestycja będzie realizowana na podstawie pozwolenia na budowę i zgłoszenia.
5.2. Przedmiot umowy obejmuje:
5.2.1. zakres robót wykonywanych dla PEWIK GDYNIA związany z przebudową sieci wodociągowej, których zakres ujęto w dokumentacji projektowej dot. branży sanitarnej – sieć wodociągowa,
5.2.2. zakres robót wykonywanych dla LIS, których zakres określa dokumentacja projektowa z wyłączeniem zakresu określonego w pkt. 5.2.1.
5.3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
5.3.1. Budowę chodników i zjazdów wzdłuż ul. Arciszewskich,
5.3.2. Budowę przejścia dla pieszych,
5.3.3. Budowę odwodnienia terenu,
5.3.4. Przebudowę oświetlenia ulicznego oraz przebudowę kolidujących sieci elektroenergetycznych,
5.3.5. Budowę muru oporowego wzdłuż ul. Arciszewskich,
5.3.6. Budowę sieci wodociągowej do skrzyżowania ulic Płk. Dąbka i Arciszewskich oraz przyłączenie sieci wodociągowej zlokalizowanej w ulicy ks. Edmunda Makowskiego, oraz dowiązanie w dolnej części ul. Arciszewskich do wodociągu i komory regulacyjnej (zakres PEWIK Gdynia),
5.3.7. Przebudowę gazociągu średniego ciśnienia,
5.3.8. Usunięcie kolizji i zabezpieczenie istniejącej sieci telekomunikacyjnej,
5.3.9. Wykonanie miejsc odpoczynku w postaci ławek i przysiadaków,
5.3.10. Wycinkę oraz nasadzenie i pielęgnację drzew, krzewów, trawy, bylin i roślin cebulowych,
5.3.11. Dostawę i montaż tablic informacyjnych.
W zakres zamówienia nie wchodzi wycinka drzew, natomiast w zakres zamówienia wchodzi karczowanie.
5.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w całej dokumentacji postępowania przede wszystkim w dokumentacji projektowej, stanowiącej Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 9 do SWZ.
Na dokumentację postępowania składają się również wszelkie ewentualne zmiany SWZ i załączników oraz odpowiedzi na pytania dokonane na etapie postępowania.
5.5. Zakres obowiązków Wykonawcy, jest określony w dokumentacji postępowania, w szczególności w załączniku nr 8 do SWZ Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz w załączniku nr 9 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia-Dokumentacja projektowa.
5.7. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres zadeklarowany w ofercie, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy, który będzie liczony od dnia ostatecznego odbioru końcowego inwestycji przez Zamawiającego, potwierdzonego podpisaniem ostatecznego protokołu odbioru końcowego.
5.8. Zamawiający nie stawia wymagań odnośnie zatrudnienia osób zgodnie z 96 ust. 2 pkt 2 uPzp.
5.9. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 uPzp wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Osobami objętymi tym obowiązkiem są pracownicy fizyczni wykonujący prace ogólnobudowlane, w tym wykonujący w szczególności następujący rodzaj czynności:
5.9.1. w zakresie robót z branży ogólnobudowlanej zgodnie z definicją robót budowlanych określoną w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w szczególności prace rozbiórkowe oraz drogowe w tym budowa chodników, budowa zjazdów oraz konstrukcyjne, w tym budowa konstrukcji oporowych,
5.9.2. w zakresie robót z branży elektrycznej i teletechnicznej, w szczególności takie jak budowa sieci sygnalizacji sieci oświetleniowej oraz teletechnicznej,
5.9.3. w zakresie robót z branży sanitarnej, w szczególności takie jak budowa i przebudowa sieci gazowej, kanalizacji deszczowej, przebudowa kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej.
Przedmiotowe wymaganie dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców.
5.10. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 5.9., uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w załączniku nr 8 do SWZ Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.11. W związku z realizacją zamówienia Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą jest zobowiązany do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). Wykonawca ma obowiązek utrzymywać ciągłość i podaną wysokość ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy ubezpieczenia OC lub kopię polisy ubezpieczeniowej, potwierdzającej powyższe, w terminie 3 dni roboczych od daty podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest w całym okresie trwania umowy do przedkładania na żądanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających aktualność posiadanego ubezpieczenia OC w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 3 dni robocze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3227911,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3227911,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3227911,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FB-JELCZ Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-20-21-817
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3227911,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- PRZEGLĄDY TECHNICZNE I KONSERWACYJNE APARATURY MEDYCZNEJ
- Wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych drzew z materiału roślinnego Wykonawcy wraz z pielęgnacją i gwarancją żywotności na materiał roślinny w okresie 36 m- cy
- opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rozbudowa systemu ostróg w Ustce od km 231,000 do km 233,000"
- Dostawa badawczych włoków pelagicznych.
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w obszarze Centrum Chorób Płuc i Pneumonologii Interwencyjnej z pododdziałem Rehabilitacji Pulmonologicznej w Szpitalu w Wejherowie
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY OSOBISTEJ DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa budynku Przychodni Specjalistycznej wraz z infrastrukturą techniczną Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Leżajsku
- PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ
- Modernizacja i dostosowanie infrastruktury ZSzN Sp. z o.o. w celu popr.dostępności do świadczeń pielęgnacyjnych i opiekuńczych w ZOL oraz rozszerzenie zakresu świadcz. dla pacjentów wentylowanych mech
- BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ DO MIEJSCOWOŚCI PACÓŁTOWO
- Modernizacja strefy sportowej w Szkole Podstawowej przy ul. Bohaterów 41
- "Budowa zbiornika małej retencji we wsi Biełki Gmina Milejczyce"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.