Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00183134/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
- 2023/BZP 00191884/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-25
- 2023/BZP 00275511/01 - Wynik z dnia 2023-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków do dezynfekcji i utrzymania higieny szpitalnej
z podziałem na pakiety
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370482512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego
1.5.2.) Miejscowość: Strzyżów
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.uc@zozstrzyzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozstrzyzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4319fd6b-dde1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków do dezynfekcji i utrzymania higieny szpitalnejz podziałem na pakiety
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4319fd6b-dde1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296111
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040724/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Środki dezynfekcyjne i czystościowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183134
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 - Środki do dezynfekcji powierzchni4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 10344,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 - Środki do dezynfekcji pola operacyjnego i skóry4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 10501,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 - Środki do dezynfekcji narzędzi i aparatury medycznej oraz powierzchni4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 12468,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 - Środek do dezynfekcji aparatury anestezjologicznej4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 420,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 - Środek do mycia i dezynfekcji małych i delikatnych powierzchni i przedmiotów4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 2712,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6 – Środki do mycia, dezynfekcji ran i błon śluzowych4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 21750,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7 - Preparaty do zmywarek i preparat do mycia lodówek4.5.3.) Główny kod CPV: 39831210-1 - Detergenty do zmywarek
4.5.5.) Wartość części: 954,10 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 8 - Preparaty do higienicznego i chirurgicznego mycia i dezynfekcji rąk4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33741100-7 - Środek do mycia rąk
4.5.5.) Wartość części: 19477,20 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 9 – Papier toaletowy i ręczniki papierowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33761000-2 - Papier toaletowy
4.5.5.) Wartość części: 51543,90 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 10 - Środki do utrzymania higieny szpitalnej4.5.3.) Główny kod CPV: 39831250-3 - Roztwory myjące
4.5.5.) Wartość części: 24892,25 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 11 – Środek do dezynfekcji i mycia powierzchni ogólnodostępnych i powierzchni sprzętu medycznego4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 11191,80 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 12 - Środki myjące i dezynfekujące do myjni endoskopowej EndoCleaner Aort4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 14877,60 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 13 – Żel do dezynfekcji rąk4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 3588,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 14 - Chusteczki do dezynfekcji4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 7725,60 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 15 – Płyn do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk4.5.3.) Główny kod CPV: 33741000-6 - Produkty do pielęgnacji rąk
4.5.5.) Wartość części: 902,70 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 16 – Środki czystości4.5.3.) Główny kod CPV: 39831250-3 - Roztwory myjące
4.5.5.) Wartość części: 5367,30 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 17 - Środek zmiękczająco-płuczący do myjni kaczek i basenów4.5.3.) Główny kod CPV: 39831210-1 - Detergenty do zmywarek
4.5.5.) Wartość części: 6948,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6, tj. postepowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI STRZYŻÓW
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1323 R Frysztak - Gogołów - Klecie wraz z poprawą warunków bezpieczeństwa pieszych w m. Gogołów".
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1350 R Różanka - Grodzisko wraz z poprawą warunków bezpieczeństwa pieszych'.
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1323 R Frysztak - Gogołów - Klecie wraz z poprawą warunków bezpieczeństwa pieszych w m. Glinik Górny".
- Świadczenie usług pralniczych dla ZOZ Strzyżów
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1915 R Pstrągowa - Nowa Wieś - Czudec w miejscowościach Pstrągowa i Nowa Wieś wraz z poprawą warunków bezpieczeństwa pieszych".
więcej: przetargi STRZYŻÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa preparatów myjących, dezynfekcyjnych oraz preparatów do myjni, basenów i kaczek
- Sukcesywną dostawa artykułów higieny osobistej na potrzeby mieszkańców Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych.
- dostawa preparatów do dezynfekcji - 4 zadania
- ZP/DAGZ/03/2025
- Dostawa środków higieny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.