Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00572354/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowe prace renowacyjno - konserwatorskie zabytkowej kapliczki z XIX w. położonej na dz. nr ewid. 891/7 w Bieździadce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁACZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kołaczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-213
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.lisowska@kolaczyce.itl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolaczyce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kolaczyce-itl.logintrade.net/zapytania_email,152165,e6925a8a9f9c62ec861e2030f6e30a6e.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe prace renowacyjno - konserwatorskie zabytkowej kapliczki z XIX w. położonej na dz. nr ewid. 891/7 w Bieździadce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f88acc2-a4a0-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00296301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024803/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Kompleksowe prace renowacyjno - konserwatorskie zabytkowej kapliczki z XIX w. położonej na dz. nr ewid. 891/7 w Bieździadce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572354
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKM.271.1.23.2023.MG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Kompleksowe prace renowacyjno - konserwatorskie zabytkowej kapliczki z XIX w. położonej na dz. nr ewid. 891/7 w Bieździadce, współfinasowanego
z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Zakres robót obejmuje:
1) Dezynfekcje obiektu.
2) Wykonanie odkrywek warstw malarskich i przeprowadzenie badań stratygraficznych.
3) Wstępne, mechaniczne usuwanie nawarstwień – porostów, mchów oraz mleczka cementowego.
4) Usuwanie nawarstwień z powierzchni stopni cokołowych.
5) Uzupełnianie ubytków i zacieranie warstwą filcową oparta na spoiwie cementu glinowego
i wypełniacza – mielonego piaskowca.
6) Demontaż figury Chrystusa Frasobliwego – pełna konserwacja w warunkach pracowni.
7) Usuwanie wtórnych warstw malarskich na tynkach.
8) Usuwanie odparzonych i rozwarstwionych tynków i profilowań.
9) Przemurowanie wątku ceglano kamiennego oraz wymiana zdezintegrowanej spoiny.
10) Rekonstrukcja partii tynkowych.
11) Rekonstrukcja profilowań i detali zaprawą mineralną sztukatorską.
12) Założenie warstwy tynku filcowanego drobnoziarnistego.
13) Opracowanie kolorystyki zgodnie z oryginałem. Zastosowanie farb krzemianowych.
14) Rekonstrukcja pokrycia.
15) Wykonanie odwodnienia Liniowego.
16) Wykonanie izolacji poziomej metodą iniekcji.
17) Opracowanie dokumentacji konserwatorskiej:
• Opracowanie aktualnej dokumentacji konserwatorskiej (opracowanie ma zawierać opis aktualnego stanu zachowania elementów kaplicy oraz wyniki przeprowadzonych niezbędnych wstępnych badań specjalistycznych),
• Opracowanie dokumentacji konserwatorskiej z przeprowadzonych prac (Opracowanie ma zawierać opis wszystkich poszczególnych prac konserwatorskich jakie zostały przeprowadzone, udokumentowane dodatkowo dokumentacją fotograficzną).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4. Przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ, udostępniono Wykonawcom w celu zapoznania się
z przedmiotem zamówienia i mają charakter jedynie pomocniczy. W trakcie realizacji zamówienia nie będą stanowić podstawy jakiegokolwiek roszczenia Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac wymaganego do osiągnięcia rezultatu.
5. Niniejsze zamówienie jest współfinasowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, Wstępna promesa Nr Edycja2RPOZ/2023/6328/PolskiLad będąca potwierdzeniem zakwalifikowania Gminy Kołaczyce przez Prezesa Rady Ministrów do otrzymania Promesy inwestycyjnej, zwanej Promesą, którą Zamawiający otrzyma po wyborze najkorzystniejszej oferty w prowadzonym postępowaniu, a przed podpisaniem umowy z wyłonionym w postępowaniu przetargowym Wykonawcą, stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. Zadanie zostanie zrealizowane w oparciu o kwotę Dofinansowania wynikającą z Promesy, wynoszącą do 98 % wartości najkorzystniejszej oferty, jednak do kwoty nie wyższej jak 146 020,00 zł (kwota Dofinansowania wynikająca ze Wstępnej promesy). Kwota stanowiąca różnicę pomiędzy najkorzystniejszą ofertą
a wysokością Dofinansowania stanowić będzie „Udział własny” Zamawiającego.
6. Zamawiający zgodnie z zasadami Programu Rządowego Programu Odbudowy Zabytków udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 2% wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Wysokość udzielanej zaliczki będzie odpowiadała wysokości „Udziału własnego” Zamawiającego. Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie dokonywane na podstawie wystawionej przez Wykonawcę końcowej faktury Vat, obejmującej kwotę wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, pomniejszoną o kwotę wypłaconej przez Zamawiającego zaliczki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137317,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIBILO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772428729
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
- Renowacja parkietu w hali im. A. Grubby
- Modernizacja pomieszczeń przedszkolnych po zalaniu w budynku Szkoły Podstawowej nr 362 przy ul. Czumy 8 w Warszawie
- Remont istniejących wież (dostrzegalni) przeciwpożarowych w konstrukcji żelbetonowej.
- Odbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Filią w Przyłęku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Renowacja i odtworzenie północnego odcinka murów obronnych z drewnianą galerią i odbudową przypór odcinka zachodniego - etap II.
więcej: Roboty renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.