Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00261446/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojazdów elektrycznych, przyczepy i lawety – doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu „Otwarci na motoryzacyjny postęp”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ SAMOCHODOWYCH IM. POR. A. M. BOCHEŃSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000190762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-224
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zss@zss.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zss.olsztyn.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zamowienia.olsztyn.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pojazdów elektrycznych, przyczepy i lawety – doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu „Otwarci na motoryzacyjny postęp”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b251e64-ebd4-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00296306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00230410/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa pojazdów elektrycznych, przyczepy i lawety
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie w ramach realizacji projektu "Otwarci na motoryzacyjny postęp" dofinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, z programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021–2027 (FEWiM).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261446
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: II/FEWM.06.04-IZ.00-0018/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 350726 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa - Elektryczny samochód osobowy do nauki mechaniki i jazdy; szczegółowy OPZ znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 174308,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa – Elektryczny motocykl do nauki mechaniki i jazdy; szczegółowy OPZ znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34410000-4 - Motocykle
4.5.5.) Wartość części: 50400,81 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa - Przyczepa dwuosiowa do nauki jazdy na kat. C+E; szczegółowy OPZ znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy
4.5.5.) Wartość części: 106691,06 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa - Laweta uchylna płaska z podłogą do nauki jazdy na kat. B.; szczegółowy OPZ znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy
4.5.5.) Wartość części: 20325,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510625870
7.3.3) Ulica: ALEJA OBROŃCÓW TOBRUKU 5
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-092
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2024-07-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego w postępowaniu żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta jedynego wykonawcy, który złożył ofertę w postępowaniu, podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 PZP (oferta złożona w formie skanu, bez podpisu elektronicznego)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
jedyna złożona oferta w postępowaniu podlegała odrzuceniu na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP (oferowany okres rękojmi i gwarancji niezgodny z SWZ)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa wyrobów diagnostycznych wraz z dzierżawą analizatorów na potrzeby Zakładu Bakteriologii - powtórzenie
- świadczenie usług cateringowych w Olsztynie na potrzeby 12 spotkań w ramach projektu własnego inwestycji KPO A3.1.1.
- Świadczenie usług w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby MOPS w Olsztynie
- Świadczenie usług konferencyjno-hotelowych na potrzeby Sympozjum pt. "Postęp techniczny w przetwórstwie mleka TECHMILK 2025"
- Zakup energii elektrycznej do 16 punktów poboru energii należących do Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu typu bus.
- Świadczenie usług przewozu osób dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie
- Dostawa pojazdu osobowego typu BUS 8+1 miejsc na potrzeby Urzędu Gminy w Szemudzie
- Zakup samochodów osobowych dla WFOŚiGW w Poznaniu
- Dostawa formie leasingu operacyjnego fabryczne nowego pojazdu elektrycznego z homologacją ciężarową N2 wraz z ładowarkami do naładowania baterii pojazdu służący do zbierania odpadów komunalnych
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.