Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00234885/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
- 2022/BZP 00235070/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-01
- 2022/BZP 00246775/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż projektorów na sale wykładowe do Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pk.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż projektorów na sale wykładowe do Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f3ab93a-f837-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296358
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234885/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KA-2/076/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 20000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż projektorów na sale wykładowe do Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki.
Szczegółowy opis zamówienia:
System projekcyjny do sal wykładowych - 4 sztuki
- projektor 1920x1080 o laserowym źródle światła, jasności 4000 AL,
- ekran sterowany elektrycznie o podstawie 260 cm sterowany z klawiatury sterującej całym systemem AV, funkcjonalność taka sama jak w salach w budynku W2.
- zestaw transmisji HDMI, VGA z funkcją sterowania w zakresie: załączanie/wyłączanie projektora, ekranu projekcyjnego (automatyczne rozwinięcie ekranu przy uruchomieniu projektora), przełączanie automatyczne lub manualne sygnału źródłowego HDMI, VGA, zmiana natężenia dźwięku Volume +/-
- zestaw głośników aktywnych, na ścianę, kompatybilne z systemem sterowania
Specyfikacja:
Technologia wyświetlania DLPTM
Źródło światła laser
Żywotność lasera 30 000 godzin
Złącza wejścia/wyjścia - porty wejścia 1 x HDMI 2.0, 2 x Audio 3.5mm, 1 x Mikrofon Mic 3.5 mm
- porty wyjścia 1 x Audio 3.5 mm
- kontrola 1 x RS232, 1 x RJ45, 1 x 12V trigger
Jasność 4 500 lumenów
Kontrast 300 000:1
Natywne proporcje ekranu 16:9
Korekcja trapezowa - pozioma +/-30°
- pionowa +/-30°
Posiada automatyczną, pionową korekcję trapezową TAK
Współczynnik projekcji 1.4:1 ~ 2.24:1
Zoom 1.6
Rodzaj powiększenia Manualne
Przesuw obiektywu pionowo: +/-16%
Poziom hałasu (maksymalny) 32dB
Zużycie energii (maksymalne) 269W
Wymiary (szer. x gł. x wys.) (mm) 337x265x122.5
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47999,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81081,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47999,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NKK SYSTEM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350008938
7.3.3) Ulica: Tatarska 5
7.3.4) Miejscowość: Krakówa
7.3.5) Kod pocztowy: 30-103
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47999,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa projektorów multimedialnych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- Zakup wraz z dostawą i montażem tablicy LED na terenie hali widowiskowo-sportowej "Arena Legionowo" w Legionowie przy ul. Chrobrego 50B
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, monitorów oraz akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Postaw na zawodowców".
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Dostawa sprzętu i urządzeń multimedialnych dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Mielcu
- Dostawa sprzętu multimedialnego oraz sprzętu TIK dla oddziałów przedszkolnych w miejscowościach Konopnica, Rychłocice i Szynkielów.
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.