Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00272198/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zakupu i dostawy żywności na bazie kuchni dostawcy dla pacjentów Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym - Oddział Zamiejscowy w Czersku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK ZAPOBIEGANIA ZACHOWANIOM DYSSOCJALNYM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147060927
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zalesie 1A
1.5.2.) Miejscowość: Gostynin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 235 71 54
1.5.8.) Numer faksu: 24 235 71 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kozzd-gostynin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozzd-gostynin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
BIP: http://kozzd-gostynin.bip.eur.pl; Platforma: https://kozzd-gostynin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zakupu i dostawy żywności na bazie kuchni dostawcy dla pacjentów Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym - Oddział Zamiejscowy w Czersku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d253d92-0990-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296362
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023770/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługa zakupu i dostawy żywności na bazie kuchni dostawcy dla pacjentów Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym - Oddział Zamiejscowy w Czersku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272198/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TPNO/7/2022/C
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 555555,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Oddziału Zamiejscowego Zamawiającego zlokalizowanego w miejscowości Czersk, woj. pomorskie, w okresie od dnia 01.09.2022r. do dnia 31.08.2023r., według 4 jadłospisów przygotowanych przez Zamawiającego, które załączone są do specyfikacji warunków zamówienia i będą obowiązywać w terminach podanych poniżej:
Lato: od dnia 1 lipca do dnia 30 września.
Jesień: od dnia 1 października do dnia 31 grudnia,
Zima: od dnia 1 stycznia do dnia 31 marca,
Wiosna: od dnia 1 kwietnia do dnia 30 czerwca,
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany jadłospisu na równoważny. Zmiana jadłospisu na równoważny może nastąpić w szczególności w przypadku pogorszenia jakości dostarczanych posiłków, w tym ich smaku i wyglądu, a także wprowadzania przez Wykonawcę produktów złej jakości mających wpływ na jakość świadczonej usługi, a także w przypadku wycofania produktów, z których posiłki będą przygotowywane.
- Jadłospis równoważny zostanie przekazany Wykonawcy z dwutygodniowym wyprzedzeniem.
3. W sytuacji konieczności wprowadzenia innego rodzaju diet niż wymienione w jadłospisach, Wykonawca będzie zobowiązany do ich opracowania i dostarczania w ramach obowiązującej umowy – z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
4. Przygotowywanie posiłków odbywać się będzie z własnych produktów Wykonawcy, z uwzględnieniem diet stosowanych w Ośrodku oraz z zachowaniem wymaganej gramatury produktów.
6. Liczba przygotowywanych posiłków będzie przedstawiona przez Zamawiającego w grafiku jednotygodniowym. Na dzień ogłoszenia postępowania liczba leczonych pacjentów wynosi 16 osób. Zamawiający informuje, iż w trakcie realizacji zamówienia liczba ta może ulec zmianie w zależności od rzeczywistego stanu pacjentów.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć każdego dnia, bez względu na święta i inne uroczystości zamówione posiłki na własny koszt i ryzyko do Oddziału Zamiejscowego Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Czersku, ul. Dworcowa 29, woj. pomorskie.
7. Posiłki dostarczane będą w oddzielnych opakowaniach jednorazowych tzn. każdy pacjent otrzyma swoje porcje w przeznaczonym dla siebie opakowaniu, przy czym Zamawiający zastrzega, iż opakowania używane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne atesty pozwalające na kontakt opakowania z żywnością – opakowania jednorazowe do pakowania posiłków zapewni Wykonawca.
- Zamawiający wymaga, aby posiłki pakowane były w jednorazowe opakowania zawierające jedną porcję posiłku oraz umieszczane były w torbach termoizolacyjnych, oddzielnych dla dań gorących i oddzielnych dla pozostałych dań zapewniających prawidłowe warunki higieniczne i odpowiednią temperaturę potraw,
- Zamawiający wymaga, aby w celu zapewnienia odpowiedniej temperatury posiłków, surówki dostarczać w oddzielnych, szczelnie zamkniętych opakowaniach jednorazowych, tzn. każdy pacjent otrzyma swoją porcję surówki w przeznaczonym dla siebie opakowaniu.
8. Napoje gorące dostarczane będą w odpowiednich termosach. Termosy te są własnością Wykonawcy. Termosy muszą zapewniać utrzymanie optymalnej temperatury napojów gorących podczas transportu z kuchni Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.
9. Odbiór, mycie, wyparzanie i dezynfekcja termosów potrzebnych do świadczenia usługi objętej umową, należy do Wykonawcy. Zamawiający ma prawo do kontroli zapisów mycia i dezynfekcji termosów prowadzonych
w kuchni Wykonawcy.
10. Utylizacja opakowań stosowanych przez Wykonawcę do pakowania posiłków leży po stronie Zamawiającego.
11. Dostawy posiłków odbywać się będą w ściśle ustalonych godzinach, tj.:
Śniadanie - godzina 7.30
Obiad wraz z kolacją - godzina 12.45
- Zamawiający nie dopuszcza zmiany godzin dostaw posiłków.
12. Posiłki i napoje dostarczane w ramach podpisanej umowy muszą być dostarczane do wyznaczonego punktu dystrybucyjnego w budynku Oddziału Zamiejscowego w Czersku. Miejsce to wskazane będzie wybranemu Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa.
13. Dostarczane posiłki muszą być świeże, z terminem do spożycia oraz gorące, poza posiłkami, które co do zasady spożywane są na zimno.
- Zamawiający wymaga zapewnienia określonej temperatury dowożonych posiłków, tj.:
Śniadania: zupa 750C; napój gorący 800C,
Obiad: zupa 750C; II danie 630C; ziemniaki/makarony/kasze 630C, sałatki/surówki 40C;
Kolacja: dania na ciepło 630C
14. Działalność, o której mowa powyżej nie będzie prowadzona w kuchni Zamawiającego. Realizacja świadczenia winna odbywać się w lokalu odpowiadającym wszelkim wymaganiom sanitarnym i budowlanym przewidzianym dla lokali, w których wykonywane są usługi w zakresie określonym niniejszym postępowaniem.
15. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć we własnym zakresie niezbędne narzędzia, urządzenia, materiały, produkty oraz środki transportu potrzebne do realizacji usługi z należytą starannością i w sposób prawidłowy, zgodny z umową i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
16. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednie zasoby techniczne,
a także personel posiadający zdolności, doświadczenie oraz wiedzę w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
17. Posiłki muszą być przygotowywane w pomieszczeniach gastronomicznych i przewożone środkiem transportu spełniającym wymagania higieniczno-sanitarne.
18. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania przedmiotu umowy
z należytą starannością i zachowaniem wszelkich norm i standardów obowiązujących przy świadczeniu usługi objętej zamówieniem.
19. Pracownicy Wykonawcy zajmujący się dowozem i dystrybucją posiłków zobowiązani są do zachowania czystego i schludnego wyglądu osobistego oraz posiadania aktualnych książeczek zdrowia.
20. Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody wynikające z realizacji zamówienia, w tym za narażenie bądź spowodowania utraty życia lub uszczerbku na zdrowiu osób trzecich w związku z realizacją zamówienia.
21. W czasie dowożenia posiłków Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów obowiązujących na terenie Ośrodka. Wykonawca,
z którym Zamawiający podpisze umowę zostanie poinformowany o w/w przepisach.
22. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów obowiązujących na terenie Ośrodka przez zatrudnionych przez siebie pracowników.
23. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w zakresie:
- zgodności dostarczanych posiłków z wymogami Zamawiającego pod względem wagowym,
- weryfikacji odpowiedniej temperatury dostarczanych posiłków,
- sprawdzania jakości dostarczanych posiłków.
23. Zamawiający ma prawo do kontroli przez wyznaczoną osobę procesu przygotowania oraz samych posiłków pod względem ilościowym, jakościowym, dietetycznym i higienicznym oraz do kontroli pod względem higienicznym pojazdów do transportu żywności, jak również termosów i opakowań, w których żywność jest przewożona.
24. Na Wykonawcy ciąży obowiązek pobrania próbek żywności, zgodnie
z przepisami sanitarno – epidemiologicznymi.
25. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane niewłaściwym wykonaniem usługi, stwierdzone w wyniku kontroli właściwych organów, między innymi Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej.
25. Zamówienie realizowane będzie na zasadach i warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 8 do SWZ – warunki określone w tym dokumencie, który został załączony do specyfikacji warunków zamówienia stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania następuje ponieważ złożonaw postępowaniu oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych jako niezgodna z jej przepisami – Wykonawca składając ofertę nie dopełnił obowiązku wynikającego z art. 63 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę oraz oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 4 w Gostyninie
- "Sukcesywne dostawy wędlin, mięsa różnego oraz drobiu i wyrobów drobiarskich dla potrzeb Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Czarnowie na rok 2025"
- "Likwidacja barier transportowych w Placówkach Opiekuńczo -Wychowawczych w Gostyninie - zakup mikrobusu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach "Programu ...
- Zakup i dostawa leków dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
- "Zimowe utrzymanie dróg" - wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 z podziałem na 4 części
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM. OBROŃCÓW WESTERPLATTE W GOSTYNINIE
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa dla Dziennego Domu Pomocy w Krasnem
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Rzeczycy w 2025 roku
- Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zawadzie w 2025 roku.
- Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej
- "Usługi przygotowania i wydania gorących posiłków podopiecznym Centrum Usług Społecznych w Starachowicach"
- usługi żywienia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.