Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00227185/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
- 2023/BZP 00237806/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-29
- 2023/BZP 00310803/01 - Wynik z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych, medycznych, chemicznych oraz
pochodzenia zwierzęcego Kat I oraz Kat II z dopuszczeniem składania ofert częściowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225892180
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo-badawcza i edukacyjna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych, medycznych, chemicznych orazpochodzenia zwierzęcego Kat I oraz Kat II z dopuszczeniem składania ofert częściowych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05304cf4-f88a-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028511/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych , medycznych , chemicznych oraz pochodzenia zwierzęcego Kat I oraz Kat II z dopuszczeniem składania ofert częściowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227185
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP-261-33/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 282000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór , transport i utylizacja ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego - KAT I (zwłoki zwierząt laboratoryjnych) i Ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego KAT II (ściółka po zwierzętach laboratoryjnych) oraz Dzierżawa 240L pojemników na odpady dostarczonych do Instytutu Biologii Doświadczalnej - w których będą składowane worki ze ściółką po zwierzętach laboratoryjnych pakowanych i przechowywanych do momentu odbioru przez wykonawcę .Odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonany specjalistycznym środkiem transportu wyposażonymi w legalizowana wagę, o ładowności zapewniającej systematyczny odbiór odpadów od Zamawiającego. Odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów odbywa się na koszt Wykonawcy z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych, zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r o przewozie towarów niebezpiecznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513300-9 - Usługi spalania odpadów
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 134500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów o kodach:- 18 01 03 - Odpady medyczne
- 18 02 02 - Odpady weterynaryjne
- 18 02 03 - Odpady inne niż wymienione 18 02 02
- sprzedaż i dostawa czerwonych pojemników na odpady o pojemność 3,5l .5l. 10l . 20l. 60l. w liczbie 250 sztuk rocznie .
- sprzedaż i dostawa czerwonych worków na odpady medyczne o pojemność 120 l, posiadających atest higieniczny, w ilości 1200 szt.
Odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonany specjalistycznym środkiem transportu wyposażonymi w legalizowana wagę, o ładowności zapewniającej systematyczny odbiór odpadów od Zamawiającego. Odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów odbywa się na koszt Wykonawcy z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych, zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r o przewozie towarów niebezpiecznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513300-9 - Usługi spalania odpadów
90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 124500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest. sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów o kodach:- 09 01 01 - Wodne roztwory wywoływaczy i aktywatorów
- 09 01 04 - Roztwory utrwalaczy
- 15 01 10 - Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności - bardzo toksyczne i toksyczne)
- 15 02 03 - Sorbenty, materiały filtracyjne (w tym filtry olejowe nie ujęte w innych grupach), tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi (np. PCB)
- 16 05 06 - Chemikalia laboratoryjne i analityczne (np. odczynniki chemiczne) zawierające substancje niebezpieczne, w tym mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych.
- 16 02 14 - Zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13
- 16 02 11 - Zużyte urządzenia zawierające freony, HCFC, HFC
- 16 02 14- Zużyte Tonery do drukarek
- 17 02 01 - Drewno.
Odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonany specjalistycznym środkiem transportu wyposażonymi w legalizowana wagę, o ładowności zapewniającej systematyczny odbiór odpadów od Zamawiającego. Odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów odbywa się na koszt Wykonawcy z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych, zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r o przewozie towarów niebezpiecznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513300-9 - Usługi spalania odpadów
4.5.5.) Wartość części: 23000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135841,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224969,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135841,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-MED s.c. Janusz Pecko, Piotr Sobolewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016260160
7.3.3) Ulica: Saska 89 lok. 10,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-914
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
P.P.P. Bacutil Szpetko, Szpetko Sp. Jawna NIP716-24-35-536
- Utylizacja odpadów pochodzenia zwierzęcego Kat. I, Kat. II.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANS-MED JANUSZ PECKO, PIOTR SOBOLEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
TRANS-MED JANUSZ PECKO, PIOTR SOBOLEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135841,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w części nr 3 unieważniono z powodu braku środków na zakup.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania "Park przy Forcie w Bronowicach", ETAP III, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Usługi transportowe przy remontach i działaniach porządkowych prowadzonych w pasach drogowych ulic Miasta Kutno przez pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych
- Dostawa pojemników z podziałem na części
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie Gminy Fajsławice
- Odbiór i transport odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych celem ich unieszkodliwiania - powtórzenie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.