eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełżyceŚwiadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zajęcia z psychologiem



Ogłoszenie z dnia 2023-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” – zajęcia z psychologiem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Bełżycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060710918

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 2b

1.5.2.) Miejscowość: Bełżyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppp.belzyce@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poradnia-belzyce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” – zajęcia z psychologiem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f81eed4-1be8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296402

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059188/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zajęcia specjalistycze z programu ,,Za Życiem" - zajęcia z psychologiem

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f81eed4-1be8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej zazyciem@powiat.lublin.pl
(z wyłączeniem składania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
1.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
1.4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
1.9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
1.10. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
1.11. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
1.12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
1.13. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
14. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (§ 8 rozporządzenia).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „rozporządzeniem 2016/679”.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „rozporządzeniem 2016/679”.8. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
9. W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.
10. W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PBE.ADM.261.12.2023.EP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem" (M.P. 2022 poz. 64) zwanego dalej "Programem" w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu lubelskiego, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2023 r., poz. 900 t.j.) wynikających z zadania 2.4, Priorytet II Programu: "Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od O. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie" na rzecz Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Bełżycach ul. Fabryczna 2b, 24 – 200 Bełżyce przez specjalistów z zakresu psychologii.
Adresatami Programu są dzieci od O roku życia do czasu podjęcia nauki szkolnej, u których wykryto niepełnosprawność lub zagrożenie niepełnosprawnością.

Realizacja usług może odbywać się w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Bełżycach ul. Fabryczna 2b lub w innym miejscu położonym na terenie powiatu lubelskiego lub miasta Lublina, ustalonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia MEN z dnia 24 sierpnia 2017 r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci (Dz.U. z 2017 poz. 1635).

Zajęcia specjalistyczne będą realizowane w wymiarze do 5 godzin tygodniowo dla danego dziecka w zależności od jego potrzeb. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez zespół diagnozujący wybrany przez Dyrektora Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Bełżycach ul. Fabryczna 2b, spośród specjalistów zakwalifikowanych do realizacji programu, według ustalonego harmonogramu zajęć. Termin realizacji usługi określa się do dnia 09.12.2023 r.
Zajęcia są prowadzone indywidualnie z dzieckiem i jego rodziną. W ramach zajęć psychologicznych, w celu rozwijanie kompetencji społecznych i komunikacyjnych niezbędnych dziecku do funkcjonowania w życiu społecznym zajęcia mogą być prowadzone w grupie, z udziałem rodzin dzieci lub innych dzieci objętych wsparciem. Liczba dzieci w grupie nie może przekraczać 3 (dotyczy to zajęć treningu umiejętności społecznych TUS). Zajęcia w grupie organizowane są w zależności od potrzeb rozwojowych dziecka zgodnie ze wskazaniami zespołu konsultacyjnego.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcy. Pod pojęciem godzina Zamawiający rozumie 60 minut. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz.
Koszty wynikające z zakresu realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca
w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Czas pracy poszczególnych specjalistów będzie ustalony zgodnie z potrzebami psychofizycznymi, rozwojowymi dzieci i ich rodzin. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby godzin przydzielonych Wykonawcom nie mniejszej niż 50% podstawowej liczby godzin określonej w umowie. Brak przydzielenia przez Zamawiającego danemu Wykonawcy pełnej liczby godzin określonej w umowie nie będzie skutkować ze strony Wykonawcy roszczeniem o wykonanie i zapłatę wynagrodzenia za pozostałą liczbę niezrealizowanych godzin. Zamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 203 godzin

Zakres obowiązków psychologa:
• przeprowadzenie diagnozy wstępnej,
• udział w posiedzeniu zespołu konsultacyjnego, o którym mowa w Rozporządzeniu MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci ( Dz.U. z 2017 poz. 1635),
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka jeden raz w roku
w zakresie prowadzonych przez siebie zajęć,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka,
• planowanie dalszych działań w zakresie wspomagania rozwoju,
• organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka, prawnych opiekunów dziecka, opiekunów faktycznych dziecka (ich liczba nie może przekroczyć 15% ogółu godzin zrealizowanych z danym dzieckiem),
• prowadzenie wymaganej dokumentacji (rekomendacje zespołu konsultacyjnego, dziennika zajęć specjalistycznych, teczki indywidualnej dziecka),
• opracowanie i złożenie w wymaganym terminie miesięcznego i rocznego sprawozdania
z realizacji zajęć.
Ponadto:
• Ustalenie poziomu funkcjonowania dziecka na podstawie diagnozy zawartej w opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, a w przypadku braku w. w opinii na podstawie indywidualnej, wstępnej diagnozy zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami, w oparciu o informacje o wykryciu zagrożenia niepełnosprawnością lub niepełnosprawności, kierunku, zakresu i harmonogramu proponowanych działań w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny dziecka, lub innych zajęć specjalistycznych uwzględniających rozwijanie aktywności i uczestnictwa dziecka w życiu społecznym oraz eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego funkcjonowanie;
• Współpraca z rodziną dziecka w szczególności przez:
 udzielanie pomocy w zakresie kształtowania postaw i zachowań pożądanych w kontaktach
 z dzieckiem: wzmacnianie więzi emocjonalnej pomiędzy rodzicami i dzieckiem, rozpoznawanie zachowań dziecka i utrwalanie właściwych reakcji na te zachowania,
 udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem,
• W przypadku braku opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, współpraca z właściwą Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną oraz udzielenie rodzicom pomocy w celu przeprowadzenia badań i ustalenia specjalistycznej diagnozy poziomu funkcjonowania dziecka;
• Opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną harmonogramu w wymiarze tygodniowym;
• Realizacja w ramach swoich kwalifikacji innych zadań ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno- opiekuńczego wynikających z potrzeb dziecka i jego rodziny, w tym
w szczególności:
 wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny innych form specjalistycznej pomocy,
 nawiązywanie współpracy z przedszkolem, inną formą wychowania przedszkolnego, do którego uczęszcza dziecko lub innymi podmiotami, w których dziecko jest objęte oddziaływaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności wszystkich oddziaływań wspomagających rozwój dziecka;
 nawiązywanie współpracy z podmiotem leczniczym w celu zdiagnozowania potrzeb dziecka wynikających z jego niepełnosprawności, zapewnienia mu wsparcia medyczno - rehabilitacyjnego i zalecanych wyrobów medycznych oraz porad i konsultacji dotyczących wspomagania rozwoju dziecka;
 nawiązywanie współpracy z jednostkami organizacyjnymi systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej;
• Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny oraz planowanie dalszych działań.
• Prowadzenie następującej dokumentacji:
a) indywidualny program, który określa w szczególności:
- sposób realizacji celów rozwojowych ukierunkowanych na poprawę funkcjonowania dziecka, wzmacnianie jego uczestnictwa w życiu społecznym i przygotowanie do nauki w szkole, eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka, w tym jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;
- wsparcie rodziny dziecka w realizacji programu;
- sposób oceny postępów dziecka;
b) indywidualną teczkę dziecka, która zawiera:
- zgłoszenie rodzica do programu „Za życiem”;
- kwestionariusz wywiadu z rodzicami;
- wskazania zespołu konsultacyjnego;
- dokumentację medyczną;
- orzeczenia o kształceniu specjalnym, opinię o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju (jeśli dziecko takie posiada);
- dokumentację psychologiczną, pedagogiczną, logopedyczną;
- inne zasadne dokumenty;
c) rejestr poszczególnych zajęć z podpisem rodziców potwierdzających ich realizację;
d) miesięczne i roczne lub w przypadku wcześniejszego zakończenia zajęć, końcowe sprawozdanie z przeprowadzonych zajęć w terminie do 15 grudnia za rok zawierające w szczególności:
- opis wykonania zadania z wyszczególnieniem zrealizowanych działań;
- rzeczowe, liczbowe i jakościowe efekty zrealizowanych działań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” w zł:
1) znaczenie kryterium – 60% (60 pkt);
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 60 pkt
gdzie:
a) Lcena – liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;
b) Cmin – cena w ofercie z najniższą ceną;
c) C – cena w ofercie ocenianej.
2. Kryterium „Dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia”:
1) znaczenie kryterium – 40% (40 pkt);
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia”:
Zamawiający ustalił minimalne wymagane doświadczenie dla potwierdzania spełniania warunku w zakresie dotyczącym zawodowej w rozdziale XVII.2.a) SWZ. Warunek ten wymaga dysponowania co najmniej jedną osobą, która posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w wieku od 0 do 7 roku życia.
Ww. zakres nie jest punktowany w kryterium oceny ofert.

W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje, że osoba posiada doświadczenie większe niż minimalne wskazane w warunku udziału w postępowaniu otrzyma punkty w sposób następujący:
1) doświadczenie wynoszące powyżej 2 lat do 3 lat – 10 pkt,
2) doświadczenie wynoszące powyżej 3 lat do 4 lat – 20 pkt,
3) doświadczenie wynoszące powyżej 4 lat do 5 lat – 30 pkt,
4) doświadczenie wynoszące powyżej 5 lat do 6 lat – 40 pkt.
UWAGA.
1. Doświadczenie objęte kryterium oceny ofert będzie ocenianie na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 2.1 do SWZ.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą załącznika nr 2.1 do SWZ, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca nie wykazuje danych, na podstawie których możliwe jest przyznanie punktów w kryterium oceny ofert i przyzna Wykonawcy zero punktów.
3. W załączniku nr 2.1 do SWZ należy wskazać wszystkie dane wymagane w formularzu załączonym do SWZ.
4. Wymagane doświadczenie należy obliczyć tylko za okresy faktycznego świadczenia usługi w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w wieku od 0 do 7 roku życia. Dublujące się okresy doświadczenia można uwzględniać tylko jednokrotnie, czyli okresu pracy przy wykonywaniu dwóch zadań w tym samym czasie nie można podwójnie wliczać do okresu doświadczenia.
5. Dane wskazane w załączniku nr 2.1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu. Zamawiający ma prawo wezwać do wyjaśnienia informacji tam zawartych z zastrzeżeniem art. 223 ustawy Pzp.
6. Zamawiający informuje, że Wykonawca wezwany na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp do złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, nie będzie mógł wykazać się doświadczeniem wskazanym w celu uzyskania dodatkowych punktów. Wypełniając załącznik nr 2.1 do SWZ, w celu uzyskania dodatkowej punktacji, należy tam wskazać wyłącznie zadania dla uzyskania dodatkowej punktacji, bez zadań dla wykazania potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
7. W kryterium „Dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia” Zamawiający ocenia indywidualnie te osoby, które mają realizować zamówienie. Wykonawca zatem, wskazując dane osoby do oceny spełniania ww. kryterium musi skierować je do realizacji niniejszego zamówienia i te same osoby wskazać w zał. nr 2.1 do SWZ oraz załączniku 9 do SWZ.
8. W przypadku, gdyby w toku postępowania dokonana została zmiana osoby, która została podana jako osoba prowadząca zajęcia, oferta Wykonawcy której ta zmiana będzie dotyczyć, nie będzie mogła ostatecznie otrzymać żadnych punktów w kryterium dodatkowego doświadczenia – w takiej sytuacji dokonana zostanie aktualizacja rankingu ofert, z uwzględnieniem przyznania tej ofercie 0 punktów w kryterium dodatkowego doświadczenia osoby prowadzącej zajęcia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem" (M.P. 2022 poz. 64) zwanego dalej "Programem" w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu lubelskiego, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2023 r., poz. 900 t.j.) wynikających z zadania 2.4, Priorytet II Programu: "Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od O. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie" na rzecz Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Bełżycach ul. Fabryczna 2b, 24 – 200 Bełżyce przez specjalistów z zakresu psychologii.
Adresatami Programu są dzieci od O roku życia do czasu podjęcia nauki szkolnej, u których wykryto niepełnosprawność lub zagrożenie niepełnosprawnością.
Realizacja usług może odbywać się w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Bełżycach ul. Fabryczna 2b lub w innym miejscu położonym na terenie powiatu lubelskiego lub miasta Lublina, ustalonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia MEN z dnia 24 sierpnia 2017 r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci (Dz.U. z 2017 poz. 1635).
Zajęcia specjalistyczne będą realizowane w wymiarze do 5 godzin tygodniowo dla danego dziecka w zależności od jego potrzeb. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez zespół diagnozujący wybrany przez Dyrektora Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Bełżycach ul. Fabryczna 2b, spośród specjalistów zakwalifikowanych do realizacji programu, według ustalonego harmonogramu zajęć. Termin realizacji usługi określa się do dnia 09.12.2022 r.
Zajęcia są prowadzone indywidualnie z dzieckiem i jego rodziną. W ramach zajęć psychologicznych, w celu rozwijanie kompetencji społecznych i komunikacyjnych niezbędnych dziecku do funkcjonowania w życiu społecznym zajęcia mogą być prowadzone w grupie, z udziałem rodzin dzieci lub innych dzieci objętych wsparciem. Liczba dzieci w grupie nie może przekraczać 3 (dotyczy to zajęć treningu umiejętności społecznych TUS). Zajęcia w grupie organizowane są w zależności od potrzeb rozwojowych dziecka zgodnie ze wskazaniami zespołu konsultacyjnego.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcy. Pod pojęciem godzina Zamawiający rozumie 60 minut. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz.
Koszty wynikające z zakresu realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca
w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Czas pracy poszczególnych specjalistów będzie ustalony zgodnie z potrzebami psychofizycznymi, rozwojowymi dzieci i ich rodzin. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby godzin przydzielonych Wykonawcom nie mniejszej niż 50% podstawowej liczby godzin określonej w umowie. Brak przydzielenia przez Zamawiającego danemu Wykonawcy pełnej liczby godzin określonej w umowie nie będzie skutkować ze strony Wykonawcy roszczeniem o wykonanie i zapłatę wynagrodzenia za pozostałą liczbę niezrealizowanych godzin.


Zamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 203 godzin
Zakres obowiązków psychologa:

• przeprowadzenie diagnozy wstępnej,
• udział w posiedzeniu zespołu konsultacyjnego, o którym mowa w Rozporządzeniu MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci ( Dz.U. z 2017 poz. 1635),
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka jeden raz w roku
w zakresie prowadzonych przez siebie zajęć,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka,
• planowanie dalszych działań w zakresie wspomagania rozwoju,
• organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka, prawnych opiekunów dziecka, opiekunów faktycznych dziecka (ich liczba nie może przekroczyć 15% ogółu godzin zrealizowanych z danym dzieckiem),
• prowadzenie wymaganej dokumentacji (rekomendacje zespołu konsultacyjnego, dziennika zajęć specjalistycznych, teczki indywidualnej dziecka),
• opracowanie i złożenie w wymaganym terminie miesięcznego i rocznego sprawozdania z realizacji zajęć.
Ponadto:
• Ustalenie poziomu funkcjonowania dziecka na podstawie diagnozy zawartej w opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, a w przypadku braku w.w opinii na podstawie indywidualnej, wstępnej diagnozy zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami, w oparciu o informacje o wykryciu zagrożenia niepełnosprawnością lub niepełnosprawności, kierunku, zakresu i harmonogramu proponowanych działań w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny dziecka, lub innych zajęć specjalistycznych uwzględniających rozwijanie aktywności i uczestnictwa dziecka w życiu społecznym oraz eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego funkcjonowanie;
• Współpraca z rodziną dziecka w szczególności przez:
 udzielanie pomocy w zakresie kształtowania postaw i zachowań pożądanych w kontaktach
 z dzieckiem: wzmacnianie więzi emocjonalnej pomiędzy rodzicami i dzieckiem, rozpoznawanie zachowań dziecka i utrwalanie właściwych reakcji na te zachowania,
 udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem,
• W przypadku braku opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, współpraca z właściwą Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną oraz udzielenie rodzicom pomocy w celu przeprowadzenia badań i ustalenia specjalistycznej diagnozy poziomu funkcjonowania dziecka;
• Opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną harmonogramu w wymiarze tygodniowym;
• Realizacja w ramach swoich kwalifikacji innych zadań ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno- opiekuńczego wynikających z potrzeb dziecka i jego rodziny, w tym
w szczególności:
 wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny innych form specjalistycznej pomocy,
 nawiązywanie współpracy z przedszkolem, inną formą wychowania przedszkolnego, do którego uczęszcza dziecko lub innymi podmiotami, w których dziecko jest objęte oddziaływaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności wszystkich oddziaływań wspomagających rozwój dziecka;
 nawiązywanie współpracy z podmiotem leczniczym w celu zdiagnozowania potrzeb dziecka wynikających z jego niepełnosprawności, zapewnienia mu wsparcia medyczno - rehabilitacyjnego i zalecanych wyrobów medycznych oraz porad i konsultacji dotyczących wspomagania rozwoju dziecka;
 nawiązywanie współpracy z jednostkami organizacyjnymi systemu wspierania rodziny
i pieczy zastępczej;
• Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny oraz planowanie dalszych działań.
• Prowadzenie następującej dokumentacji:
a) indywidualny program, który określa w szczególności:
- sposób realizacji celów rozwojowych ukierunkowanych na poprawę funkcjonowania dziecka, wzmacnianie jego uczestnictwa w życiu społecznym i przygotowanie do nauki w szkole, eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka, w tym jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;
- wsparcie rodziny dziecka w realizacji programu;
- sposób oceny postępów dziecka;
b) indywidualną teczkę dziecka, która zawiera:
- zgłoszenie rodzica do programu „Za życiem”;
- kwestionariusz wywiadu z rodzicami;
- wskazania zespołu konsultacyjnego;
- dokumentację medyczną;
- orzeczenia o kształceniu specjalnym, opinię o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju (jeśli dziecko takie posiada);
- dokumentację psychologiczną, pedagogiczną, logopedyczną;
- inne zasadne dokumenty;
c) rejestr poszczególnych zajęć z podpisem rodziców potwierdzających ich realizację;
d) miesięczne i roczne lub w przypadku wcześniejszego zakończenia zajęć, końcowe sprawozdanie z przeprowadzonych zajęć w terminie do 15 grudnia za rok zawierające w szczególności:
- opis wykonania zadania z wyszczególnieniem zrealizowanych działań;
- rzeczowe, liczbowe i jakościowe efekty zrealizowanych działań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” w zł:
1) znaczenie kryterium – 60% (60 pkt);
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 60 pkt
gdzie:
a) Lcena – liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;
b) Cmin – cena w ofercie z najniższą ceną;
c) C – cena w ofercie ocenianej.
2. Kryterium „Dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia”:
1) znaczenie kryterium – 40% (40 pkt);
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia”:
Zamawiający ustalił minimalne wymagane doświadczenie dla potwierdzania spełniania warunku w zakresie dotyczącym zawodowej w rozdziale XVII.2.a) SWZ. Warunek ten wymaga dysponowania co najmniej jedną osobą, która posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w wieku od 0 do 7 roku życia.
Ww. zakres nie jest punktowany w kryterium oceny ofert.

W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje, że osoba posiada doświadczenie większe niż minimalne wskazane w warunku udziału w postępowaniu otrzyma punkty w sposób następujący:
1) doświadczenie wynoszące powyżej 2 lat do 3 lat – 10 pkt,
2) doświadczenie wynoszące powyżej 3 lat do 4 lat – 20 pkt,
3) doświadczenie wynoszące powyżej 4 lat do 5 lat – 30 pkt,
4) doświadczenie wynoszące powyżej 5 lat do 6 lat – 40 pkt.
UWAGA.
1. Doświadczenie objęte kryterium oceny ofert będzie ocenianie na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 2.1 do SWZ.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą załącznika nr 2.1 do SWZ, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca nie wykazuje danych, na podstawie których możliwe jest przyznanie punktów w kryterium oceny ofert i przyzna Wykonawcy zero punktów.
3. W załączniku nr 2.1 do SWZ należy wskazać wszystkie dane wymagane w formularzu załączonym do SWZ.
4. Wymagane doświadczenie należy obliczyć tylko za okresy faktycznego świadczenia usługi w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w wieku od 0 do 7 roku życia. Dublujące się okresy doświadczenia można uwzględniać tylko jednokrotnie, czyli okresu pracy przy wykonywaniu dwóch zadań w tym samym czasie nie można podwójnie wliczać do okresu doświadczenia.
5. Dane wskazane w załączniku nr 2.1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu. Zamawiający ma prawo wezwać do wyjaśnienia informacji tam zawartych z zastrzeżeniem art. 223 ustawy Pzp.
6. Zamawiający informuje, że Wykonawca wezwany na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp do złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, nie będzie mógł wykazać się doświadczeniem wskazanym w celu uzyskania dodatkowych punktów. Wypełniając załącznik nr 2.1 do SWZ, w celu uzyskania dodatkowej punktacji, należy tam wskazać wyłącznie zadania dla uzyskania dodatkowej punktacji, bez zadań dla wykazania potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
7. W kryterium „Dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia” Zamawiający ocenia indywidualnie te osoby, które mają realizować zamówienie. Wykonawca zatem, wskazując dane osoby do oceny spełniania ww. kryterium musi skierować je do realizacji niniejszego zamówienia i te same osoby wskazać w zał. nr 2.1 do SWZ oraz załączniku 9 do SWZ.
8. W przypadku, gdyby w toku postępowania dokonana została zmiana osoby, która została podana jako osoba prowadząca zajęcia, oferta Wykonawcy której ta zmiana będzie dotyczyć, nie będzie mogła ostatecznie otrzymać żadnych punktów w kryterium dodatkowego doświadczenia – w takiej sytuacji dokonana zostanie aktualizacja rankingu ofert, z uwzględnieniem przyznania tej ofercie 0 punktów w kryterium dodatkowego doświadczenia osoby prowadzącej zajęcia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających
z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem" (M.P. 2022 poz. 64) zwanego dalej "Programem" w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu lubelskiego, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty(Dz. U. z 2023 r., poz. 900 t.j.) oraz wynikających z zadania 2.4, Priorytet II Programu: "Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od O. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie" na rzecz Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Bełżycach ul. Fabryczna 2b, 24 – 200 Bełżyce przez specjalistów z zakresu psychologii.
Adresatami Programu są dzieci od O roku życia do czasu podjęcia nauki szkolnej, u których wykryto niepełnosprawność lub zagrożenie niepełnosprawnością.
Realizacja usług może odbywać się w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Bełżycach ul. Fabryczna 2b lub w innym miejscu położonym na terenie powiatu lubelskiego lub miasta Lublina, ustalonego zgodnie z przepisami Rozporządzenia MEN z dnia 24 sierpnia 2017 r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci (Dz.U. z 2017 poz. 1635).

Zajęcia specjalistyczne będą realizowane w wymiarze do 5 godzin tygodniowo dla danego dziecka w zależności od jego potrzeb. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z ilością godzin przyznanych dziecku, ustalonych przez zespół diagnozujący wybrany przez Dyrektora Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Bełżycach ul. Fabryczna 2b, spośród specjalistów zakwalifikowanych do realizacji programu, według ustalonego harmonogramu zajęć. Termin realizacji usługi określa się do dnia 09.12.2022 r.
Zajęcia są prowadzone indywidualnie z dzieckiem i jego rodziną. W ramach zajęć psychologicznych, w celu rozwijanie kompetencji społecznych i komunikacyjnych niezbędnych dziecku do funkcjonowania w życiu społecznym zajęcia mogą być prowadzone w grupie, z udziałem rodzin dzieci lub innych dzieci objętych wsparciem. Liczba dzieci w grupie nie może przekraczać 3 (dotyczy to zajęć treningu umiejętności społecznych TUS). Zajęcia w grupie organizowane są w zależności od potrzeb rozwojowych dziecka zgodnie ze wskazaniami zespołu konsultacyjnego.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcy. Pod pojęciem godzina Zamawiający rozumie 60 minut. Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług dla dziecka lub na jego rzecz.
Koszty wynikające z zakresu realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca
w ramach określonego w ofercie wynagrodzenia stanowiącego maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Czas pracy poszczególnych specjalistów będzie ustalony zgodnie z potrzebami psychofizycznymi, rozwojowymi dzieci i ich rodzin. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby godzin przydzielonych Wykonawcom nie mniejszej niż 50% podstawowej liczby godzin określonej w umowie. Brak przydzielenia przez Zamawiającego danemu Wykonawcy pełnej liczby godzin określonej w umowie nie będzie skutkować ze strony Wykonawcy roszczeniem o wykonanie i zapłatę wynagrodzenia za pozostałą liczbę niezrealizowanych godzin.

Zamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 204 godzin
Zakres obowiązków psychologa:
• przeprowadzenie diagnozy wstępnej,
• udział w posiedzeniu zespołu konsultacyjnego, o którym mowa w Rozporządzeniu MEN z dnia 24 sierpnia 2017r. w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci ( Dz.U. z 2017 poz. 1635),
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka jeden raz w roku
w zakresie prowadzonych przez siebie zajęć,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka,
• planowanie dalszych działań w zakresie wspomagania rozwoju,
• organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców dziecka, prawnych opiekunów dziecka, opiekunów faktycznych dziecka (ich liczba nie może przekroczyć 15% ogółu godzin zrealizowanych z danym dzieckiem),
• prowadzenie wymaganej dokumentacji (rekomendacje zespołu konsultacyjnego, dziennika zajęć specjalistycznych, teczki indywidualnej dziecka),
• opracowanie i złożenie w wymaganym terminie miesięcznego i rocznego sprawozdania
z realizacji zajęć.
Ponadto:
• Ustalenie poziomu funkcjonowania dziecka na podstawie diagnozy zawartej w opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, a w przypadku braku w. w opinii na podstawie indywidualnej, wstępnej diagnozy zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami, w oparciu o informacje o wykryciu zagrożenia niepełnosprawnością lub niepełnosprawności, kierunku, zakresu i harmonogramu proponowanych działań w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny dziecka, lub innych zajęć specjalistycznych uwzględniających rozwijanie aktywności i uczestnictwa dziecka w życiu społecznym oraz eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego funkcjonowanie;
• Współpraca z rodziną dziecka w szczególności przez:
 udzielanie pomocy w zakresie kształtowania postaw i zachowań pożądanych w kontaktach
 z dzieckiem: wzmacnianie więzi emocjonalnej pomiędzy rodzicami i dzieckiem, rozpoznawanie zachowań dziecka i utrwalanie właściwych reakcji na te zachowania,
 udzielanie instruktażu i porad oraz prowadzenie konsultacji w zakresie pracy z dzieckiem,
• W przypadku braku opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, współpraca z właściwą Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną oraz udzielenie rodzicom pomocy w celu przeprowadzenia badań i ustalenia specjalistycznej diagnozy poziomu funkcjonowania dziecka;
• Opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną harmonogramu w wymiarze tygodniowym;
• Realizacja w ramach swoich kwalifikacji innych zadań ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno- opiekuńczego wynikających z potrzeb dziecka i jego rodziny, w tym
w szczególności:
 wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny innych form specjalistycznej pomocy,
 nawiązywanie współpracy z przedszkolem, inną formą wychowania przedszkolnego, do którego uczęszcza dziecko lub innymi podmiotami, w których dziecko jest objęte oddziaływaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności wszystkich oddziaływań wspomagających rozwój dziecka;
 nawiązywanie współpracy z podmiotem leczniczym w celu zdiagnozowania potrzeb dziecka wynikających z jego niepełnosprawności, zapewnienia mu wsparcia medyczno - rehabilitacyjnego i zalecanych wyrobów medycznych oraz porad i konsultacji dotyczących wspomagania rozwoju dziecka;
 nawiązywanie współpracy z jednostkami organizacyjnymi systemu wspierania rodziny
i pieczy zastępczej;
• Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej dziecku i jego rodzinie, wprowadzanie zmian w programie stosownie do potrzeb dziecka i jego rodziny oraz planowanie dalszych działań.
• Prowadzenie następującej dokumentacji:
a) indywidualny program, który określa w szczególności:
- sposób realizacji celów rozwojowych ukierunkowanych na poprawę funkcjonowania dziecka, wzmacnianie jego uczestnictwa w życiu społecznym i przygotowanie do nauki w szkole, eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających funkcjonowanie dziecka, w tym jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym;
- wsparcie rodziny dziecka w realizacji programu;
- sposób oceny postępów dziecka;
b) indywidualną teczkę dziecka, która zawiera:
- zgłoszenie rodzica do programu „Za życiem”;
- kwestionariusz wywiadu z rodzicami;
- wskazania zespołu konsultacyjnego;
- dokumentację medyczną;
- orzeczenia o kształceniu specjalnym, opinię o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju (jeśli dziecko takie posiada);
- dokumentację psychologiczną, pedagogiczną, logopedyczną;
- inne zasadne dokumenty;
c) rejestr poszczególnych zajęć z podpisem rodziców potwierdzających ich realizację;
d) miesięczne i roczne lub w przypadku wcześniejszego zakończenia zajęć, końcowe sprawozdanie z przeprowadzonych zajęć w terminie do 15 grudnia za rok zawierające w szczególności:
- opis wykonania zadania z wyszczególnieniem zrealizowanych działań;
- rzeczowe, liczbowe i jakościowe efekty zrealizowanych działań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” w zł:
1) znaczenie kryterium – 60% (60 pkt);
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 60 pkt
gdzie:
a) Lcena – liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;
b) Cmin – cena w ofercie z najniższą ceną;
c) C – cena w ofercie ocenianej.
2. Kryterium „Dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia”:
1) znaczenie kryterium – 40% (40 pkt);
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia”:
Zamawiający ustalił minimalne wymagane doświadczenie dla potwierdzania spełniania warunku w zakresie dotyczącym zawodowej w rozdziale XVII.2.a) SWZ. Warunek ten wymaga dysponowania co najmniej jedną osobą, która posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w wieku od 0 do 7 roku życia.
Ww. zakres nie jest punktowany w kryterium oceny ofert.

W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje, że osoba posiada doświadczenie większe niż minimalne wskazane w warunku udziału w postępowaniu otrzyma punkty w sposób następujący:
1) doświadczenie wynoszące powyżej 2 lat do 3 lat – 10 pkt,
2) doświadczenie wynoszące powyżej 3 lat do 4 lat – 20 pkt,
3) doświadczenie wynoszące powyżej 4 lat do 5 lat – 30 pkt,
4) doświadczenie wynoszące powyżej 5 lat do 6 lat – 40 pkt.
UWAGA.
1. Doświadczenie objęte kryterium oceny ofert będzie ocenianie na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 2.1 do SWZ.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą załącznika nr 2.1 do SWZ, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca nie wykazuje danych, na podstawie których możliwe jest przyznanie punktów w kryterium oceny ofert i przyzna Wykonawcy zero punktów.
3. W załączniku nr 2.1 do SWZ należy wskazać wszystkie dane wymagane w formularzu załączonym do SWZ.
4. Wymagane doświadczenie należy obliczyć tylko za okresy faktycznego świadczenia usługi w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w wieku od 0 do 7 roku życia. Dublujące się okresy doświadczenia można uwzględniać tylko jednokrotnie, czyli okresu pracy przy wykonywaniu dwóch zadań w tym samym czasie nie można podwójnie wliczać do okresu doświadczenia.
5. Dane wskazane w załączniku nr 2.1 do SWZ nie podlegają uzupełnieniu. Zamawiający ma prawo wezwać do wyjaśnienia informacji tam zawartych z zastrzeżeniem art. 223 ustawy Pzp.
6. Zamawiający informuje, że Wykonawca wezwany na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp do złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, nie będzie mógł wykazać się doświadczeniem wskazanym w celu uzyskania dodatkowych punktów. Wypełniając załącznik nr 2.1 do SWZ, w celu uzyskania dodatkowej punktacji, należy tam wskazać wyłącznie zadania dla uzyskania dodatkowej punktacji, bez zadań dla wykazania potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
7. W kryterium „Dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia” Zamawiający ocenia indywidualnie te osoby, które mają realizować zamówienie. Wykonawca zatem, wskazując dane osoby do oceny spełniania ww. kryterium musi skierować je do realizacji niniejszego zamówienia i te same osoby wskazać w zał. nr 2.1 do SWZ oraz załączniku 9 do SWZ.
8. W przypadku, gdyby w toku postępowania dokonana została zmiana osoby, która została podana jako osoba prowadząca zajęcia, oferta Wykonawcy której ta zmiana będzie dotyczyć, nie będzie mogła ostatecznie otrzymać żadnych punktów w kryterium dodatkowego doświadczenia – w takiej sytuacji dokonana zostanie aktualizacja rankingu ofert, z uwzględnieniem przyznania tej ofercie 0 punktów w kryterium dodatkowego doświadczenia osoby prowadzącej zajęcia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby prowadzącej zajęcia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dot. cz.I,II,III.
1. Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej.
2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która powinna posiadać:
a) kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela i kwalifikacje do prowadzenia zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (§ 15 ust. 4 pkt 1 i 3 Rozporządzenia MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2020 r. poz. 1289)
b) co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w wieku od 0 do 7 roku życia.
Uwaga:
1. Wymagane doświadczenie należy obliczyć tylko za okresy faktycznego świadczenia usługi w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w wieku od 0 do 7 roku życia. Dublujące się okresy doświadczenia można uwzględniać tylko jednokrotnie, czyli okresu pracy przy wykonywaniu dwóch zadań w tym samym czasie nie można podwójnie wliczać do okresu doświadczenia.
2. W przypadku Wykonawców zagranicznych uprawnienia równoważne do wyżej wskazanych zgodnie z zasadami określonymi we właściwych przepisach. Zamawiający dopuszcza osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe zdobyte w innych państwach z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia pod
warunkiem, że osoba prowadząca zajęcia będzie tylko jednokrotnie wskazana w danej części zamówienia. Oznacza to, że
jedna osoba może prowadzić zajęcia z logopedii/neurologopedii tylko w jednej części zamówienia (pod warunkiem
posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia).
W przypadku, gdy jedna osoba zostanie wskazana na więcej niż jedną część zamówienia, wszystkie oferty Wykonawcy
złożone na te części zamówienia zostaną odrzucone.Uwaga:
1. Wymagane doświadczenie należy obliczyć tylko za okresy faktycznego świadczenia usługi w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w wieku od 0 do 7 roku życia. Dublujące się okresy doświadczenia można uwzględniać tylko jednokrotnie, czyli okresu pracy przy wykonywaniu dwóch zadań w tym samym czasie nie można podwójnie wliczać do okresu doświadczenia.
2. W przypadku Wykonawców zagranicznych uprawnienia równoważne do wyżej wskazanych zgodnie z zasadami określonymi we właściwych przepisach. Zamawiający dopuszcza osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe zdobyte w innych państwach z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający
żąda wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu tych osób
stanowi Załącznik nr 9 do SWZ,

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przekazuje się w
postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,
wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,
potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w
jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wzory oświadczeń podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak
podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu stanowią odpowiednio Załącznik nr
7 i Załącznik nr 8 do SWZ.
Oferta musi zawierać załącznik nr 2.1 do SWZ stanowiący integralną część treści oferty, zawierający informacje niezbędne
do przyznania punktów w kryterium oceny ofert

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający
może żądać od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 4, jeżeli zamawiający może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do
tych dokumentów.
6. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o
których mowa w ust. 4, zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego
umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
7. Przepis ust. 6 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia publicznego.
8. Przepisy ust. 4-6 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach
określonych w art. 118 Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
4. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp w przypadku, o którym mowa w ust. 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór
oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1
Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków
udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.:
a) zmiany strony umowy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów,
b) zmiany umowy jeżeli nie jest możliwe zrealizowanie przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne
od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiły po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, ogłoszenia stanu epidemicznego, pandemii, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej.
2. Zmiany umowy można wprowadzić na zasadach określonych art. 454 i 455 ustawy Pzp.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają – pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z
okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.