Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00205766/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA ŻYWNOŚCI DLA ZESPOŁU SZKÓŁ – MAŁOPOLSKA SZKOŁA GOŚCINNOŚCI W MYŚLENICACH W OKRESIE 01.09.2022-31.12.2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół - Małopolska Szkoła Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ZDROJOWA 18
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zspmsgitcwmyslenicach/Article/get/id,179999.html#page=1
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNA DOSTAWA ŻYWNOŚCI DLA ZESPOŁU SZKÓŁ – MAŁOPOLSKA SZKOŁA GOŚCINNOŚCI W MYŚLENICACH W OKRESIE 01.09.2022-31.12.20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b083d5d-e884-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296420
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001425/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Sukcesywna dostawa żywności (8 części)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205766/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-05/06/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 490130,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach w okresie 01.09.2022-31.12.2022 .5.2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części:
Część 1: Dostawa mięsa i produktów mięsnych
5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 179176,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach w okresie 01.09.2022-31.12.2022 .5.2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części:
Część 2: Dostawa warzyw i owoców
5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 63876,72 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach w okresie 01.09.2022-31.12.2022 .5.2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części:
Część 3: Dostawa różnych artykułów spożywczych
5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 64485 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach w okresie 01.09.2022-31.12.2022 .5.2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części:
Część 4: Dostawa produktów mleczarskich
5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 122881,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach w okresie 01.09.2022-31.12.2022 .5.2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części:
Część 5: Dostawa mrożonek
5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 8018,40 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach w okresie 01.09.2022-31.12.2022 .5.2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części:
Część 6: Dostawa ryb
5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 29034,72 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach w okresie 01.09.2022-31.12.2022 .5.2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części:
Część 7: Dostawa pieczywa
5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811100-7 - Chleb
4.5.5.) Wartość części: 14340,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach w okresie 01.09.2022-31.12.2022 .5.2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części:
Część 8: Dostawa wyrobów cukierniczych
5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.5.) Wartość części: 12052,8 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157121,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157121,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157121,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁADY MIĘSNE SZUBRYT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343577582
7.3.3) Ulica: WĘGRZYNEK 50
7.3.4) Miejscowość: CHEŁMIEC
7.3.5) Kod pocztowy: 33-395
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY MIĘSNE "SZUBRYT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY MIĘSNE "SZUBRYT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157121,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61073 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61073 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61073 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-SAD KAROLINA HUDASZEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6812001205
7.3.3) Ulica: SIENKIEWICZA 36
7.3.4) Miejscowość: MYSLENICE
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61073 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia Sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół – Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach w okresie 01.09.2022-31.12.2022 - Część 3: Dostawa różnych produktów spożywczych, z uwagi na fakt, iż jeden z wykonawców uchylił się od podpisania umowy a druga oferta złożona w niniejszym postępowaniu podlegał odrzuceniu (art. 255 pkt 2).
W niniejszym postępowaniu przetargowym wpłynęły dwie oferty. Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę, dnia 25.07.2022r. uchylił się od podpisania umowy. Termin związania ofertą upłynął 20.07.2022r. Zamawiający ponownie dokonał oceny złożonych ofert i dnia 28.07.2022r. skierował zapytanie do firmy Trans-Sad Karolina Hudaszek Myślenice o wyrażenie zgody na wybór oferty po upływie terminu związania ofertą. Wykonawca pismem z dnia 03.08.2022 nie wyraził zgody na wybór jego oferty po terminie związania ofertą, z uwagi na cyt. drastyczny wzrost cen na produkty zawarte w ofercie przetargowej z dnia 20 czerwca 2022. Tym samym oferta podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61460,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65803,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88521 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88521 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88521 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8680000752
7.3.3) Ulica: WYGODA 147
7.3.4) Miejscowość: BOCHNIA
7.3.5) Kod pocztowy: 32-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88521 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2022-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8036 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8036 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8036 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GALLOD-HURT BRONISŁAW KŁÓSEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681250161
7.3.3) Ulica: LESZCZYNA 159
7.3.4) Miejscowość: TRZCIANA
7.3.5) Kod pocztowy: 32-733
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8036 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2022-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29892,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29892,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29892 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GALLOD-HURT BRONISŁAW KŁÓSEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681250161
7.3.3) Ulica: LESZCZYNA 159
7.3.4) Miejscowość: TRZCIANA
7.3.5) Kod pocztowy: 32-733
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29892 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2022-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12755 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12755 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12755 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIEKARNIA GÓRALSKA IECZYSŁAW MARSZALIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351275708
7.3.3) Ulica: PCIM 1389
7.3.4) Miejscowość: PCIM
7.3.5) Kod pocztowy: 32-432
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12755 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2022-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10044 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10044 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10044 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIEKARNIA GÓRALSKA MIECZYSŁAW MARSZALIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351275708
7.3.3) Ulica: PCIM 1389
7.3.4) Miejscowość: PCIM
7.3.5) Kod pocztowy: 32-432
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Mieczysław Marszalik Piekarnia Góralska
jakie przetargi wygrała firma
Mieczysław Marszalik Piekarnia Góralska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10044 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Dostawy endoprotez
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego w Jaworniku
- Dostawa produktów spożywczych dla Szkoły Podstawowej Nr 3 w Myślenicach
- Wykonywanie czynności inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego: Dostosowanie budynków ZS-MSG w Myślenicach do wymagań p.poż. wraz z oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym: ZiW.
- Kompleksowa obsługa ratownictwa wodnego Krytej Pływalni "Aquarius" Myślenickiego Ośrodka Kultury i Sportu w Myślenicach przy ul. Ogrodowej 19 w okresie 1.01.2025-31.12.2025.
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.