Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00252609/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup szczepionek do zabezpieczenia dzieci urodzonych przez matki zakażone wirusem HIV. Części: 1÷11. Postępowanie znak: ZZP.ZP.411.94.2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010705939
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 155
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-326
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.kowalski@zzpprzymz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzpprzymz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzpprzymz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup szczepionek do zabezpieczenia dzieci urodzonych przez matki zakażone wirusem HIV. Części: 1÷11. Postępowanie znak: ZZP.ZP.411.94.20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83fbd3e1-0522-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252609
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.ZP.411.94.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 138888,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczepionka przeciw meningokokom grupy B (rDNA), złożona,absorbowana na wodorotlenku glinu do czynnego uodpornienia
przeciwko IChM wywołanej przez meningokoki grupy B, zawiera
3 rekombinowane białka: NHBA, NadA i fHbp po 50 mikrogramów oraz
pecherzyki błony zewnętrznej (OMV) ze szczepu NZ 98/254 - białko
zawierające PorA P1.4. - 25 mikrogramów. Preparat ten można stosować
u dzieci po ukończeniu 2 miesiąca życia, młodzieży i dorosłych. Zawiesina
do wstrzyknięć w ampułko-strzykawce 0,5 ml w liczbie 136 dawek
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 48148,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rekombinowana szczepionka przeciwko wirusowemu zapaleniu wątrobytypu B w postaci zawiesiny do wstrzykiwań zawierająca 20μg
oczyszczone antygeny powierzchniowego wirusa HBs w 0,5 ml
absorbowanego na wodorotlenku glinu, uzyskiwanego z hodowli komórek
drożdży (Saccharomyces cerevisiae)
Wskazania: Szczepionka stosowana jest w celu uzyskania czynnej odporności
przeciwko zakażeniu wszystkimi znanymi podtypami HBV , dla pacjentów
powyżej 16 roku życia narażonych na zakażenie HBV lub wymagających
doszczepiania w liczbie 20 dawek
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 7870,37 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczepionka dla dzieci przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu A(WZW A) zawiesina zawierająca inaktywowane wirusy zapalenia wątroby typu A. Każda dawka szczepionki jest standaryzowana na zawartość
antygenu wirusowego , która nie może być mniejsza niż 720 jednostek
ELISA w 0,5 ml zawiesiny.Wskazania:Szczepionkę stosuje się w celu
uzyskania czynnej odporności przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby
typu A (WZW A) dla dzieci od ukończenia 1-go roku życia do 18 roku życia
narażonych na zakażenie wirusem HAV w liczbie 47 dawek
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 5555,56 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Skojarzona szczepionka przeciwko błonicy, tężcowi, krztuścowi,inaktywowanemu wirusowi polio i Haemophilus influenzae. Zawierająca
toksoid błoniczy, toksoid teżcowy, inaktywowany wirus polio (3 typy) oraz
otoczkowy H. influenzae typu b (Hib).
Wskazania: Szczepionka opisana powyżej jest wskazana do aktywnego
uodporniania dzieci od 2 miesiąca życia przeciwko błonicy, tężcowi,
krztuścowi, polio i H. inflenzae typu b - w schemacie szczepienia
pierwotnego (3 dawki) i uzupełniającego ( 1 dawka)- ampułkostrzykawka z
igłą w liczbie 92 dawek
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 8333,33 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Polisacharydowa skoniugowana szczepionka przeciwko meningokokomgrupy C (absorbowana); skoniugowana z toksoidem tężcowym. Skład
substancji czynnej: Neisseria meningitidis grupy C (szczep C11) = 10 μg ;
sprzężony z toksoidem tężcowym 10-20 μg, absorbowany na
wodorotlenku glinu 0,5 mg AL3+, polisacharyd (O-deacetylowany).
Ampułkostrzykawki po 0,5 ml w liczbie 8 dawek
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 11111,11 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczepionka skoniugowana przeciw meningokokom z grup: A, C, W-135 oraz Y (każdy składnik po 5 mikrogramów), skoniugowane z toksoidemtężcowym jako nośnikiem białkowym - 44 mikrogramy. Opakowanie dla
jednego dziecka zawiera: 1 fiolka: proszek plus 1 ampułkostrzykawka z
rozpuszczalnikiem = 1 dawka (0,5 ml). Czynne uodparnianie osób w wieku powyżej 12 miesięcy w liczbie 111 dawek
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 20833,33 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poliwalentna szczepionka pneumokokowa, 13 walentna, adsorbowanaszczepionka polisacharydowa, koniugowana, przeciwko pneumokokom,
obejmująca serotypy polisacharydowe Streptococcus pneumoniae 1,3,4,5,
6A, 6B,7F,9V,14,18C,19A,19F,23F,każdy skoniugowany z białkiem
nośnikowym. Wskazania: Uodpornienie czynne w zapobieganiu chorobie
wywołanej przez Streptococcus pneumoniae.
Zawiesina do wstrzyknięć ampułko-sktrzykawka zawierająca 1 dawkę (0,5
ml). Przeznaczonego do stosowania u dzieci od 6-ego tygodnia życia do 5-
tego roku życia w liczbie 75 dawek
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 21296,30 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Liofilizowana szczepionka zawierająca żywe atenuowane wirusy Varicellazoster (szczep Oka) w ilości nie mniej niż 2000 PFU.
Wskazania : dla osób zdrowych do czynnego uodparniania przeciw ospie
wietrznej (od 9 mies. życia).fiolka z liofilizatem + ampułkostrzykawka z
rozpuszczalnikiem w liczbie 22 dawek
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 1111,11 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczepionka stosowana u mężczyzn i kobiet w wieku dziewięciu lat istarszych w celu ochrony przed chorobami spowodowanymi przez HPV.
Zawiera wysoko oczyszczone, niezakaźne białka dla każdego z typów
wirusa brodawczaka ludzkiego (6, 11, 16, 18, 31, 33, 45, 52 i 58) w
ampułkostrzykawkach z tłokiem po 0,5 ml. Poza wirusami HPV zawiera
białko L1 w postaci wirusopodobnych cząsteczek wytwarzanych w
komórkach drożdży (Saccharomyces cerevisiae CANADE 3C-5 (Szczep
1895)) technologią rekombinacji DNA adsorbowane na adiuwancie,
amorficznym hydroksyfosforanosiarczanie glinu (0,5 miligrama Al) w liczbie 20 dawek
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 1759,26 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczepionka zawierająca toksoid błoniczy , toksoid tężcowy , trzyoczyszczone antygeny krztuśca , trzy typy inaktywowanego wirusa polio
oraz oczyszczone składniki Haemophilus influenzae typu B (Hib) i
oczyszczony białkowy antygen HBs
Wskazania:SzczepionB4:B12ka opisana powyżej jest wskazana do
aktywnego uodpornienia dzieci od 2 miesiąca życia przeciwko błonicy ,
tężcowi , krztuścowi, Poliomyelitis i zakażeniom Haemophilus influenzae
typu B (Hib) wirusowemu zapaleniu wątroby typu B – w schemacie
szczepienia pierwotnego ( 3 dawki) uzupełniającego (1 dawka) w liczbie 40 dawek
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 6018,52 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczepionka przeciwko pneumokokom, polisacharydowa, roztwór dowstrzykiwań (0,5 ml) podawana domięśniowo lub podskórnie. Zawiera po
25 μg polisacharydu otoczkowego każdego z 23 serotypów Streptococcus
pneumoniae: 1, 2, 3, 4, 5, 6B, 7F, 8, 9N, 9V, 10A, 11A, 12F, 14, 15B, 17F,
18C, 19F, 19A, 20, 22F, 23F, 33F. Podawana w zakażeniach o
właściwościach przeciwinfekcyjnych, stosowana u pacjentów powyżej 2
roku życia w celu zapobiegania zakażeniom wywołanym przez
Streptococcus pneumoniae. Wskazania: do czynnego uodporniania
przeciw zakażeniom wywoływanym przez pneumokoki w liczbie 30 dawek
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 6851,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52338,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52338,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52338,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK SERVICES Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254227
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52338,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5621,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5621,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5621,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK SERVICES Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254227
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5621,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22422,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29415,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22422,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22422,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19317,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19317,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19317,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tramco Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242625887
7.3.4) Miejscowość: Płochocin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19317,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych produktów farmaceutycznych
- Dostawa leków i szczepionek sygnatura sprawy: 47-W-D-11-2024
- ZP/03/ 2024 "Sprzedaż i dostawa szczepionek dla "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o."
- Zakup i dostawa szczepionek-cz3
- dostawa leków.
- Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
więcej: Szczepionki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.