Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00229025/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
- 2022/BZP 00239451/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-05
- 2022/BZP 00244255/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-07
- 2022/BZP 00245873/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Na sukcesywne dostawy akcesoriów laparoskopowych, artroskopowych i ortopedycznych dla potrzeb ortopedii i chirurgii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670997773
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jędrzeja Śniadeckiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Lipsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483783510
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallipsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzzoz-lipsko.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spzzoz-lipsko.bip.gov.pl/search/publiccontracts/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Na sukcesywne dostawy akcesoriów laparoskopowych, artroskopowych i ortopedycznych dla potrzeb ortopedii i chirurgii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4d52cea-f774-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025911/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 sukcesywne dostawy wyrobów medycznych dla potrzeb ortopedii i chirurgii laparoskopowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229025/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/10/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130311,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Ostrza do piły oscylacyjnej System 6 firmy Stryker szerokośc ostrza 25mm, grubość ostrza 1.24mm, głębokość cięcia 98.5 szt 401..2 Ostrza do piły oscylacyjnej System 6 firmy Stryker typu Dual-Cut - szerokośc ostrza 25mm, grubość ostrza 1,47mm, głębokość cięcia 90mm- szerokośc ostrza 25mm, grubość ostrza 1,37mm, głębokość cięcia 90mm szt 30
1.3 Ostrza do piły oscylacyjnej System 6 firmy Stryker - szerokośc ostrza 9mm, grubość ostrza 0,38mm, głębokość cięcia 12mm szt 10
1.4 Ostrza do piły oscylacyjnej System 6 firmy Stryker do wyboru z katalogu szt 20
1.5 Pojemnik sterylny na akumulator do wiertarki i piły oscylacyjnej system 6 firmy Stryker szt 2
1.6 Akumulator niesterylny, sterylny do wiertarki i piły oscylacyjnej System 6 firmy Stryker szt 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183000-6 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 18400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1 Dren jednorazowy do pompy artroskopowej FloSteady firmy STRYKER szt 352.2 Ostrza do Shavera artroskopowego - uchwyt Formula firmy STRYKER. Średnica ostrza kodowana kolorem, funkcja doboru optymalnych nastaw pracy konsoli, rozpoznawanie ostrza:- Aggressive Plus 4mm, 5mm- Tomcat 4mm; 5mm szt 35
2.3 Ostrza do Shavera artroskopowego - uchwyt Formula firmy STRYKER. Średnica ostrza kodowana kolorem, funkcja doboru optymalnych nastaw pracy konsoli, rozpoznawanie ostrza:- Resector 4mm, 5mm- Barrel Burs 4mm , 5mm- Round Burs 4mm , 5mm szt 5
2.4 Dren silikonowy wielorazowy w torze płukania do pompy laparoskopowej P102 szt 3
2.5 Dren silikonowy do insuflatora PneumoSure firmy Stryker szt 1
2.6 Jednorazowa pompa laparoskopowa z końcówką ssąco-płuczącą szt 6
2.7 Optyka laparoskopowa wysokiej rozdzielczości średnica 10mm, kąt 0 stopni (możliwość zwrotu uszkodzonej optyki laparoskopowej) szt 1
2.8 Światłowód średnica 5mm do źródła światła firmy Stryker szt 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183000-6 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 30361,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 "Zamknięty układ ssacy z niskim podciśnieniem do bezpośredniej autotransfuzji pooperacyjnej, jałowy i pozbawiony pirogenów:- końcówka wciskowa dla drenów zwiększająca się schodkowo od Ch 10 do Ch 14;
- butelka Redona z przeciw zwrotną zastawką o pojemności 350 ml
- możliwość podawania w iniekcji antykoagulantów;
- przywieszka na butelce ssącej oraz miejsce na workach transfuzyjnych do zapisu danych pacjenta;
- dwa bliżniacze porty w butelce ssącej umożliwiające jednoczesne podłączenie dwóch worków do autotransfuzji;
- filtr do krwi z cewnikiem do przetaczania;
- dwa worki do autotransfuzji o pojemności 600 ml;
- dwa dreny typu Redon z trokarami w rozmiarach Ch14" szt 150
4.5.3.) Główny kod CPV: 33194220-4 - Wyroby do transfuzji krwi
4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Implanty cementowe stawu biodrowego zawierające gentamycynę wzmocnione stalą nierdzewną. Sterylny szt 24.2 Jednorazowy system do jednoczesnego ssania i płukania kości, z możliwością przełączania pomiędzy wysoką lub niską prędkością dostarczania płynów, z zasilaniem umieszczonym poza rękojeścią, w zestawie z dwoma końcówkami. Sterylny szt 35
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 11550,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 "Syntetyczny substytut kości składający się z hydroksypatytu i beta-fosforanu trójwapniowego do samodzielnego wypełniania ubytków kostnych, kości gąbczastych oraz uzupełnienia objętości przeszczepu kości autogennej w kręgosłupie:- sterylnie pakowany i dodatkowo zabezpieczony w plastikowe opakowanie - gotowy natychmiast do użycia;
- granulat kostny (co najmniej 2 średnice granulatu w zestawie śr. 2 mm - 3 mm, 3,35 mm <, opakowanie a`5g)" szt 10
5.2 "Syntetyczny substytut kości składający się z hydroksypatytu i beta-fosforanu trójwapniowego do samodzielnego wypełniania ubytków kostnych, kości gąbczastych oraz uzupełnienia objętości przeszczepu kości autogennej w kręgosłupie:
- sterylnie pakowany i dodatkowo zabezpieczony w plastikowe opakowanie - gotowy natychmiast do użycia;
- granulat kostny (co najmniej 2 średnice granulatu w zestawie śr. 2 mm - 3 mm, 3,35 mm <,- op. a` 10g" szt 10
5.3 Bloczek kostny dający się kształtować skalpelem do wypełniania ubytkow kostnych. Preferowana wielkość 1x1x1cm, pakowany sterylnie i pojedynczo aby uzyskać oszczędne gospodarowanie szt 10
5.4 Bloczek kostny dający się kształtować skalpelem do wypełniania ubytkow kostnych. Preferowana wielkość 2x2x1cm, pakowany sterylnie i pojedynczo aby uzyskać oszczędne gospodarowanie szt 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 33697110-6 - Cementy do rekonstrukcji kości
4.5.5.) Wartość części: 34000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9520015337
7.3.3) Ulica: Poleczki 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28338,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28338,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28338,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9520015337
7.3.3) Ulica: Poleczki 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28338,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubmedical Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462561430
7.3.3) Ulica: Anny Walentynowicz 34
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-328
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBMEDICAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LUBMEDICAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13419,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13419,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13419,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubmedical Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462561430
7.3.3) Ulica: Anny Walentynowicz 34
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-328
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBMEDICAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LUBMEDICAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13419,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16308,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16308,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ChM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661176019
7.3.3) Ulica: Lewickie 3b
7.3.4) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny
7.3.5) Kod pocztowy: 16-061
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16308,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI LIPSKO
- Na sukcesywną sprzedaż artykułów spożywczych w postaci mięsa i wędlin
- Wykonanie prac projektowych dla planowanych inwestycji na drogach powiatowych na terenie powiatu lipskiego (5 zadań)
więcej: przetargi LIPSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów do operacji ortopedycznych - implanty, kotwice
- zakup i dostawy implantów urazowych
- Dostawa implantów ortopedycznych
- Dostawa i depozyt wyrobów do implantacji
- Dostawa sprzętu jednorazowego, implantów ortopedycznych, środków do dezynfekcji maszynowej
- Dostawa Implantów - Zestaw do przezskórnej wertebroplastyki
więcej: Dodatkowe wyroby ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.