eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipskoNa sukcesywne dostawy akcesoriów laparoskopowych, artroskopowych i ortopedycznych dla potrzeb ortopedii i chirurgii



Ogłoszenie z dnia 2022-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Na sukcesywne dostawy akcesoriów laparoskopowych, artroskopowych i ortopedycznych dla potrzeb ortopedii i chirurgii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670997773

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jędrzeja Śniadeckiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Lipsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483783510

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallipsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzzoz-lipsko.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spzzoz-lipsko.bip.gov.pl/search/publiccontracts/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Na sukcesywne dostawy akcesoriów laparoskopowych, artroskopowych i ortopedycznych dla potrzeb ortopedii i chirurgii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4d52cea-f774-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296552

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025911/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 sukcesywne dostawy wyrobów medycznych dla potrzeb ortopedii i chirurgii laparoskopowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229025/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/10/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130311,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Ostrza do piły oscylacyjnej System 6 firmy Stryker szerokośc ostrza 25mm, grubość ostrza 1.24mm, głębokość cięcia 98.5 szt 40
1..2 Ostrza do piły oscylacyjnej System 6 firmy Stryker typu Dual-Cut - szerokośc ostrza 25mm, grubość ostrza 1,47mm, głębokość cięcia 90mm- szerokośc ostrza 25mm, grubość ostrza 1,37mm, głębokość cięcia 90mm szt 30
1.3 Ostrza do piły oscylacyjnej System 6 firmy Stryker - szerokośc ostrza 9mm, grubość ostrza 0,38mm, głębokość cięcia 12mm szt 10
1.4 Ostrza do piły oscylacyjnej System 6 firmy Stryker do wyboru z katalogu szt 20
1.5 Pojemnik sterylny na akumulator do wiertarki i piły oscylacyjnej system 6 firmy Stryker szt 2
1.6 Akumulator niesterylny, sterylny do wiertarki i piły oscylacyjnej System 6 firmy Stryker szt 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183000-6 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 18400,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1 Dren jednorazowy do pompy artroskopowej FloSteady firmy STRYKER szt 35
2.2 Ostrza do Shavera artroskopowego - uchwyt Formula firmy STRYKER. Średnica ostrza kodowana kolorem, funkcja doboru optymalnych nastaw pracy konsoli, rozpoznawanie ostrza:- Aggressive Plus 4mm, 5mm- Tomcat 4mm; 5mm szt 35
2.3 Ostrza do Shavera artroskopowego - uchwyt Formula firmy STRYKER. Średnica ostrza kodowana kolorem, funkcja doboru optymalnych nastaw pracy konsoli, rozpoznawanie ostrza:- Resector 4mm, 5mm- Barrel Burs 4mm , 5mm- Round Burs 4mm , 5mm szt 5
2.4 Dren silikonowy wielorazowy w torze płukania do pompy laparoskopowej P102 szt 3
2.5 Dren silikonowy do insuflatora PneumoSure firmy Stryker szt 1
2.6 Jednorazowa pompa laparoskopowa z końcówką ssąco-płuczącą szt 6
2.7 Optyka laparoskopowa wysokiej rozdzielczości średnica 10mm, kąt 0 stopni (możliwość zwrotu uszkodzonej optyki laparoskopowej) szt 1
2.8 Światłowód średnica 5mm do źródła światła firmy Stryker szt 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183000-6 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 30361,25 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 "Zamknięty układ ssacy z niskim podciśnieniem do bezpośredniej autotransfuzji pooperacyjnej, jałowy i pozbawiony pirogenów:
- końcówka wciskowa dla drenów zwiększająca się schodkowo od Ch 10 do Ch 14;
- butelka Redona z przeciw zwrotną zastawką o pojemności 350 ml
- możliwość podawania w iniekcji antykoagulantów;
- przywieszka na butelce ssącej oraz miejsce na workach transfuzyjnych do zapisu danych pacjenta;
- dwa bliżniacze porty w butelce ssącej umożliwiające jednoczesne podłączenie dwóch worków do autotransfuzji;
- filtr do krwi z cewnikiem do przetaczania;
- dwa worki do autotransfuzji o pojemności 600 ml;
- dwa dreny typu Redon z trokarami w rozmiarach Ch14" szt 150

4.5.3.) Główny kod CPV: 33194220-4 - Wyroby do transfuzji krwi

4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Implanty cementowe stawu biodrowego zawierające gentamycynę wzmocnione stalą nierdzewną. Sterylny szt 2
4.2 Jednorazowy system do jednoczesnego ssania i płukania kości, z możliwością przełączania pomiędzy wysoką lub niską prędkością dostarczania płynów, z zasilaniem umieszczonym poza rękojeścią, w zestawie z dwoma końcówkami. Sterylny szt 35

4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.5.5.) Wartość części: 11550,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 "Syntetyczny substytut kości składający się z hydroksypatytu i beta-fosforanu trójwapniowego do samodzielnego wypełniania ubytków kostnych, kości gąbczastych oraz uzupełnienia objętości przeszczepu kości autogennej w kręgosłupie:
- sterylnie pakowany i dodatkowo zabezpieczony w plastikowe opakowanie - gotowy natychmiast do użycia;
- granulat kostny (co najmniej 2 średnice granulatu w zestawie śr. 2 mm - 3 mm, 3,35 mm <, opakowanie a`5g)" szt 10
5.2 "Syntetyczny substytut kości składający się z hydroksypatytu i beta-fosforanu trójwapniowego do samodzielnego wypełniania ubytków kostnych, kości gąbczastych oraz uzupełnienia objętości przeszczepu kości autogennej w kręgosłupie:
- sterylnie pakowany i dodatkowo zabezpieczony w plastikowe opakowanie - gotowy natychmiast do użycia;
- granulat kostny (co najmniej 2 średnice granulatu w zestawie śr. 2 mm - 3 mm, 3,35 mm <,- op. a` 10g" szt 10
5.3 Bloczek kostny dający się kształtować skalpelem do wypełniania ubytkow kostnych. Preferowana wielkość 1x1x1cm, pakowany sterylnie i pojedynczo aby uzyskać oszczędne gospodarowanie szt 10
5.4 Bloczek kostny dający się kształtować skalpelem do wypełniania ubytkow kostnych. Preferowana wielkość 2x2x1cm, pakowany sterylnie i pojedynczo aby uzyskać oszczędne gospodarowanie szt 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 33697110-6 - Cementy do rekonstrukcji kości

4.5.5.) Wartość części: 34000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9520015337

7.3.3) Ulica: Poleczki 35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-822

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28338,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28338,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28338,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9520015337

7.3.3) Ulica: Poleczki 35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-822

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28338,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubmedical Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462561430

7.3.3) Ulica: Anny Walentynowicz 34

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-328

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13419,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13419,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13419,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubmedical Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462561430

7.3.3) Ulica: Anny Walentynowicz 34

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-328

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13419,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16308,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16308,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ChM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661176019

7.3.3) Ulica: Lewickie 3b

7.3.4) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny

7.3.5) Kod pocztowy: 16-061

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16308,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.