eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczynaDostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PSZCZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276291963

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Sygietyńskiego 20

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 322128068

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzdpszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpszczyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzd-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f469728f-4082-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296567

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000443/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260885/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD-ZP-BJ.2711.29.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 156375,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych tj. rozsypywania i zwalczania śliskości w maksymalnej łącznej ilości 450 Mg.

Oferowana sól musi spełniać następujące parametry techniczne:
Opakowanie - luzem
Postać - sypka, krystaliczna
Kolor - biały, biało – szary
Zawartość NaCl - min 90%
Zawartość K4Fe(CN)6 - min 20 mg/kg
Zawartość H2O - max 3,0%
Zawartość części nierozpuszczalnych w wodzie - max 8%
Ziarnistość - jednorodna 1 do 6 mm
Nadziarno powyżej 6 mm - max 10%
Podziarno poniżej 1 mm - max 20%

Oferowana sól drogową musi posiadać aktualną, pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów oraz aktualny atest Państwowego Zakładu Higieny, których kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem należy przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.

Ilość dostarczanej soli uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych i wyniesie maksymalnie 450 Mg. Zamawiający zastrzega, że podana ilość jest wielkością szacunkową. Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnej ilości soli Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu z tego tytułu. Zamawiający gwarantuje zakup soli w minimalnej ilości 250 Mg.

Wykonawca będzie realizował partie dostawy w ilościach określonych przez Zamawiającego w indywidualnych zleceniach. Zlecenie wykonania dostawy przekazywane będzie każdorazowo emailem lub faksem. Dostawa soli każdorazowo musi być zrealizowana w terminie nie dłuższym niż zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187636,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187636,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187636,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu Usług "Wojtex" Wojciech Pasich

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 795-100-49-75

7.3.3) Ulica: Junacka 25/2

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-237

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187636,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.