Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00266203/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie w roku szkolnym 2022/2023 usług transportu uczniów i dzieci niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki do i z jednostek oświatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZARZĄD OŚWIATY W BRUSACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001113261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Brusy
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-632
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 523952920
1.5.8.) Numer faksu: 523952930
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzo@brusy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gzobrusy.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie w roku szkolnym 2022/2023 usług transportu uczniów i dzieci niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki do i z jednostek oświatowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1eac539-0752-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296574
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034937/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266203/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr GZO.261.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie w roku szkolnym 2022/2023 usług transportu uczniów i dzieci niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki do i z jednostek oświatowych” z podziałem na następujące części:CZĘŚĆ 1
Nazwa i adres jednostki oświatowej, do/z której będą przewożeni uczniowie:
Zespół Szkół Specjalnych w Chojnicach
ul. Jana Pawła II 11, 89-600 Chojnice
2. Szczegółowy opis, wielkości i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 96937,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie w roku szkolnym 2022/2023 usług transportu uczniów i dzieci niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki do i z jednostek oświatowych” z podziałem na następujące części:CZĘŚĆ 2
Nazwa i adres jednostki oświatowej, do/z której będą przewożeni uczniowie:
Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy w Trzebuniu
Trzebuń 50, 83-425 Dziemiany
2. Szczegółowy opis, wielkości i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 16157,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149655,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149655,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149655,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep Spożywczo Przemysłowy Transport Osób Lucyna Pick
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5550011224
7.3.3) Ulica: Czapiewice 4
7.3.4) Miejscowość: Czapiewice
7.3.5) Kod pocztowy: 89-632
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sklep spożywczo-przemysłowy, transport osób, Lucyna Pick
jakie przetargi wygrała firma
Sklep spożywczo-przemysłowy, transport osób, Lucyna Pick
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149655,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotową część postępowania unieważniono, ponieważ oferta Wykonawcy posiadająca najniższą cenę przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia
INNE PRZETARGI BRUSY
więcej: przetargi BRUSY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowozy do Stolicy eXperymentu na potrzeby realizacji projektu Wsparcie rozwoju edukacji w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Gniezna
- Dowóz dzieci i dorosłych niepełnosprawnych z terenu gminy Kosakowo do placówek oświatowych i z powrotem w 2025 r.
- "Usługi transportu sanitarnego polegające na wykonywaniu przewozów osób, w tym dzieci od 1 miesiąca życia do 18 roku życia, środkami transportu specjalistycznego"
- Usługa transportu sanitarnego pacjentów i krwi
- Usługa dowozu dzieci i młodzieży szkolnej z terenu gminy Wicko do Szkoły Podstawowej w Szczenurzy w roku szkolnym 2024/2025'
- Świadczenie usług transportu sanitarnego
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.