eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełżyceZakup koparko - ładowarki na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup koparko - ładowarki na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029263

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Bełżyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdplublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdplublin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0275e69c-3c89-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup koparko - ładowarki na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0275e69c-3c89-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296620

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004637/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup koparko - ładowarki na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255568/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BiZP.2720-14/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 446920,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup koparko -ładowarki na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie”, zgodnie z poniższym opisem:
1. Pojazd fabrycznie nowy – rok produkcji 2021, spełniający wymagania pojazdu do-puszczonego do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami- Prawo o ruchu drogowym,
2. Główne elementy napędowe pojazdu tj. silnik, skrzynia biegów, mosty napędowe wyprodukowane przez jednego producenta,
3. Koparko – ładowarka musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego, którego parametry zostały zmienione pod kątem spełnienia wymagań niniejszego postępowania,
4. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia aktualnego certyfikatu CE, instrukcji obsłu-gi
w języku polskim oraz katalogu części zamiennych na oferowaną koparko– ładowarkę,
5. Dostawa pojazdu do siedziby Zamawiającego – Bełżyce, ul. Żeromskiego 3.
6. Wykonawca musi być autoryzowanym przedstawicielem producenta pojazdu na terenie Polski co powinien poświadczyć odpowiednim dokumentem, w momencie dostawy przedmiotu zamówienia.
7. Układ napędowy:
a) Silnik wysokoprężny o pojemności 3,5 – 4,8 litra spełniający normy EU Stage V,
b) Moc maksymalna wg ISO 14396 minimum 70 kW,
c) Skrzynia biegów półautomatyczna Power Shift, przełączalna pod obciążeniem, minimum cztery biegi do przodu i trzy do tyłu,
d) Pełna, 100% blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu,
e) Napęd na cztery koła załączany z konsoli w kabinie z możliwością rozłączenia napędu na jedną oś,
f) Wspomaganie układu kierowniczego,
g) Przednia oś skrętna,
h) Przedni most wahliwy,
i) Zbiornik paliwa minimum 150 litrów,
j) Rozmiar kół: przód 20”, tył 26”,
k) Masa eksploatacyjna do 9000 kg,
l) Prędkość maksymalna pojazdu na poziomie 41,8 km/h.
8. Układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o zmiennym wydatku i parametrach pracy: przepływ maksymalny minimum 160l/min. i ciśnieniu maksymalnym minimum 250 bar.
9. Kabina operatora zamknięta, wyciszona z wentylacją, klimatyzacją i ogrzewaniem, spełniająca normy ROPS/FOPS, fotel operatora z zawieszeniem pneumatycznym z pasem bezpieczeństwa, matą podłogową, drzwiami z obu stron, odchylaną kolum-ną kierowniczą, wyposażona w wycieraczki szyb oraz minimum dwa lusterka zewnętrzne,
10. Oświetlenie robocze LED min. 4 szt. z przodu i 4 szt. z tyłu kabiny,
11. Oświetlenie drogowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o ruchu drogowym.
12. Ramię koparkowe:
a) Sterowanie ramieniem koparkowym za pomocą joystików,
b) Możliwość zmiany układu sterowania iso/sae
c) Możliwość przesuwu bocznego ramienia koparkowego,
d) Blokada transportowa wysięgnika i obrotu,
e) Zasięg na poziomie gruntu minimum 6500mm,
f) Maksymalna głębokość kopania minimum 5700mm,
g) Kąt obrotu łyżki minimum 205 stopni,
h) Szybkozłącze koparkowe mechaniczne,
i) Łyżka koparkowa o szerokości 600mm (tolerancja 20mm),
j) Łyżka skarpowa stała o szerokości min 1600mm,
k) Dedykowana, osobna instalacja hydrauliczna do łyżki skarpowej hydraulicznej umożliwiająca jednoczesną pracę wszystkich funkcji
13. Ramię ładowarkowe:
a) Sterowanie ramieniem ładowarkowym za pomocą dźwigni mechanicznej lub joystików,
b) Układ równoległego podnoszenia,
c) Funkcja automatycznego powrotu łyżki do ładowania,
d) Układ amortyzacji ramienia w czasie jazdy,
e) Maksymalna wysokość sworznia przegubu łyżki minimum 3450mm
f) Udźwig na maksymalnej wysokości minimum 3300 kg,
g) Łyżka ładowarki wielofunkcyjna o pojemności 1,0-1,1m3, otwierana z zębami,
h) Widły do palet na łyżce ładowarki
14. Dodatkowe wyposażenie:
a) Gumowe podkładki stabilizatorów,
b) Błotniki na wszystkich kołach,
c) Dodatkowa metalowa osłona wału napędowego
d) Metalowe osłony tylnych lamp,
e) Gaśnica, smarownica, podstawowy zestaw narzędzi, lampa ostrzegawcza w kolo-rze pomarańczowym,
f) Na prawych i lewych drzwiach ma się znajdować oznakowanie w formie naklejki zawierającej następującą treść: „Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s
w Bełżycach”, szczegóły tj. rozmiar napisu, kolor zostanie uzgodnione po wyłonie-niu Wykonawcy.
g) Oznakowanie tyłu pojazdu trójkątem ostrzegawczym
h) Oznakowanie tylnej części maszyny znakami C-10 i A-14
i) System GPS umożliwiający monitoring pracy maszyny.
3.2. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi podstawowej dla przedstawicieli Zamawiającego, tj. wyznaczonych przez Zamawiającego kierowców/ operatorów, które odbędzie się w ciągu 1 dnia roboczego, po przekazaniu pojazdu. Protokół z przeprowadzonego szkolenia z zakresu obsługi podstawowej wraz z adnotacją o osobach, które go od-były, zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron i podpisany przez obie strony.
3.3. Warunki serwisu i gwarancji
1. Gwarancja na sprzęt co najmniej 24 miesiące od daty protokolarnego odbioru sprzętu.
2. Gwarancja obejmuje bezpłatną naprawę usterek, nie wynikających z naturalnego procesu zużycia przedmiotu umowy oraz nie powstałe z niewłaściwego używania przez Zamawiającego (wraz z ewentualnym transportem, dojazdami, robocizną, wymianą części, wyłącznie na fabrycznie nowe).
3. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia przeglądów i napraw gwarancyjnych
w miejscu użytkowania sprzętu. W przypadku, gdy naprawa nie jest możliwa na miej-scu, Wykonawca dokona odbioru i dostarczenia naprawionego sprzętu na własny koszt.
4. Wykonawca musi posiadać odpowiednie zaplecze w postaci autoryzowanego serwisu stacjonarnego (warsztat naprawczy w promieniu do 50 km) oraz serwisu mobilnego zapewniającego serwis gwarancyjny i pogwarancyjny z czasem reakcji nie dłużej niż
48 godzin od dnia zgłoszenia usterki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 446920,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 446920,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 446920,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7780022310

7.3.3) Ulica: Modlińska 11,Izabelin - Dziekanówek

7.3.4) Miejscowość: Łomianki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 446920,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.