eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³oszczowa¦wiadczenie us³ug pralniczych wraz z transportem dla Zespo³u Opieki Zdrowotnej we W³oszczowie - Szpitala Powiatowego im. Jana Paw³a II



Og³oszenie z dnia 2023-07-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pralniczych wraz z transportem dla Zespo³u Opieki Zdrowotnej we W³oszczowie - Szpitala Powiatowego im. Jana Paw³a II

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZESPÓ£ OPIEKI ZDROWOTNEJ WE W£OSZCZOWIE - SZPITAL POWIATOWY IM. JANA PAW£A II

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zespó³ Opieki Zdrowotnej we W³oszczowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304295

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. ¯eromskiego 28

1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oszczowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413883837

1.5.8.) Numer faksu: 413883877

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@zozwloszczowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zozwloszczowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pralniczych wraz z transportem dla Zespo³u Opieki Zdrowotnej we W³oszczowie - Szpitala Powiatowego im. Jana Paw³a II

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7138ebac-1cb8-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00296644

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00069189/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 ¦wiadczenie us³ug pralniczych wraz z transportem

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zoz_wloszczowa

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zoz_wloszczowa

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe informacje dotycz±ce
wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajduje siê w Rozdziale XIII SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): XXIII KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespó³ Opieki Zdrowotnej we W³oszczowie - Szpital Powiatowy im. Jana Paw³a
II, ul. ¯eromskiego 28, 29-100 W³oszczowa, tel.(41)3883765,
e-mail: dane.osobowe@zozwloszczowa.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego na „odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych (o kodzie 18 01 02*,18 01 03*, 18 01 09*,
18 01 08*, 18 01 82*) oraz odbiór, transport, odzysk i unieszkodliwianie odpadów komunalnych (o kodach 15 01 02, 20 03 01 i 20 01
08 ) z terenu Zespo³u Opieki Zdrowotnej we W³oszczowie – Szpitala Powiatowego im. Jana Paw³a II, znak sprawy: 19/12/2022,
prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo Zamówieñ Publicznych (Dz U. z 2022r, poz. 1710 ze zm., dalej
- ustawa Pzp);
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
• posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u
oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): XXIII KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespó³ Opieki Zdrowotnej we W³oszczowie - Szpital Powiatowy im. Jana Paw³a
II, ul. ¯eromskiego 28, 29-100 W³oszczowa, tel.(41)3883765,
e-mail: dane.osobowe@zozwloszczowa.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego na „odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych (o kodzie 18 01 02*,18 01 03*, 18 01 09*,
18 01 08*, 18 01 82*) oraz odbiór, transport, odzysk i unieszkodliwianie odpadów komunalnych (o kodach 15 01 02, 20 03 01 i 20 01
08 ) z terenu Zespo³u Opieki Zdrowotnej we W³oszczowie – Szpitala Powiatowego im. Jana Paw³a II, znak sprawy: 19/12/2022,
prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo Zamówieñ Publicznych (Dz U. z 2022r, poz. 1710 ze zm., dalej
- ustawa Pzp);
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
• posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu
przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u
oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 06/07/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych wraz z transportem dla Zespo³u Opieki Zdrowotnej we W³oszczowie - Szpitala Powiatowego im. Jana Paw³a II. Szczegó³owe informacje pkt 5 SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Us³ugi odbierania prania

98315000-4 - Us³ugi prasowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena bêdzie dokonywana wed³ug skali punktowej, przy za³o¿eniu, ¿e maksymalna punktacja wynosi
100 punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

W postêpowaniu o udzielenie zamówienia mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 57 ustawy Pzp w zw. z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, tj.:
1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:

a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie ustala szczegó³owego warunku udzia³u w Postêpowaniu.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie ustala szczegó³owego warunku udzia³u w Postêpowaniu.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada:
- dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej
w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia (preferowana op³acona polisa lub certyfikat ubezpieczeniowy) na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿: 500 000,00 PLN.

d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowa³ nale¿ycie co najmniej jedn± us³ugê, której zakres obejmowa³ us³ugê to¿sam± (przedmiotowo i warto¶ciowo) z zakresem zamówienia.

W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców dokumentów zawieraj±cych dane wyra¿one
w innych walutach ni¿ PLN, zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie ¶redni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowi±zuj±cy w dniu opublikowania og³oszenia
o zamówieniu w Dzienniku Urzêdowym Unii Europejskiej. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia
o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wg ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – wype³nione
i podpisane odpowiednio przez osobê (osoby) upowa¿nion± (upowa¿nione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne o¶wiadczenie Wykonawca sk³ada na wzorze stanowi±cym Za³±cznik nr 3 a do SWZ.

b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.
c) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia
z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
- art. 108 ust 1 pkt 1, 3, 4, 5, 6 u.p.z.p.,
- art. 109 ust 1 pkt 1 u.p.z.p.
Przedmiotowe o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ na formularzu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
d) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U.
z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – podpisane odpowiednio przez osobê (osoby) upowa¿nion± (upowa¿nione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne o¶wiadczenie, Wykonawca sk³ada na wzorze stanowi±cym Za³±cznik nr 2 a do SWZ;
b) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – podpisane odpowiednio przez osobê (osoby) upowa¿nion± (upowa¿nione) do reprezentowania Podmiotu na którego zasoby powo³uje siê Wykonawca. Stosowne o¶wiadczenie, sk³ada siê na wzorze stanowi±cym Za³±cznik nr 2 b do SWZ;
c) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wykaz dostaw/us³ug stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ. Wymagane jest wykazanie co najmniej jednej us³ugi polegaj±cej na ¶wiadczeniu us³ug pralniczych wraz z transportem, której zakres obejmowa³ us³ugi to¿same z zakresem zamówienia (pakietem/ami do którego/ych zamierza przyst±piæ wykonawca).
d) - dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia (preferowana op³acona polisa lub certyfikat ubezpieczeniowy) na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿: 500 000,00 PLN.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych dostaw z wymaganiami okre¶lonymi
w opisie przedmiotu zamówienia zwi±zanymi z realizacj± zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

- ostatni protokó³ kontroli PPIS (sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 2 lata przed up³ywem terminu sk³adania ofert).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

2. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy PZP).
3. Postanowienia ust. 2 nie stosuje siê, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
4. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu i braków podstaw
do wykluczenia – podpisane odpowiednio przez osobê (osoby) upowa¿nion± (upowa¿nione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne o¶wiadczenie, Wykonawca sk³ada na wzorze stanowi±cym za³±cznik nr 2 i 3 do niniejszej SWZ,
2. wype³niony i podpisany formularz ofertowy (zgodny ze wzorem, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ) zawieraj±cy w szczególno¶ci: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenê rycza³tow± netto, warto¶æ podatku VAT, ³±czn± cenê ofertow± brutto, zobowi±zanie dotycz±ce terminu realizacji zamówienia, o¶wiadczenie o okresie zwi±zania ofert± oraz o akceptacji wszystkich postanowieñ wzoru umowy bez zastrze¿eñ,
3. w przypadku gdy wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik – pe³nomocnictwo okre¶laj±ce zakres umocowania pe³nomocnika,
4. w przypadku oferty sk³adanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê
o udzielenie zamówienia (w szczególno¶ci cz³onków konsorcjum oraz wspólników spó³ki cywilnej) – aktualny dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postêpowaniu lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy lub umowê reguluj±c± wspó³pracê i zasady reprezentacji podmiotów wystêpuj±cych wspólnie w szczególno¶ci umowê spó³ki cywilnej.
5. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
6. Listê produktów przeznaczonych do prania i dezynfekcji wraz z dopuszczeniem (pozwolenie, wpis do rejestru, itp.), opis technologii prania i dezynfekcji.
7. Protokó³ PPIS dopuszczaj±cy funkcjonowanie pralni (sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 2 lata przed up³ywem terminu sk³adania ofert).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XI.VI i XI.VII SWZ, sk³ada ka¿dy
z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (Za³±cznik nr 7).
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada z osobna ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

4. Wszelkie zmiany postanowieñ Umowy mog± nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany (aneks).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-17 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zoz_wloszczowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-17 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-14

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.