Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00273407/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
- 2023/BZP 00278952/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-28
- 2023/BZP 00291059/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
- 2023/BZP 00323148/01 - Wynik z dnia 2023-07-25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dostawa sprzętu, oprogramowania wraz z instalacją i konfiguracją podnoszącą poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach
1.2.) Oddział zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050653482
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Szpitalna 8
1.4.2.) Miejscowość: Siemiatycze
1.4.3.) Kod pocztowy: 17-300
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozsiemiatycze.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296675
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00273407
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają niżej określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:
1) Pakiet nr 1
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
b) dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
c) dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
d) zdolność techniczna i zawodowa: Specjalista ds. bezpieczeństwa sieci (1 osoba). Osoba ta musi mieć doświadczenie we wdrażaniu urządzeń sieciowych , potwierdzone udziałem w co najmniej 2 projektach w których elementem było wdrożenie urządzeń sieciowych o wartości min. 200 000,00 zł brutto (dwieście tysięcy złotych) każdy
Pakiet nr 2
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
b) dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
c) dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
d) zdolność techniczna: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy:
w tym okresie, należycie zrealizował minimum dwa zamówienia, w których elementem była dostawa systemu backupu (min.: sprzęt i oprogramowanie), dostawa sprzętu sieciowego oraz wdrożenie zaoferowanego systemu, w projektach o wartości nie mniejszych niż 200 000 zł brutto (dwieście tysięcy złotych)
zdolność zawodowa: Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia w tym:
Specjalista ds. bezpieczeństwa sieci (1 osoba). Osoba ta musi mieć doświadczenie we wdrażaniu urządzeń sieciowych , potwierdzone udziałem w co najmniej 2 projektach w których elementem było wdrożenie urządzeń sieciowych o wartości min. 200 000,00 zł brutto (dwieście tysięcy złotych) każdy
Specjalista ds. wdrażania systemu backupu (1 osoba). Osoba ta musi mieć doświadczenie w instalowaniu i uruchomieniu produkcyjnym systemu backupu potwierdzone udziałem w co najmniej 2 projektach w których elementem było wdrożenie systemu backupu o wartości min. 200 000,00 zł brutto (dwieście tysięcy złotych) każdy
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają niżej określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:
1) Pakiet nr 1
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
b) dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
c) dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
d) zdolność techniczna i zawodowa: Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje mini. 1 osobą tj. specjalista ds. bezpieczeństwa sieci.
Pakiet nr 2
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
b) dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
c) dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
d) zdolność techniczna: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy:
w tym okresie, należycie zrealizował minimum jedno zamówienie, w których elementem była dostawa systemu backupu (min.: sprzęt i oprogramowanie), dostawa sprzętu sieciowego oraz wdrożenie zaoferowanego systemu, w projektach o wartości nie mniejszych niż 150 000 zł brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych)
zdolność zawodowa: Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia w tym:
Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje minimum 1 osobą tj. Specjalista ds. bezpieczeństwa sieci .
Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje minimum 1 osobą tj. Specjalista ds. wdrażania systemu backupu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
5. Wykaz usług, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie- załącznik nr 9 do SWZ – dotyczy pakietu nr 2 jeżeli Wykonawca składa ofertę.
6. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami załącznik nr 10 do SWZ – dotyczy pakietu nr 1 i 2 jeżeli Wykonawca składa ofertę.
Po zmianie:
5. Wykaz dostaw, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 9 do SWZ – dotyczy pakietu nr 2 jeżeli Wykonawca składa ofertę.
6. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami załącznik nr 10 do SWZ – dotyczy pakietu nr 1 i 2 jeżeli Wykonawca składa ofertę.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-07-12 10:00
Po zmianie:
2023-07-13 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-07-12 10:10
Po zmianie:
2023-07-13 10:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-08-10
Po zmianie:
2023-08-11
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
- Zakup i wdrożenie serwera pocztowego z oprogramowaniem szyfrującym zintegrowanego z kontrolerem domeny, serwera zapasowego zapewniającego ciągłość pracy, UPS - projekt "Cyberbezpieczny Samorząd"
- PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA - WYKONANIA ZAGOSPODAROWANIA POSCALENIOWEGO W RAMACH OBIEKTU SCALENIOWEGO "OSMOLA I INNE"
- Wykonanie I etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz robotyki dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Werbkowicach z terenu gminy Werbkowice
- Zakup serwera do backupu z oprogramowaniem, biblioteką taśmową i przełącznikami sieciowymi
- Modernizacja części Przedszkola Samorządowego wraz z wyposażeniem obiektu.
- Dostawa oprogramowań biurowych Microsoft 365 Business Standard oraz Microsoft Office Home & Business 2021 lub dostawa innych równoważnych oprogramowań biurowych
- Modernizacja sieci komputerowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Redzikowie oraz w Szkole Podstawowej im.mjra Henryka Sucharskiego w Jezierzycach (wraz z halą widowiskowo-sportową)
- Przebudowa pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kępnie z przeznaczeniem na żłobek - wyposażenie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.