eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyślibórzŚwiadczenie usług wsparcia edukacyjnego osób przybyłych z Ukrainy po 24022022r. w ramach proj.: "Razem silniejsi" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020



Ogłoszenie z dnia 2023-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług wsparcia edukacyjnego osób przybyłych z Ukrainy po 24022022r. w ramach proj.: „Razem silniejsi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W MYŚLIBORZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811799290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Północna 15

1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 95 747 23 03

1.5.8.) Numer faksu: + 48 95 747 23 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprmysliborz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcprmysliborz.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f5b09f50-d501-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług wsparcia edukacyjnego osób przybyłych z Ukrainy po 24022022r. w ramach proj.: „Razem silniejsi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5b09f50-d501-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296689

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045432/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Świadczenie usług polegających na wyrównywaniu poziomu nauki dzieci ukraińskim i wsparciu pedagogicznym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Razem silniejsi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa RPZP.07.00.00 Włączenie społeczne, Działanie RPZP.07.06.00 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169900

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D.431.3.3.2023.MZL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 345600 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

świadczenie usług wsparcia edukacyjnego dla obszaru gminy Dębno w miejscowości Dębno w wymiarze 288 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 34560 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: świadczenie usług wsparcia edukacyjnego dla obszaru gminy Dębno w miejscowości Dębno w wymiarze 288 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 34560 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część III: świadczenie usług wsparcia edukacyjnego dla obszaru gminy Barlinek w miejscowości Barlinek w wymiarze 288 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 34560 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część IV: świadczenie usług wsparcia edukacyjnego dla obszaru gminy Barlinek w miejscowości Barlinek w wymiarze 288 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 34560 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V: świadczenie usług wsparcia edukacyjnego dla obszaru gminy Myślibórz w miejscowości Myślibórz w wymiarze 288 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 34560 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6) Część VI: świadczenie usług wsparcia edukacyjnego dla obszaru gminy Myślibórz w miejscowości Myślibórz w wymiarze 288 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 34560 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7) Część VII: świadczenie usług wsparcia edukacyjnego dla obszaru gminy Nowogródek Pomorski w miejscowości Karsko w wymiarze 288 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 34560 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

8) Część VIII: świadczenie usług wsparcia edukacyjnego dla obszaru gminy Nowogródek Pomorski w miejscowości Karsko w wymiarze 288 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 34560 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IX: świadczenie usług wsparcia edukacyjnego dla obszaru gminy Boleszkowice w miejscowości Boleszkowice w wymiarze 288 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 34560 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część X: świadczenie usług wsparcia edukacyjnego dla obszaru gminy Boleszkowice w miejscowości Boleszkowice w wymiarze 288 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 34560 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34560 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42912 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34560 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Wujda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 79102011520

7.3.3) Ulica: Kostzryńska 16/1

7.3.4) Miejscowość: Dębno

7.3.5) Kod pocztowy: 74-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34560 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34560 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42912 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34560 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Danuta Kołodyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 62112409403

7.3.3) Ulica: Pułaskiego 16A

7.3.4) Miejscowość: Dębno

7.3.5) Kod pocztowy: 74-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34560 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34560 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48960 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34560 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Hinc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 64051006040

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 13c

7.3.4) Miejscowość: Barlinek

7.3.5) Kod pocztowy: 74-320

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34560 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34560 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48960 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34560 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomira Tumasz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 75080709905

7.3.3) Ulica: Słowackiego 7/17

7.3.4) Miejscowość: Barlinek

7.3.5) Kod pocztowy: 74-320

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34560 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34560 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42912 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34560 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sylwia Kozicka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 70042615548

7.3.3) Ulica: Kruszwin 31/4

7.3.4) Miejscowość: Myślibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 74-300

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34560 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części VI, IX i X najkorzystniejszą ofertę złożył wykonawca: Centrum Usług
Psychologicznych Pedagogicznych i Logopedycznych EGO, ul. Śródmiejska 4A, 68-200
Żary.
Oferta ta w części VI opiewa na 42.912,00 złotych, co pozwala na przyznanie jej 60
punktów oraz uzyskuje 40 punktów za kryterium społeczne - „zatrudnienie osób
niepełnosprawnych przy realizacji zamówienia”. Łącznie oferta uzyskuje więc 100 punktów
i jest najkorzystniejszą ofertą w tej części zamówienia, gdyż kolejna oferta Wykonawcy:
EDUCAFE Sp. z o.o., ul. Stanisława Małachowskiego 2/1, 61-129 Poznań na kwotę:
51.840,00 złotych otrzymuje jedynie 49,66 punktów.
Zamawiający, na realizację tej części zamówienia przewidział jednak jedynie 34.560,00
złotych.
Oferta ta w części IX opiewa na 42.912,00 złotych, co pozwala na przyznanie jej 60
punktów oraz uzyskuje 0 punktów za kryterium społeczne - „zatrudnienie osób
niepełnosprawnych przy realizacji zamówienia”. Łącznie oferta uzyskuje więc 60 punktów
i jest najkorzystniejszą ofertą w tej części zamówienia.
Zamawiający, na realizację tej części zamówienia przewidział jednak jedynie 34.560,00
złotych.
Oferta ta w części X opiewa na 42.912,00 złotych, co pozwala na przyznanie jej 60
punktów oraz uzyskuje 0 punktów za kryterium społeczne - „zatrudnienie osób
niepełnosprawnych przy realizacji zamówienia”. Łącznie oferta uzyskuje więc 60 punktów
i jest najkorzystniejszą ofertą w tej części zamówienia.
Zamawiający, na realizacje tej części zamówienia przewidział jednak jedynie 34.560,00
złotych

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34560 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42912 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34560 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42912 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34560 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Jaśkowiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 63052502807

7.3.3) Ulica: Lipiańska 2

7.3.4) Miejscowość: Nowogródek Pomorski

7.3.5) Kod pocztowy: 74-304

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34560 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34560 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42912 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34560 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iwona Budzińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 60031115360

7.3.3) Ulica: Pionierów 12/13

7.3.4) Miejscowość: Karsko

7.3.5) Kod pocztowy: 74-305

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34560 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części VI, IX i X najkorzystniejszą ofertę złożył wykonawca: Centrum Usług Psychologicznych Pedagogicznych i Logopedycznych EGO, ul. Śródmiejska 4A, 68-200 Żary.

Oferta ta w części VI opiewa na 42.912,00 złotych, co pozwala na przyznanie jej 60 punktów oraz uzyskuje 40 punktów za kryterium społeczne - „zatrudnienie osób niepełnosprawnych przy realizacji zamówienia”. Łącznie oferta uzyskuje więc 100 punktów i jest najkorzystniejszą ofertą w tej części zamówienia, gdyż kolejna oferta Wykonawcy: EDUCAFE Sp. z o.o., ul. Stanisława Małachowskiego 2/1, 61-129 Poznań na kwotę: 51.840,00 złotych otrzymuje jedynie 49,66 punktów.

Zamawiający, na realizację tej części zamówienia przewidział jednak jedynie 34.560,00 złotych.

Oferta ta w części IX opiewa na 42.912,00 złotych, co pozwala na przyznanie jej 60 punktów oraz uzyskuje 0 punktów za kryterium społeczne - „zatrudnienie osób niepełnosprawnych przy realizacji zamówienia”. Łącznie oferta uzyskuje więc 60 punktów i jest najkorzystniejszą ofertą w tej części zamówienia.

Zamawiający, na realizację tej części zamówienia przewidział jednak jedynie 34.560,00 złotych.

Oferta ta w części X opiewa na 42.912,00 złotych, co pozwala na przyznanie jej 60 punktów oraz uzyskuje 0 punktów za kryterium społeczne - „zatrudnienie osób niepełnosprawnych przy realizacji zamówienia”. Łącznie oferta uzyskuje więc 60 punktów i jest najkorzystniejszą ofertą w tej części zamówienia.

Zamawiający, na realizacje tej części zamówienia przewidział jednak jedynie 34.560,00 złotych

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42912 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43200 PLN

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części VI, IX i X najkorzystniejszą ofertę złożył wykonawca: Centrum Usług Psychologicznych Pedagogicznych i Logopedycznych EGO, ul. Śródmiejska 4A, 68-200 Żary.

Oferta ta w części VI opiewa na 42.912,00 złotych, co pozwala na przyznanie jej 60 punktów oraz uzyskuje 40 punktów za kryterium społeczne - „zatrudnienie osób niepełnosprawnych przy realizacji zamówienia”. Łącznie oferta uzyskuje więc 100 punktów i jest najkorzystniejszą ofertą w tej części zamówienia, gdyż kolejna oferta Wykonawcy: EDUCAFE Sp. z o.o., ul. Stanisława Małachowskiego 2/1, 61-129 Poznań na kwotę: 51.840,00 złotych otrzymuje jedynie 49,66 punktów.

Zamawiający, na realizację tej części zamówienia przewidział jednak jedynie 34.560,00 złotych.

Oferta ta w części IX opiewa na 42.912,00 złotych, co pozwala na przyznanie jej 60 punktów oraz uzyskuje 0 punktów za kryterium społeczne - „zatrudnienie osób niepełnosprawnych przy realizacji zamówienia”. Łącznie oferta uzyskuje więc 60 punktów i jest najkorzystniejszą ofertą w tej części zamówienia.

Zamawiający, na realizację tej części zamówienia przewidział jednak jedynie 34.560,00 złotych.

Oferta ta w części X opiewa na 42.912,00 złotych, co pozwala na przyznanie jej 60 punktów oraz uzyskuje 0 punktów za kryterium społeczne - „zatrudnienie osób niepełnosprawnych przy realizacji zamówienia”. Łącznie oferta uzyskuje więc 60 punktów i jest najkorzystniejszą ofertą w tej części zamówienia.

Zamawiający, na realizacje tej części zamówienia przewidział jednak jedynie 34.560,00 złotych

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42912 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51840 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.