eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZłotówZagospodarowanie terenu wokół sal wiejskich w miejscowościach Zalesie i Radawnica.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu wokół sal wiejskich w miejscowościach Zalesie i Radawnica.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Złotów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791419

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 7

1.5.2.) Miejscowość: Złotów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: +48672635305

1.5.8.) Numer faksu: +48672635305

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminazlotow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazlotow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.gminazlotow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu wokół sal wiejskich w miejscowościach Zalesie i Radawnica.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9411ba6-e7c8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027031/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Zagospodarowanie terenu wokół sal wiejskich w miejscowościach Zalesie i Radawnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201318/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022.RB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją projektu pn.: ”Stacja - Rekreacja” – zagospodarowanie terenu wokół Sali wiejskiej w miejscowości Zalesie, w ramach XII edycji konkursu „Pięknieje wielkopolska wieś”
Zamówienie obejmuje zagospodarowanie terenu rekreacyjnego elementami placu zabaw, siłowni zewnętrznej oraz małej architektury, w szczególności: wykonanie kręgielni plenerowej, pola do mini golfa, pola do gry w bule, dostawę i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej wraz z wykonaniem w strefach bezpieczeństwa nawierzchni bezpiecznej
a) prasa nożna + wioślarz na pylonie,
b) biegacz + orbitrek na pylonie.
Zamówienie obejmuje również dostawę i montaż urządzeń placu zabaw wraz z wykonaniem w strefach bezpieczeństwa nawierzchni bezpiecznej z piasku:
a) zestaw zabawowy typu zamek,
b) zjazd linowy – tyrolka.
Urządzenia muszą posiadać atesty Państwowego Zakładu Higieny i odpowiednie certyfikaty oraz muszą spełniać normy bezpieczeństwa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 66676,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją projektu pn.: ”RADOLANDIA” – zagospodarowanie terenu wokół Sali wiejskiej w miejscowości Radawnica, w ramach XII edycji konkursu „Pięknieje wielkopolska wieś”
Zamówienie obejmuje zagospodarowanie terenu rekreacyjnego elementami placu zabaw oraz małej architektury, w szczególności: dostawa i montaż urządzeń zabawowych – zjeżdżalnia, karuzela tarczowa, piaskownica zasuwana, huśtawka sprężynowa (jednoosobowa), huśtawka sprężynowa (dwuosobowa), huśtawka wahadłowa (trzyosobowa), zestaw modułowy.
Dostawa i montaż elementów małej architektury - tablica informacyjna – regulamin, kosz na śmieci, ławki (2 szt.)
Urządzenia zabawowe muszą posiadać atesty Państwowego Zakładu Higieny i odpowiednie certyfikaty oraz muszą spełniać normy bezpieczeństwa.
Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw obejmuje również wykonanie w strefach bezpieczeństwa nawierzchni bezpiecznej z piasku gr. 30 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 59275,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie dla części 1 zamówienia, ponieważ w prowadzonym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z tym, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie części 1 zamówienia publicznego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77724,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77724,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANSBUD Aneta Strzelczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121691987

7.3.3) Ulica: Wyborów 21A

7.3.4) Miejscowość: Grabów nad Pilicą

7.3.5) Kod pocztowy: 26-902

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77724,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.